Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciągłe działanie ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od dłuższego czasu w mojej A4 poniżej 25km/h podczas hamowania czuje ciągłe działanie abs mimo że koła nie są w poślizgu, co jakiś czas wywala mi błąd ABS, na liczniku pojawia wykrzyknik oraz kontrolka ABS.

Przed chwilą sprawdziłem czujniki, na każdym w okolicach 1.1 kohm, wyczyściłem okolice czujnika z jakichkolwiek opiłków, nic niestety nie pomaga.

Czym to dziwne działanie może być spowodowane?

Ostatnio były wymieniane przeguby, 2 tyg później tarcze z klockami przód, między tymi wymianami zaczęło to się dziać.

Do wymiany jeszcze łożysko lewy/przód oraz końcówka drążka. (nie wiem czy te rzeczy mają jakiś wpływ na to zjawisko).

Opublikowano

Ustaw prawidłowe odległości czujnika od koronki (06-08mm) wykasuj błąd i zobaczysz ...:wink:

Opublikowano

Dzięki wielkie za odpowiedź, jutro przy odrobinie czasu postaram się ustawić wszystko tak jak należy i podzielić się wiadomościami w tym temacie.

Widzę że kolega również z żywca więc do zobaczenia w trasie ;)

Opublikowano

ustaw odległość, mialem to samo i pomoglo mi lekkie postukanie w czujnik w celu jego przybliżenia.

Opublikowano

mam podobny problem - abs działa często przy redukcji skrzyni w przedziale od 100-50km/h. Vag nie pokazuje błędów, prędkości kół dobre, odległości ustawione na 0.75.

Macie jakiś pomysł co jeszcze można sprawdzić, by ABS nie pobudzał się , gdy nie ma?

Opublikowano

dostałes PW

Opublikowano

Z ABS-em problem rozwiązany, wszystko było spowodowane uszkodzonym łożyskiem, do wymiany poszło łożysko lewy przód i prawy tył, który dokładnie wpływał nie wiem ale problem całkowicie ustał :)

Niestety do wymiany mam gumę na przegubie, amortyzator tył i dolne wahacze z lewej strony i tył hamulce. Starość nie radość niestety ;/

Wszystkim wielkie dzięki za pomoc :)

Opublikowano

ja ustawiałem odległości od pierścieni od 0.8 do 0.5 aż w końcu ABS przestał się pobudzać bez powodzenia. Ciągle jednak pedał czasem opada (ale nie pulsując). Przez tydzień było bez szarpania i blokowania/odblokowywania kół aż wczoraj znowu się to pojawiło w okolicach wyhamowywania z prędkości od 100-70.

Macie jakiś pomysł co dalej mogę sprawdzać- bo wszędzie się piszę o odległości czujnika od koronki, a mi już się nudzi odkręcanie kół i zmienianie o kolejne 0,5mm bliżej. To nie przynosi efektu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...