slo Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam Niedługo zbliża się koniec żywota moich opon. W związku z tym myślałem o oponie 205/40/18 lub 215/40/18 zamiast standardowej 225/40/18 przy feldze 8J Sprawa wygląda tak: [TABLE=class: metoda-2, width: 428] [TD=class: label]225/40/18[/TD] 637.2 mm 0 mm 0 % [TD=class: label]215/40/18[/TD] 629.2 mm -8 mm -1.27% [TD=class: label]205/40/18[/TD] 621.2 mm -16 mm -2.58% [/TABLE] Różnica w prędkości [TABLE=class: metoda-2, width: 428] [TH=bgcolor: #EEEEEE, align: left][/TH] [TH=bgcolor: #EEEEEE, align: left]50 km/h[/TH] [TH=bgcolor: #EEEEEE, align: left]100 km/h[/TH] [TH=bgcolor: #EEEEEE, align: left]150 km/h[/TH] [TD=class: label]215/40/18[/TD] 49.36 km/h 98.73 km/h 148.09 km/h [TD=class: label]205/40/18[/TD] 48.71 km/h 97.42 km/h 146.14 km/h [/TABLE] Więc tragedii nie ma z obwodem. Bardziej martwią mnie własności trakcyjne. Do takich opon planowałbym też jakiś odpowiedni dystansik żeby wszystko ładnie się komponowało Proszę o opinie
Kowi87 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Nie podałeś najważneijszego w naciagu, czyli szerokosci felgi:whistling:
Kowi87 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 takze jak chcesz osiagnac cos wizualnie to lepsza bedzie 205/40, ale użytecznie 215ka bedzie lepsza, i w parkowaniu i w zakrętach ---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- tylko kwestia czy opona z rantem ochornnym czy bez:wink:
slo Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 Wiem widzialem tyrestretch ale chodzi mi bardziej jak takie coś zachowuje się na drodze, na zakrętach i na koleinach
Kowi87 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 ja mam Q i 215 na 8,5cala opony z wyzszej półki chinol, to powiem Ci że boje sie szybko wpierdzielac w zakręty, bo jest wrażenie jakby tył podskakiwał, jak miałem opony 225 to nie było tego zjawiska, pewnie troche negatyw by pomógł, ale ogólnie naciag nie służy pokonywaniu szybkich winkli:wink: pewnie to też kwestia producenta opon, miałem wczęsniej Potenzy naciagniete ale podobnie było jak na obecnych oponach:wink:
slo Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 kurcze tak myślałem. W sumie 215/40 to taki symboliczny naciąg ale pozwoliłoby to wysunąc dystansem koła o 1cm w każdą stronę myślę
Kowi87 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 8cali troche ubogo na naciagi pod wzgledem wizualnym, a jakie masz teraz et na feldzie?
slo Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 wiem, nie chce mega naciąg tylko własnie taki mini. ET35
Kowi87 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 no to jak chcesz bardzie jwystawic koła, to dystans na tył z 13 - 15mm, ale oponka zdała by sie 205 wtedy, niewiem jaki tam jest zakres użyteczny et w B6
slo Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2013 tak chciałem coś w tym stylu właśnie. teraz z tyłu moge ok 10mm z tyłu. Na 215 z 15mm by weszło spokojnie
A-rek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ja mam felgi 8J i na nich opony 205/40. jeździ się na nich jak na każdych innych oponach niskoprofilowych więc nie wiem dokładnie czym się tak przejmujesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się