driv Opublikowano 21 Lipca 2008 Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam, dawno mnie nie było na forum bo i moje autko nie sprawiało problemów, do teraz:( Mam problem przy paleniu mojego auteczka - bez względu na warunki atosferyczne objaw jest następujący: pali bez problemu, po zapaleniu obroty wskakują na ok 1000 obr. po czym spadają i auto gaśnie:( dodawanie gazu nic nie pomaga. Pomocy Koledzy Klubowicze, niebawem jadę na wakacje:))) pozdrawiam
fend18 Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Witam, dawno mnie nie było na forum bo i moje autko nie sprawiało problemów, do teraz:( Mam problem przy paleniu mojego auteczka - bez względu na warunki atosferyczne objaw jest następujący: pali bez problemu, po zapaleniu obroty wskakują na ok 1000 obr. po czym spadają i auto gaśnie:( dodawanie gazu nic nie pomaga. Pomocy Koledzy Klubowicze, niebawem jadę na wakacje:))) pozdrawiam kontrolka immobilajzera gasnie czy mruga? po przekreceniu zaplonu?
driv Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Opublikowano 22 Lipca 2008 Witam, a która to? Generalnie po zapaleniu auta wszystko gaśnie i jest OK, teoretycznie. Dzisiaj rano po wyjeździe z garażu obroty były od 1200 do 200 a raz czy dwa nawet zgasł(((
Nosfer Opublikowano 22 Lipca 2008 Opublikowano 22 Lipca 2008 Witam, a która to? Generalnie po zapaleniu auta wszystko gaśnie i jest OK, teoretycznie. Dzisiaj rano po wyjeździe z garażu obroty były od 1200 do 200 a raz czy dwa nawet zgasł((( Tzn. Falują Ci obrotu i w końcu gaśnie? Czy auto chodzi Ci przez równo 1-2sekundy i gaśnie. Sprawdź czy pali Ci się pomarańczowa kontrolka na lewym zegarze z "samochodem z kluczykiem na kole".. Jak mruga to immo. Wtedy przeszukaj dział Warsztat i tam wszystko Ci się rozjaśni..
driv Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Opublikowano 22 Lipca 2008 jak zauważyłem to i jedno i drugie. Tzn. jak zaraz po jeździe próbowałem zapalić to mrugał immo a jak chwilę postał to gasł bez mrugania. No a obroty falują praktycznie przy każdym dojeździe do skrzyżowania:(
driv Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Opublikowano 22 Lipca 2008 witam, już kiedyś rozmawialiśmy - z Przemyśla:) Teraz sprawdziłem na chłodno i jak poczekam az immo zgaśnie przed zapaleniem to wszystko jest ok tzn nie mruga. Natomiast obroty ewidentnie są nie takie. Podejrzewam silnik krokowy albo albo przepływomierz.
arkades Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 witam, mam (przynajmniej tak mi się wydaje) podobny problem: samochód jeździ bez najmniejszych problemów na benzynie jak ina LPG (sekwencja DT GAS), na biegu jałowym trzyma również w obydwu przypadkach około 1000 obr/min. problem zaczyna się przy odpalaniu... rozrusznik kręci normalnie i po krótkiej chwili odpala, po to żeby za 1s zgasnąć. Szybciej odpala przy włączonej benzynie i wtedy raczej nie ma problemów, ale jak jest ustawiony na LPG (niby też odpala na benzynie z tą różnicą że automatycznie przełącza się później na LPG) to można kręcić z 10 razy i za każdym odpala i gaśnie po 1s. Dodam jeszcze, że można wciskać gaz do podłogi, a reaguje tylko na pierwsze wciśnięcie i nie ma zmiłuj gaśnie! ;( Po podłączeniu do komputera wyszły następujące usterki: ... Sterownik silnika zablokowany Sporadycznie 00561 012 Dopasowanie mieszanki Granica adaptacji (multip.) przekroczona 00561 015 Dopasowanie mieszanki Granica adaptacji (addytyw.) nieosiągnięta ... Pan po diagnozie komputerowej i krótkim pokazie odpalania i gaśnięcia samochodu robił wielkie oczy i nic nie potrafił powiedzieć... nawet wytłumaczyć o co chodzi z tymi usterkami wykrytymi przez komputer ehhh... może ktoś miał podobny problem i wie gdzi ejest pies pogrzebany?
tomcio1600 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Podejrzewam silnik krokowy albo albo przepływomierz. 1.8 ADR nie ma silnika krokowego
estepe Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Nie wiem czy to pomoze ale warto sprobowac: U mnie gdy sie tak dzieje ze po odpaleniu za chwile gasnie to trzeba najpierw nacisnac przycisk swiatel awaryjnych zeby zamygal ze 2 razy i go wylaczyc, nastepnie odpalic auto,( warto sprobowac ponownie gdy 1 proba nie pomoze) jest to u mnie jakis rodzaj blokady, przyciskiem awaryjnych uzbrajam takze auto (cos w rodzaju oddcinania zaplonu). Poprzedni wlasciciel nic mi nie powiedzial ze cos takiego mam, jakos przydatkiem odkryłem, dodam tez ze nie mam alarmu i ze taki rodzaj zabezpieczenia mogl zalozyc poprzedni wlasciciel w celu zabezbieczenia auta dodatkowo ale tez moze jest to fabrycznie, nie mam pojecia. Co do falowania to czyszczenie i adaptacja przepustnicy chyba, bylo na forum. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się