radioo11 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Dam na pewno znac, bo wiem ze bardzo wiele osób ma ten problem. Ja miałem stary wysprzeglik z roku produkcji auta wiec 17 lat moze to jest całe sedno z tym kangurem
A4-Tomek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 To mówicie że szarpanie sprzęgłem na zimnym to wysprzęglik? Bo ja przejeździłem rok na nowym sprzęgle i coś zaczeło się dziać. Tyle że na zimnym szarpie i sporadycznie na gorącym sprzęgle. Płynu nie ubywa ale pamiętam że bardzo trudno było zamontować wysprzęglik na miejscu. Namęczyłem się z jego ściśnięciem. Chyba że pompka sprzęgła przepuszcza póki płyn jest zimny. Ja mam w dieslu metalowy wysprzęglik Bosch bo wiem że ten Sachs jest plastikowy a występuje w benzyniakach. Są zestawy naprawcze wysprzęglików i pomp ale czy to warto regenerować?
radioo11 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 To mówicie że szarpanie sprzęgłem na zimnym to wysprzęglik? Bo ja przejeździłem rok na nowym sprzęgle i coś zaczeło się dziać. Tyle że na zimnym szarpie i sporadycznie na gorącym sprzęgle. Płynu nie ubywa ale pamiętam że bardzo trudno było zamontować wysprzęglik na miejscu. Namęczyłem się z jego ściśnięciem. Chyba że pompka sprzęgła przepuszcza póki płyn jest zimny.Ja mam w dieslu metalowy wysprzęglik Bosch bo wiem że ten Sachs jest plastikowy a występuje w benzyniakach. Są zestawy naprawcze wysprzęglików i pomp ale czy to warto regenerować? Ten wysprzeglik co podalem numer jest metalowy, od sachsa, z tego co ja sie zorientowałem to plastikowe byly montowane w AFN Jeśli chodzi o stwierdzenie czy pozbyłem sie kangura to jeszcze za wcześnie żeby to stwierdzić, bo po wymianie dopiero kilka dni, a z tym szarpaniem to różnie u mnie bywało, także nie oglaszam jeszcze sukcesu. ---------- Post dopisany at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- A z montażem wysprzęglika to normalne ze ciężko go zamontować, sprężyna która jest w środku daje popalić.
A4-Tomek Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Mi już ręce opadły co do tego auta... Dziś założyłem nowy wysprzęglik i nadal szarpie przy ruszaniu. Stary miał opory przy wciskaniu go trzymając w rękach (gdzieś coś zahaczało na uszczelkach w paru miejscach). Pedał sprzęgła chodzi lżej ale auto jak szarpało tak szarpie... Ja już nie wiem co to może być. Sprzęgło zajechałem? Sporadycznie zdarza mi się zbyt gwałtownie puścić pedał sprzęgła czy zredukować za wcześnie ale nie robie tego notorycznie jak emeryt jakiś. W 23.07.2013 kupione komplet sprzęgła LUK. Parę dni później założone. Koło zamachowe było w idealnym stanie więc go nie ruszałem ino wyczyściłem z osadów. Szarpanie zacząłem zaważać już w Marcu ale to sporadycznie było. Teraz się nasila... f*ck
vp-tdi Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 a mam w dieslu metalowy wysprzęglik Bosch dziwne ja mam 95r a mam plastikowy i u mnie nic takiego sie nie dzieje jak kangurki czy coś ale sprzegło nie długo sie skonczy to napewno wiem
A4-Tomek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 a mam w dieslu metalowy wysprzęglik Bosch dziwne ja mam 95r a mam plastikowy i u mnie nic takiego sie nie dzieje jak kangurki czy coś ale sprzegło nie długo sie skonczy to napewno wiem Różne skrzynie? Ja mam o kodzie CPC. Objawy wróciły identyczne jak przed wymianą sprzęgła. Nie pojmuje tego kompletnie. Chyba mnie czeka zrzucenie skrzyni...
trepek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) W zależności od skrzyni są różne wysprzęgliki. Plastikowy ma o 1mm mniejszą średnicę. Tomek, wkładaj 6 biegową skrzynię :-) Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez trepek
vp-tdi Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 tez mam cpc a te skrzynie to najwieksza padaka
trepek Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 vp-tdi wężyk do wysprzęglika z płynem hamulcowym masz przykręcany czy wciskany i na spinkę?
