Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy i dosc mocno dymi... :///


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w temacie moje 2.5 AKE ma chyba jakas chodrobe czuc jak turina ciagnie w miare wg vag-a max jest ok 1450 mbar pali nawet w miare ladnie ale strasznie kopci prubowalem ustawic kat wtrysku ale to nie pomoglo w tym momencie jest na 02-06 ATDC, nie za chetnie sie tez zbiera jak na 180km moj stary 1.9 duuuzo lepiej chodzil niewiem juz kompletnie co jest przyczyna przeplywka wymieniona turbina tez egr rownierz wtrysk sterujacy wszystko wydaje sie byc sp[rawne a mimo to dalej nie chodzi praktycznie wgl czasem wyskjakiwal mi jeszcze blad cisnienia w kolektorze ssacym ale to zadko jesli macie jakies porady dajcie znac z gory dzieki :)

Opublikowano

Na początek popraw ten bełkot w swoim topiku bo ciężko cokolwiek zrozumieć :facepalm:

Opublikowano

kat wtrysku musi być na 2 Atdc na late, nie może skakac do 6,.

logi dynamiczne grupy 003, i 011, statyczne w grupie 004 i BS 004, bs 003

Opublikowano

ok wszytsko juz jest ok okazal sie dziurawy intercooler to bylo przyczyna dymienia i braku mocy dzieki za odp temat mysle do zamkniecia :)

Opublikowano

IC był dziurawy czy przewód? ja miałem to samo co u Ciebie ale naszczęście u mnie był problem że dziura na 3 palce była w przewodzie przed IC. teraz czasami turbo dostawało lagi albo się odłączało znalazłem usterke cieniutki przeodzik ko jakiegoś grzybka był rozcięty uciełem i działa jak zły... poleciałem sobie w trase i przy 180 cos pukneło i silnik się wyłączył i nie chce odpalić ;/ kjurwa a już się cieszyłem że auto odżyło

Opublikowano

dwa IC dziurawe ale wymienione, wymienione turbo czyszczone i zregenerowane ale szczerze na turbie od AKN 150km duuuzo lepiej sie buja ale co z tego jak do 2400rpm muł jak golf I 1.6D jeszcze do tego falowanie obrotow i gdy puszcze pedal gazu to on jeszcze chwile podnosi obroty i po ok 2s opadaja.

---------- Post dopisany at 02:27 ---------- Poprzedni post napisany at 02:26 ----------

IC był dziurawy czy przewód? ja miałem to samo co u Ciebie ale naszczęście u mnie był problem że dziura na 3 palce była w przewodzie przed IC. teraz czasami turbo dostawało lagi albo się odłączało znalazłem usterke cieniutki przeodzik ko jakiegoś grzybka był rozcięty uciełem i działa jak zły... poleciałem sobie w trase i przy 180 cos pukneło i silnik się wyłączył i nie chce odpalić ;/ kjurwa a już się cieszyłem że auto odżyło

Moze ci poprostu padl sterownik pompy tez to przerabialem u sb :)

Opublikowano

Witam. Jestem nowy na forum, mam problem ze swoim audi 2.5 TDI 180KM, sumoss napisałes ze "Moze ci poprostu padl sterownik pompy tez to przerabialem u sb :)"-- jakie są objawy padajacego sterownika pompy??, moje audi po odpaleniu sam dodaje sobie gazu i odejmuje (falują obroty) i tak przez jakies 20 sekund, kopci na siwo, nie ma mocy-blokada do 3 tys, po gwałtownym dodaniu gazu cos za grzechota w silniku, myslałem ze to zawory ale nie wiem. Jakis rok temu zdazyło sie ze silnik przerwał ale tylko sekunde, miesiac temu na autostradzie zaczął mi przerywac juz tak konkretniej ale tylko jak jechałem stałą predkoscią, podłaczyłem pod vaga i pokazało wtrysk sterujacy, myslałem ze teraz padł do konca, wymieniłem i błedu juz nie ma ale nadal audiola nie chce chodzic jak powinna. Ogolnie praca silnika jest ok. Byłem u elektromechanika ale powiedział ze to sprawa mechaniczna. Moze ktos miał podobny przypadek, z góry dzieki za odpwiedz. Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...