Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Gaśnie po odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

dawno mnie nie było na forum bo i moje autko nie sprawiało problemów, do teraz:(

Mam problem przy paleniu mojego auteczka - bez względu na warunki atosferyczne objaw jest następujący:

pali bez problemu, po zapaleniu obroty wskakują na ok 1000 obr. po czym spadają i auto gaśnie:( dodawanie gazu nic nie pomaga.

Pomocy Koledzy Klubowicze, niebawem jadę na wakacje:))) pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

dawno mnie nie było na forum bo i moje autko nie sprawiało problemów, do teraz:(

Mam problem przy paleniu mojego auteczka - bez względu na warunki atosferyczne objaw jest następujący:

pali bez problemu, po zapaleniu obroty wskakują na ok 1000 obr. po czym spadają i auto gaśnie:( dodawanie gazu nic nie pomaga.

Pomocy Koledzy Klubowicze, niebawem jadę na wakacje:))) pozdrawiam

kontrolka immobilajzera gasnie czy mruga? po przekreceniu zaplonu?

Opublikowano

Witam,

a która to? Generalnie po zapaleniu auta wszystko gaśnie i jest OK, teoretycznie. Dzisiaj rano po wyjeździe z garażu obroty były od 1200 do 200 a raz czy dwa nawet zgasł:((((

Opublikowano

Witam,

a która to? Generalnie po zapaleniu auta wszystko gaśnie i jest OK, teoretycznie. Dzisiaj rano po wyjeździe z garażu obroty były od 1200 do 200 a raz czy dwa nawet zgasł:((((

Tzn. Falują Ci obrotu i w końcu gaśnie? Czy auto chodzi Ci przez równo 1-2sekundy i gaśnie. Sprawdź czy pali Ci się pomarańczowa kontrolka na lewym zegarze z "samochodem z kluczykiem na kole".. Jak mruga to immo. Wtedy przeszukaj dział Warsztat i tam wszystko Ci się rozjaśni..

Opublikowano

jak zauważyłem to i jedno i drugie. Tzn. jak zaraz po jeździe próbowałem zapalić to mrugał immo a jak chwilę postał to gasł bez mrugania. No a obroty falują praktycznie przy każdym dojeździe do skrzyżowania:(

Opublikowano

Skąd jesteś?

Daleko ode mnie?

Opublikowano

witam,

już kiedyś rozmawialiśmy - z Przemyśla:)

Teraz sprawdziłem na chłodno i jak poczekam az immo zgaśnie przed zapaleniem to wszystko jest ok tzn nie mruga. Natomiast obroty ewidentnie są nie takie. Podejrzewam silnik krokowy albo albo przepływomierz.

Opublikowano

witam,

mam (przynajmniej tak mi się wydaje) podobny problem:

samochód jeździ bez najmniejszych problemów na benzynie jak ina LPG (sekwencja DT GAS), na biegu jałowym trzyma również w obydwu przypadkach około 1000 obr/min.

problem zaczyna się przy odpalaniu... rozrusznik kręci normalnie i po krótkiej chwili odpala, po to żeby za 1s zgasnąć.

Szybciej odpala przy włączonej benzynie i wtedy raczej nie ma problemów, ale jak jest ustawiony na LPG (niby też odpala na benzynie z tą różnicą że automatycznie przełącza się później na LPG) to można kręcić z 10 razy i za każdym odpala i gaśnie po 1s. Dodam jeszcze, że można wciskać gaz do podłogi, a reaguje tylko na pierwsze wciśnięcie i nie ma zmiłuj gaśnie! ;(

Po podłączeniu do komputera wyszły następujące usterki:

...

Sterownik silnika zablokowany

Sporadycznie

00561 012

Dopasowanie mieszanki

Granica adaptacji (multip.) przekroczona

00561 015

Dopasowanie mieszanki

Granica adaptacji (addytyw.) nieosiągnięta

...

Pan po diagnozie komputerowej i krótkim pokazie odpalania i gaśnięcia samochodu robił wielkie oczy :shocked: i nic nie potrafił powiedzieć... nawet wytłumaczyć o co chodzi z tymi usterkami wykrytymi przez komputer ehhh... :mysli:

może ktoś miał podobny problem i wie gdzi ejest pies pogrzebany? :(

Opublikowano

Podejrzewam silnik krokowy albo albo przepływomierz.

1.8 ADR nie ma silnika krokowego :hi:

Opublikowano

Nie wiem czy to pomoze ale warto sprobowac: U mnie gdy sie tak dzieje ze po odpaleniu za chwile gasnie to trzeba najpierw nacisnac przycisk swiatel awaryjnych zeby zamygal ze 2 razy i go wylaczyc, nastepnie odpalic auto,( warto sprobowac ponownie gdy 1 proba nie pomoze) jest to u mnie jakis rodzaj blokady, przyciskiem awaryjnych uzbrajam takze auto (cos w rodzaju oddcinania zaplonu). Poprzedni wlasciciel nic mi nie powiedzial ze cos takiego mam, jakos przydatkiem odkryłem, dodam tez ze nie mam alarmu i ze taki rodzaj zabezpieczenia mogl zalozyc poprzedni wlasciciel w celu zabezbieczenia auta dodatkowo ale tez moze jest to fabrycznie, nie mam pojecia.

Co do falowania to czyszczenie i adaptacja przepustnicy chyba, bylo na forum. :) Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...