A4-Tomek Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 W zależności od skrzyni są różne wysprzęgliki. Plastikowy ma o 1mm mniejszą średnicę. Tomek, wkładaj 6 biegową skrzynię :-) No ale rzuca się w oczy że wysprzeglik jest krótszy i przewód hamulcowy ma zawleczke bo u mnie jest wkrecany. 6 biegowa była by kusząca ale jak wygląda sprawa ze spasowaniem z silnikiem i jak z lapami mocujacymi send from HTC
fanthomas18 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 zerknij w wątek trepka to się dowiesz Między silnik a skrzynie idzie "podkładka" a co do mocowania to zakładasz sanki z 2,5TDI i wszystko p&p
A4-Tomek Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 zerknij w wątek trepka to się dowiesz Między silnik a skrzynie idzie "podkładka" a co do mocowania to zakładasz sanki z 2,5TDI i wszystko p&p No właśnie dawno do wątku Grzeska nie zagladalem hmmm jeśli to skrzynia by była winna temu szarpaniu to bym porzezbil z tą skrzynia bo te CPC ponoć kiepskie byly... Muszę zdjąć skrzynię żeby się dowiedzieć jak wygląda sprzeglo send from HTC
fanthomas18 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 To jak już masz zwalać skrzynie to wrzucaj od razu DQS, ja już dawno myślę o tym tylko przy mocy w serii to trochę mija się z celem
A4-Tomek Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 To jak już masz zwalać skrzynie to wrzucaj od razu DQS, ja już dawno myślę o tym tylko przy mocy w serii to trochę mija się z celem Może trochę jaśniej bo ja nie w temacie
hugson_89 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Witam powracam do poprzedniego tematu szarpania i robirnia kangurków. Szarpie mi jak sie rozgrzeje jak ja by coś sie miało uyrwać dosyć mocne szarpanie. Mechanik mówił ze to wina docisku ale kompletne sprzęgło było wywienione z pół roku temu auto przejechało może 10 tyś spokojnej jazdy. POMOCY bo nie wiem co robić
A4-Tomek Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Mam ten sam problem po wymianie sprzęgła i po przejechaniu niecałych 10 tys. i również nie wiem co to za przyczyna. W styczniu mialem robiona pompe i nastawnik ale objawy są identyko jak przed wymianą kompletnego sprzęgła... send from HTC
radioo11 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Witam No niestety kangur powrócił, objechalem Francję i tydzień przed powrotem do polski auto zaczęło szarpać, nie mam juz siły i pomysłów do b5 chyba pójdzie pod mlotek! Sprawdze jeszcze szklanki bo zauwazylem ze dosc micno slychac zawory rano
A4-Tomek Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Ja też nie wiem co robić. Zmienić sprzeglo można na nowe ale co jeśli to coś innego a sprzeglo ino niwelowalo inny problem? send from HTC Mi juz potrafi szarpać na zimnym nawet. Po malu reguła że tylko na gorącym idzie w piach. Chyba trzeba zbierać kasę na nowe sprzeglo send from HTC
nioki Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja też nie wiem co robić. Zmienić sprzeglo można na nowe ale co jeśli to coś innego a sprzeglo ino niwelowalo inny problem? send from HTC Mi juz potrafi szarpać na zimnym nawet. Po malu reguła że tylko na gorącym idzie w piach. Chyba trzeba zbierać kasę na nowe sprzeglo send from HTC Witam wszystkich mam podobne oznaki jak w tytule, na zimnym przy ruszaniu do równej 90 st.C na zegarach. tylko przy ruszaniu z 1 biegu. Rozwiązał ktośten problen?
trepek Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Tak, wina skrzyni. Trzeba skrzynie wymienić albo oddać do regeneracji. Regeneracja, jaką przeprowadził Tomek, kosztowała 1700zł (skrzynię sam wyjął Tomek). Skrzynię kup od AFN'a bądź od 1.9 TDI na pompowtryskach. Ja założyłem skrzynie 6 biegową z 2.5 TDI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się