glano_16 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Witam. Od tyg słysze tykotanie pod maska i to prawdopodobnie łańcuch rozrządu bo dżwięk dochodzi z tyłu silnika . Czy ktoś wie jaki koszt wymiany i czy to napewno to ?
Onkel Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 W tym silniku jest pasek rozrzadu a Tobie tyrkota pewnie nastawnik walkow. Koszta okolo 1500zl. Wysyłane z mojego GT-I9070
glano_16 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2013 Rano po odpaleniu jest dziwne buczenie silnika przez ok 30 s . a pozniej tylko klekot.
Ans Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 W tym silniku jest pasek rozrzadu a Tobie tyrkota pewnie nastawnik walkow. Koszta okolo 1500zl. Wysyłane z mojego GT-I9070 przecież jest łańcuch wałków , ktory u mnie w 1.8T pod koniec eksploatacji wyciagnal sie o jakies 2 cm! bylo slychac obijanie sie o obudowe i gdy przeskoczyl auto zaczelo chodzic jak subaru
soul87 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ans, mocno Ci grzechotal ten lancuszek? jaki przebieg silnika ? jakie inne jeszcze byly objawy.
Onkel Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 No nie wiem moze sie noe znam ale.... Lancuszek laczy dwa walki rozrzadu ibjest on z tylu silnika. Rozrzad to co wymieniamy jest na pasku w avj. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Ans Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Ans, mocno Ci grzechotal ten lancuszek? jaki przebieg silnika ? jakie inne jeszcze byly objawy. sory ze tak pozno odpowiadam objawem byl spadek mocy, bylo widac na hamowni przed/po i bylo slychac grzechot troche, silnik chodzil inaczej, moze znajde jakis filmik to wrzuce auto mialo przebieg 210 tys.km- pewne, niby tego lancucha sie nie wymienia, ale zdarza sie 0nkel masz racje glano napisał"i to prawdopodobnie łańcuch rozrządu bo dżwięk dochodzi z tyłu silnika ." Ty napisales " Lancuszek laczy dwa walki rozrzadu ibjest on z tylu silnika. " slyszalem nie jedno 1.8T ktore mialo wyciagniety lancuch więc ?
oneb Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 to w końcu ile kosztuje napinacz i łańcuch?ja dołem 1000zl za napinacz i 120 za łańcuch.znam ceny z allegro i tez mnie to dziwiło ale przekonali mnie ze to są napinacze hydrauliczne,a mi wstawiają elektryczny lepszy.wiem ze w audi kosztuje 2300zl. ale jakoś nie do końca jestem o tym przekonany.może ktoś mnie uspokoić?
Dev Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 "Hydrauliczny - elektryczny - lepszy" :polew::polew: Tam jest TYLKO elektrohydrauliczny, inny nie moze byc bo wywali błędy.
Marc!n Opublikowano 29 Marca 2014 Opublikowano 29 Marca 2014 to w końcu ile kosztuje napinacz i łańcuch?ja dołem 1000zl za napinacz i 120 za łańcuch.znam ceny z allegro i tez mnie to dziwiło ale przekonali mnie ze to są napinacze hydrauliczne,a mi wstawiają elektryczny lepszy.wiem ze w audi kosztuje 2300zl. ale jakoś nie do końca jestem o tym przekonany.może ktoś mnie uspokoić? Zależy jakiej marki w jakim sklepie i po jakich zniżkach Jak auto jest na elektro hydraulicznym to nie można wstawić hydraulicznego i na odwrót. 1120+ wymiana, jeszcze pewnie uszczelniacze na wałki, uszczelka pod napinacz i pokrywę zaworów i wychodzi niezła sumka
oneb Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 dzięki, jestem już spokojniejszy.też mi mówili o tym błędzie,więc wszystko chyba gra!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się