Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sugestie przy odczytanych błędach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Odczytałem pare dni temu błędy, pare z nich wykasowałem a pare zostało i nie chce zniknąć - oto one:

Silnik

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Klima

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

41-00 - Blocked or No Voltage

MK

01561 - Left Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Najbardziej to ten pierwszy mnie interesuje, czy to już czujnik do wymiany? Gdzie on się znajduje? Da rade do niego dojść i wymienić samodzielnie czy wyleci cały płyn i lepiej bez mechanika nie ruszać?

Błędy klimy objawiają się pracą klapek po zgaszeniu silnika.

MK jest denerwujący w ten sposób że, mając blokowanie zamka pow. 15km/h po wyjęciu kluczyka tylne drzwi nie otwierają się, kierowca musi otworzyć przyciskiem albo z pilota

Dzięki za wszelkie sugestie

Pozdrawiam

Michał

Opublikowano

silnik:

uszkodzony czujnik lub jego zasilanie, wymiana jest prosta

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-r4-v6-tdi-lokalizacja-czujnikow-elementow-wykonawczych-32757/

klima:

bledy silniczków klap zrób nastawy podstawowe, jak to nie pomoże to potencjometry w silniczkach do czyszczenia lub silniczki do wymiany

mk:

błędy tylnych drzwi, najczęstsza przypadłość zimne luty w zamkach lub mikrostyki w zamkach do czyszczenia

z tym blokowaniem drzwi itp. to kwestia zmiany kodowania w module mk

WSZYSTKO CO I JAK ZROBIĆ MASZ NA FORUM! w odpowiednich działach

miłej lektury :hi:

Opublikowano

dzieki!

Opublikowano

Myślę, że i tak nie wiesz gdzie ten czujnik G62/G2 się znajduje więc wklejam link do innego foto (jest to oczywiście wygląd silnika od jego tylnej strony czyli od strony grodzi komory silnika z kabiną) :

czujnik_G62_G2_w_1_9_TDI_PD.jpg

Chodzi o tę pierdołę w kolorze zielonym ale może być i w kolorze czarnym albo niebieskim. Czujnik jest podwójny czyli G62 z G2 więc z pewnością nie masz wypiętej z niego wtyczki bo inaczej pokazałby błąd obydwu czujników a u Ciebie pokazuje tylko otwarty obwód G62 więc pewnie albo czujnik G62 w tym podwójnym czujniku jest walnięty albo wiązka z niego uszkodzona (a konkretnie to wiązka wychodząca z pinów oznaczonych na czujniku nr 1 i 3).

Powodzenia.

Opublikowano

a czy to jest to samo co to?

http://s22.postimg.org/kxvp1vpl9/A15_0633.jpg

w innym temacie dostalem taka odpowiedz, ze to jest czujnik nr 3

cyt: "Po zdjęciu osłony silnika zdemontuj też prowadnicę powietrza do EGR, a za silnikiem ujrzysz taki widok:"

hmm...

Opublikowano

Tak, trójką jest oznaczony ten sam czujnik.

Opublikowano

Cześć

Wymieniłem czujnik, faktycznie raczej nie był sprawny, płyn chłodniczy do wtyczki się dostawał.

Błąd skasowany ale temperatura nadal pokazuje w okolicy pierwszej kreski pow. 50st.

Idziemy dalej - wydaje mi się że to będzie także termostat do wymiany

Opublikowano

To teraz nie pozostaje Ci nic innego jak tylko podejrzeć na rozgrzanym silniku (czyli takim, którym zrobiłeś już dystans przynajmniej 8 km więc normalnie już powinien osiągnąć temperaturę roboczą w okolicach 90*C) wartość temperatury w grupie 007 sterwonika silnika czyli 01 Engine i zaraz też podejrzeć wartość temperatury w grupie 003 sterownika zegarów czyli 17 Instruments. Jeśli w obydwu grupach będziesz miał niewspółmiernie niską temperaturę płynu chłodzącego w stosunku do tych 90*C, które normalnie silnik już powinien dawno osiągnąc to termostat kwalifikuje się do wymiany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...