FabbioA4 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Witam szukajki użyłem, ale nigdzie nie znalazłem w jednym miejscu jasnych odpowiedzi. Padł mi motor w moim a4 b5 afn 110 km z 96 r i planuję kupić afna ale młodszego - najlepiej 99/00 r tylko mam obawy: - wtyczki i reszta będzie pasować czy coś się zmieni ? - kupując afna z vw jw. będzie pasować czy jakieś różnice ? w aucie są mody i obecnie było 170 km/ 360 Nm, ale dół nie wytrzymał, po wymianie silnika na pewno zejdę na 140-150 km / 300 Nm Znacie jakieś dobre metody na mocnego AFNa ? Myślałem o AWX, ale nie znam nikogo kto robi takie cuda i koszt o wiele wyższy przy tej zabawie. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich klubowiczów !
trepek Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Kupujesz caly silnik z osprzetem czy tylko sam slupek? Jak sam slupek to nie rozumiem obaw o wtyczki. Silnik poprzeczny nie podejdzie do podluznego. Chyba, ze bedziesz wiertal otwory na sruby lap (bo odlewy w bloku chyba sa).
grzegorzmen Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 AFN to AFN tylko musi być od samochodu gdzie był wzdłużny . pozatym możesz szukać silnik 1Z , AHU , i innych na VP-37 to sa przecież bliźniaki a i tak najczęściej kupisz sam słupek , a wiadomo im młodszy tym prawdopodobieństwo że ma mniej najechane jest większe.
Nelson Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Lub też AVG. Chłopaku ja mam u siebie 200km i 400Nm, nic mi nie klęka. Miałeś pewnie motorownie z nalotem 700 tys i teraz jest płacz:wink: Najważniejsze to zrobić kreskę z głową, aby graty nie dostawałby po d*pie.
Bedzial Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Witamszukajki użyłem, ale nigdzie nie znalazłem w jednym miejscu jasnych odpowiedzi. Padł mi motor w moim a4 b5 afn 110 km z 96 r i planuję kupić afna ale młodszego - najlepiej 99/00 r tylko mam obawy: - wtyczki i reszta będzie pasować czy coś się zmieni ? - kupując afna z vw jw. będzie pasować czy jakieś różnice ? w aucie są mody i obecnie było 170 km/ 360 Nm, ale dół nie wytrzymał, po wymianie silnika na pewno zejdę na 140-150 km / 300 Nm Znacie jakieś dobre metody na mocnego AFNa ? Myślałem o AWX, ale nie znam nikogo kto robi takie cuda i koszt o wiele wyższy przy tej zabawie. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich klubowiczów ! z 99/00 roku to ty juz raczej nie kupisz AFNa tylko AJMa. Najmlodszego dorwiesz z 98 roku, nie wiem tylko jakich latach wkladali je do passatow. Tak jak napisali wyzej albo 1z albo AFN i musi byc wzdluzny a nie poprzeczny wiec z passata np silniki tez podejda P&P ale z golfa juz nie. A jedyna rade na mocnego(I zarazem trwalego) AFNa jakie moge ci dac to znalesc zdrowa motorownie i dbac o nia. I moim zdaniem chyba to jest najwazniejsze.
sasza Opublikowano 15 Czerwca 2013 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Witamszukajki użyłem, ale nigdzie nie znalazłem w jednym miejscu jasnych odpowiedzi. Padł mi motor w moim a4 b5 afn 110 km z 96 r i planuję kupić afna ale młodszego - najlepiej 99/00 r tylko mam obawy: - wtyczki i reszta będzie pasować czy coś się zmieni ? - kupując afna z vw jw. będzie pasować czy jakieś różnice ? w aucie są mody i obecnie było 170 km/ 360 Nm, ale dół nie wytrzymał, po wymianie silnika na pewno zejdę na 140-150 km / 300 Nm Znacie jakieś dobre metody na mocnego AFNa ? Myślałem o AWX, ale nie znam nikogo kto robi takie cuda i koszt o wiele wyższy przy tej zabawie. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich klubowiczów ! z 99/00 roku to ty juz raczej nie kupisz AFNa tylko AJMa. Najmlodszego dorwiesz z 98 roku, nie wiem tylko jakich latach wkladali je do passatow. Tak jak napisali wyzej albo 1z albo AFN i musi byc wzdluzny a nie poprzeczny wiec z passata np silniki tez podejda P&P ale z golfa juz nie. A jedyna rade na mocnego(I zarazem trwalego) AFNa jakie moge ci dac to znalesc zdrowa motorownie i dbac o nia. I moim zdaniem chyba to jest najwazniejsze. Jeżeli nie masz pewności nie wprowadzaj ludzi w błąd. Afn szedł w rocznikach 99, sporo tego śmiga. Jezeli zmieniasz silnik z osprzętem, będziesz musiał zmienić licznik na immo3 lub wyłączyć immo w sterowniku. Z kostkami przelotowymi buda - ecu nie powinno być problemu. Polecam założyć nowszy sterownik gdyż ma wieksze mozliwosci programowe (więcej danych na vagu). Tak szczerze w tej sytuacji porywal bym się na awx-a. Elektryka to pikuś do ogarnięcia, immo 10s roboty, tylko pozostają kwestie mechanicze.
