Gość adus20 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 witam, po sprzedaniu b7 1.8TQ przymierzam sie do A6C6 3.0TDI, niestety z racji braku wolnego czasu troszke ide na łatwizne pyatjac tu, ale żeby nie bylo to troszke poczytałem w necie i mam kilka pytań mianowicie 1.jakie oznaczenia mialy silniki 3.0tdi w a6c6 ASB ? 2.problem z klapami w kolektorze, czy mozna zalozyc bez jak np w mbw 330d, czy tylko wymiana na nowy/uzywany 3. napinacz rozrzadu, czy wszystkie silniki mialy łańcuch czy ktores miały koła zębate (gdzies tak doczytałem chyba po 2008r), jesli tak to po ktorym roku z jakim zonaczeniem 4. czy wszystkie 3.0tdi Q miały tiptronica czy były też takie silniki z multitroniciem 5. problem z wtryskami, czytałem ze sa piezoeletryczne, w jakich konkretnie silnikach, rocznikach prosze nie odpowiadac dosłownie 1 słowem, tylko jak by mół się ktoś rozpisać na dany pkt był bym wdzięczny, czego jeszcze mozna sie spodziewac oprocz tych usterek, na co zwrocic uwage, nie mowie typowych rzeczach ktore sie sprawdza np o grubosci lakieru i klockachitp tylko o jakis usterkach Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 Witam w klubie poszukiwaczy 3.0 tdi - dlaczego sprzedałeś moje 1.8t :cry: muszę teraz drugiego szukać albo ryzykować z 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adus20 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 hej, no i powiem Ci teraz że bardzo żałuje że je sprzedałem:facepalm:, dzwoniłem do nich czy chca go dalej, ale nie chca oddac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Adrian- te kwestie były już tyle razy poruszane na forum (w tym konkretnym dziale)- naprawdę wystarczy poszukać. 1. ASB po 2006, wcześniej bodajże BMK. 2. Nie da rady bez problemów założyć bez klap. Alternatywą są kolektory od AZtów. 3. 4 łańcuchy bez wyjątku, nawet w nowych. Wpisz w googlach i Ci wyskoczy jak to wygląda... 4. Tylko manual lub tip. 2,7 mogły być multi (skrzynia FWD) 5. We wszystkich. Użyj szukajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adus20 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Adrian- te kwestie były już tyle razy poruszane na forum (w tym konkretnym dziale)- naprawdę wystarczy poszukać.1. ASB po 2006, wcześniej bodajże BMK. 2. Nie da rady bez problemów założyć bez klap. Alternatywą są kolektory od AZtów. 3. 4 łańcuchy bez wyjątku, nawet w nowych. Wpisz w googlach i Ci wyskoczy jak to wygląda... 4. Tylko manual lub tip. 2,7 mogły być multi (skrzynia FWD) 5. We wszystkich. Użyj szukajki. hej, dzieki za odpowiedz, ale z racji ostatnich deszczów oraz gradobicia pracuje cały tydzien włąćznie z niedzielami, i troche mało czasu mam na doczytanie co i jak, troche poszperałem ale nie do konca. Dziekuje i pozdrawiam a co do szukajki to na starym forum szło szukac na tym jest to uciazliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Adrian- te kwestie były już tyle razy poruszane na forum (w tym konkretnym dziale)- naprawdę wystarczy poszukać.1. ASB po 2006, wcześniej bodajże BMK. 2. Nie da rady bez problemów założyć bez klap. Alternatywą są kolektory od AZtów. 3. 4 łańcuchy bez wyjątku, nawet w nowych. Wpisz w googlach i Ci wyskoczy jak to wygląda... 4. Tylko manual lub tip. 2,7 mogły być multi (skrzynia FWD) 5. We wszystkich. Użyj szukajki. hej, dzieki za odpowiedz, ale z racji ostatnich deszczów oraz gradobicia pracuje cały tydzien włąćznie z niedzielami, i troche mało czasu mam na doczytanie co i jak, troche poszperałem ale nie do konca. Dziekuje i pozdrawiam a co do szukajki to na starym forum szło szukac na tym jest to uciazliwe. Racja- lae nie ma aż tak dużo tych tematów- a z tego co pamiętam to w co drugim są linki do innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farmer91 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 a czy wtryski w nowych poprawionych silnikach gdzie oznaczenia zaczynają sie od C i są czteroliterowe nie są juz poprawione? np. CAPA 240KM? bo wydaje mi się że chyba tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Te wtryski są pod wyższe ciśnienie na listwie paliwowej. Wtryskiwacze piezoelektryczne same w sobie po pewnym czasie padają i padać będą. Czy w nowych czy w starych. Owszem- pierwsze wtryski miały jakąś tam wadę, że wytrzymywały krócej ale teraz już ich nowych nie dostaniesz. A te, które są- nie ważne do którego silnika- powinny wytrzymać tyle samo (chyba, że wykończy je wcześniej paliwo albo zła kondycja silnika). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się