platiniumm Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 Wczoraj wyleciałem na trasem i po osiągnięciu prędkości 130km/h temp spadła do minimum-poniżej 60.!!!! Po chwili jak zwolniłem zaczęła rosnąć i tak w kółko!! caly czas powinna trzymac 90 nawet jak bedziesz jechal 180km/h
pre_pl Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 Po zakupie auta-kilka tygodni temu, wymieniłem termostat na nowy Jaki termostat kupiłeś ? Oczywiście oryginalny ?
wiki Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 jeśli kupiłes oryginalny z ASO to jest to bardzo dziwna sprawa, ja stawiam na wadliwy termostat, ewentualnie czujnik temp.(auto ma 10 lat więc ma prawo sie uszkodzić- tak było u mnie, wyrzucało bład czujnika na VAGu i po wyjęciu jego był cały spękany), trzeba podpiąć VAGa, spróbować jeszcze z jednym termostatem
dpast Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 Witam mam pytanko czy ktoś już to robił jeśli tak to czy mogli byście mi zrobić opis bo mam problemik z moją kochaną na analogowym wskażniku temp. podczas jazdy wskazówka zdycha cały czas przy około 60°C autko mi się w środku grzeje ładnie a na VAG wyskoczyło mi że silnik się zalewa no i nie ukrywajmy że pali mi spor około 12l. i więcej rozumię że autko musi palić wkońcu jak depne to ma jechać ja też potrzebuje jeść i jemu nigdy nie żałuje zawsze leje 98 na BP pomocy z góry dziękuje i pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 25-03-2007, 12:22 ] Przeniesiony z warsztatu, post uporządkowany
mrog Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 dpast pewnie czujnik masz do wymiany skoro auto grzeje sie dobrze. Poczytaj posty powyżej, wielu ludzi miało takie objawy.
dpast Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 troszke dziwne to chyba termostat z tego co czytałem
mrog Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 to może byc termostat, ale najpierw sprawdz czujnik, jeżeli masz klimatronik to porównaj wskazania klimatronika z zegarem analogowym, najlepiej gdybyś porównał na VAGu.
dpast Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 nie mam klimatronika wiem szkoda ale co zrobić
junioropl Opublikowano 25 Marca 2007 Opublikowano 25 Marca 2007 A jam taki mały problemik wymieniłem termostat i zalałem płynu do chłodnicy tylko ze wszyscy pisali ze wchodzi ok 6 litrów wiec zalałem ale dziwnie wlało sie tylko 3 litry i jest cały czas na max, myślałem ze termostat sie nie otworzył więc wybrałem sie na dłużą traskę i sprawa wygląda tak ze temperatura powoli podchodzi do 90 potem spada i znow wraca do 90 i stoi, dziwne i nie wiem o co chodzi? Są jakieś skutki tego że płynu jest na max?? [ Dodano: 25-03-2007, 19:18 ] aha zapomnialem dodac ze autko strasznie wolno sie nagrzewa no i nawet jak sie nagrzeje i temperatura stoi juz na 90 to nawiew jest caly czas cieply a nie gorący...
wiki Opublikowano 26 Marca 2007 Opublikowano 26 Marca 2007 odpowietrz go dobrze, a termostat to oryginalny kupiłeś ?
lichu Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Witam Tydzien temu kupiłem swoją pierwsza A4 1,6 , wszystko bylo ok poza wskazaniem temp. nie rosła wyżej niz do 65 stopni wiec po przeczytaniu wątku na forum wymieniłem termostat ( kupiłem w dużej hurtowni motohurt w Poznaniu mieli tylko jeden rodzaj jakiejś włoskiej firmy , cena śmieszna 15,85 po zniżce).Wszystko było ok przez 4 dni kiedy jezdziłem po miescie ,ale wczoraj wyjechalem na autostrade i przy 130 temperatura na wskaźniku spadła do 70stopni a przy 160 do 60stopni, jak zwolniłem do 90 było ok czyli 87stopni. Co jest przyczyną takich wahań , termostat co prawda nieoryginalny ale nowy. Poza tym czy w tym silniku jest jakiś odpowietrznik płynu chłodzącego , bo strasznie się namęczyłęm żeby go odpowietrzyć ( pompowanie wężem ,luzowanie itd.) I jeszcze jedno na termostacie jest temp. 87stopni czy nie powinno byc 90? [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 30-03-2007, 09:47 ] zapraszam do zapoznania sie z regulaminem i odwiedzenie NEWBIE
Wihajster Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 trza bylo kupic ori a poza tym 87 jak pisze na nim to jest w porzo
lichu Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 no tak tylko że mam pod domem wielką hurtownie więc się do niej udałem troche to dziwne że nowy i nie trzyma temp. ale trudno zainwestuje w ori. [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 30-03-2007, 10:23 ] jeszcze raz zapraszam cie do dzialu NEWBIE bo juz nic nie napiszesz :twisted:
lichu Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 a wie ktoś jak sprawdzić czujnik temp. bez zakupu nowego i bez podłączania się do waga?
Wihajster Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 przeczytaj watek od pierwszej strony to sie dowiesz wiecej :twisted:
krykus Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 A tak na marginesie, ten nowy termostat nie działa poprawnie nie ma małego obiegu wywal go i kup cos lepszego i badzie w pozo. Jak by padl czujnik to nawet w miescie by szwakowal i wywalal glupola. A tak masz dowód ze przy szybkiej jezdzie i wiekszym przeplywie powietrza przez komore temperatura spada - wiec termostat nie dokonca sprawny - reklamacja, jak nie to
lichu Opublikowano 30 Marca 2007 Opublikowano 30 Marca 2007 Krykus dzięki za konkretną odpowiedź na to liczyłem,a nie sprawdzanie wszystkiego po kolei może akurat to będzie czujnik a moze cos innego i bede tydzien grzebał zamiast jeździc, do sklepu dzwonilem termostat moge wymienic jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
dpast Opublikowano 31 Marca 2007 Opublikowano 31 Marca 2007 Maktoś może opis wymiany termostatu z zdjęciami już raz dostałem ale został skasowany pozdrawiam wszystkich klubowiczów
vanthi Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Czesc. Opis wymiany termostatu jest tutaj opis Wystarczy troszke poszukac. Pozdrawiam Daniel.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się