FabbioA4 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 dziękuję wszystkim za odpowiedzi ! Kupiłem AFNa właśnie z 99 r z anglika - sam słupek, ponoć ma nalatane 190 000 - ile w tym prawdy to już nikt się nie dowie, ogólnie motor wygląda ok. Poskładam do kupy i zobaczę jaki efekt. U mnie w AFNie z 96 r pewnie było naśmigane tych km, pomodziłem, zrobiłem górę, nowe turbo i dół umarł po 5 tys km. Wiadomo, potem człowiek ma stracha, że znowu padnie i już chyba będę schodził z mocą na jakieś 140 km i wiele mniej Nm. Duże koszty się zrobiły bo to niby sam dół, ale do tego jeszcze wszystko co można przy okazji motoru na stole - zimery, uszczelki etc.
MASATO Opublikowano 18 Czerwca 2013 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Witamszukajki użyłem, ale nigdzie nie znalazłem w jednym miejscu jasnych odpowiedzi. Padł mi motor w moim a4 b5 afn 110 km z 96 r i planuję kupić afna ale młodszego - najlepiej 99/00 r tylko mam obawy: - wtyczki i reszta będzie pasować czy coś się zmieni ? - kupując afna z vw jw. będzie pasować czy jakieś różnice ? w aucie są mody i obecnie było 170 km/ 360 Nm, ale dół nie wytrzymał, po wymianie silnika na pewno zejdę na 140-150 km / 300 Nm Znacie jakieś dobre metody na mocnego AFNa ? Myślałem o AWX, ale nie znam nikogo kto robi takie cuda i koszt o wiele wyższy przy tej zabawie. Dziękuję i pozdrawiam wszystkich klubowiczów ! z 99/00 roku to ty juz raczej nie kupisz AFNa tylko AJMa. Najmlodszego dorwiesz z 98 roku, nie wiem tylko jakich latach wkladali je do passatow. Tak jak napisali wyzej albo 1z albo AFN i musi byc wzdluzny a nie poprzeczny wiec z passata np silniki tez podejda P&P ale z golfa juz nie. A jedyna rade na mocnego(I zarazem trwalego) AFNa jakie moge ci dac to znalesc zdrowa motorownie i dbac o nia. I moim zdaniem chyba to jest najwazniejsze. Jeżeli nie masz pewności nie wprowadzaj ludzi w błąd. Afn szedł w rocznikach 99, sporo tego śmiga. Jezeli zmieniasz silnik z osprzętem, będziesz musiał zmienić licznik na immo3 lub wyłączyć immo w sterowniku. Z kostkami przelotowymi buda - ecu nie powinno być problemu. Polecam założyć nowszy sterownik gdyż ma wieksze mozliwosci programowe (więcej danych na vagu). Tak szczerze w tej sytuacji porywal bym się na awx-a. Elektryka to pikuś do ogarnięcia, immo 10s roboty, tylko pozostają kwestie mechanicze. na przykład AHH montowali w A4 B5 do 2001 roku a to przecież to samo co AFN/AVG
aaaPablo Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 - kupując afna z vw jw. będzie pasować czy jakieś różnice ? Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale jak dobrze kojarzę to między AFN VW a AUDI jest różnica w miskach olejowych, ale można je zamienić bez problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się