Skocz do zawartości
IGNOROWANY

muli na zimnym silniku i czasami na rozgrzanym


niestandardowy

Rekomendowane odpowiedzi

egr jak fabryka wypuscila. wyczyszczony i zamontowany...

Może się nie domykać... Zaślep go i testuj.

Zauważyłem że wiele dolegliwosci w 2.0tdi przystwarza egr. Np-elektronicznie jest sprawny a fizycznie nie funkcjonuje prawidłowo... Zaślepienie go to 30min roboty... W sumie egr tak się posral u mnie że nawet zaślepienie nie pomogło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. W sobote sprawdze i sam znac ;)

Dzieki za zainteresowanie.

Po zaslepieniu zrobic logi?

Jakie grupy?

Egr zaslepiony calkowicieci poprawy brak...

Jedynie delikatnie czulszy na pedal gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa a układ podciśnienia jest 100% szczelny?

Ja miałem u siebie taki myk-tylko ja mam 16v motor-w 16tkach weżyk podciśnienia podłączony jest też do pokrywy wałków rozrządu i tam na wejściu pekl mi weżyk łączący i ssalo lewe powietrze przez co vnt nie domykało sie i auto nie fajnie jeździło z dołu.bledu żadnego nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w któym miejscu zaślepiłeś egr? jak miałem blb i problem że go nie raz jakby łapie problemem okazała sie chłodniczka spalin i zaślepianie egr-a za nią nie pomogło dopiero zaślepienie na wyjściu przed zdało egzamin i wtedy też dopiero oświecił się chceck i auto zapier...... aż miło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelny na 100%. Po nocy jak sciagne wezyk z gruszki turbo to zassie. Czyli podcisnienie trzyma caly czas. Wezyk idzie tylko do przewodu od serwa nigdzie dalej. Tu winowajca bedzie turbawka bo juz glosno chodzi i zaczyna puszczac olej w dolot.

Zaslepilem za egr. A przy wejsciu w chlodniczke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz normalnie wpiętą odme to olej w dolocie będziesz miał zawsze, wiec tym sie tak nie sugeruj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem. Tylko przed turbo nie ma go tyle co za. Dzisiaj kupilem nowe tyrbulum :) :) :)

Jutro wymiana i dam znac ...

Zrobie jeszcze dzisiaj logi statyczne i dynamiczne przed wymiana i jutro po wymianie ...

Kupilem bo na moje to ewidentnie wina turbo. Na zimnym juz strasznie gwizda... do tego olej ...

A vat sie na koniec roku jeszcze odliczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wracamy do tematu :kwasny:

mozemy wykluczyc turbo bo siedzi nowe ale niedoladowanie troszke z dolu ma, vacum podcisnienie daje, szczelne.

malo ostatnio jezdzilem, specjalnie nie deptalem od 3 dni znowu muli... rece lecą...

logi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj pisałem Ci ładnych parę postów wcześniej, że szukasz dziury w całym, niedługo wymienisz cały osprzęt i efektów może nie być :decayed:

Po pierwsze to wyłap jakąś prawidłowość, kiedy muli a kiedy jedzie według Ciebie ładnie (chodzi o to od czego jest to zależne ) bo nie chce mi się wierzyć że dzieje się to całkiem losowo :whistling:

W ogóle ja na Twoim miejscu już dawno bym przeszedł nad tym do porządku dziennego, bo po co Ci pełna moc na nierozgrzanym motorze ? :naughty::hi:

Co do logów, żeby na nich coś dało się wypatrzeć, to powinny być zrobione właśnie w momencie kiedy muli :)

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na rozgrzanym nie jest jeszcze tak tragicznie. bardziej na zimnym.

to mulenie przypomina " blokade dwumasa " to do 3 tys. tylko nie na postoju a podczas jazdy.

wczoraj odkrylem ze nie zalacza sie mi wentylator chlodnicy ( jak zalacze klime chodzi ). temp. na blacie 90, na vagu 102 stopnie C, moze to ma zwiazek z muleniem?

tylko teraz jeszcze musze dojsc do ladu z tym wentylatorem ...


jutro jeszcze sprawdze bo temp. zalaczenia wentylatora to ponoc 107 st. ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli z wentylatorem raczej wszystko oki, nawet jak by nie był sprawny, to jakiegokolwiek związku z muleniem ciężko się dopatrzyć , a już szczególnie na zimnym :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy motor zimny czy cieply jak klima włączona to musi wentyl pracować aby schladzać chłodnice klimy, spr.dokladnie bezpieczniki jak rownież wentylator na krutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będzie koło zera lub poniżej to nie musi :decayed:

Marcin pisze że przy włączonej klimie śmigło pracuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj zlogowalem auto zaraz po odpaleniu na zimnym i dopadlem w koncu to mulenie:

logi robilem tak, po odpaleniu 1 bieg i ruszam z przyspieszeniem, nie jest to pedal gazu wcisniety do oporu. po prostu jakbym chcial sie normalnie rozpedzac.

grupa 11 ma dwa logi. tam juz prawie turbina nie wstaje...

po jakis 3 minutach od odpalenia jest juz w miare dobrze, ale to jeszcze nie to.

22:57 011 http://vaglog.com/log_199991.html

22:53 011 003 http://vaglog.com/log_199987.html
22:54 011 008 http://vaglog.com/log_199988.html
22:54 011 010 http://vaglog.com/log_199989.html
22:57 003 http://vaglog.com/log_199990.html

chyba sami widzicie ze cos to wozidlo boli. a mnie szlak trafia...


dzisiaj wyczyscilem egr i go zaslepilem blaszka ( nie robilem tego po wymianie turbiny ).

tu jest chyba pies pogrzebany bo auto zapier.. z dolu o niebo lepiej ( na rozgrzanym ) choc po logach to jeszcze nie to, no chyba ze to auto tak ma :D:D:D:D:D:D

roznic miedzy zaslepka a bez jest taka ze nie czuc takiego strzala przy 2000rpm. delikatnie ciagnie juz od 1100 rpm a wczeniej od 1500 rpm

sprawdze jeszcze jutro rano jak auto sie wystudzi czy to mulenie to wina egru.

zrobilem komplet logow z zaslepka i bez. czy tu cos widac?

logi po czyszczeniu egr bez zaslepki egr
z zaslepką:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez dziury, calkiem zaslepiony. jak sie troche nagrzeje to lapie blad egr i pala sie swiece :D ogarniemy to :D

Panowie we wtorek wyregulujemy z mechaniorem moje pompki, bo troche glosno pod ta pokrywa, i mam pytanie, czy jakies sruby bede potrzebowal?

i na ile ustawic pompki?:

napisał(a):
dokręcasz do oporu (delikatnie) - odkręcasz o 120 stopni ...
180 stopni - obecna ELSA
225 stopni - o tym mówi starsza

oczywiscie w/g opisu

http://www.auditimes.pl/topic/1069-pompowtryski/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na 180* ustawialem.

Glosno pod pokrywą to moze synchro kijowo ustawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na -0.5 wiec tragedii nie ma...

Zdam Wam relacje.

Walek troszke wytarty ale tragedii nie ma.

Luz na pompkach ustawiony, teraz chodza duzo duzo ciszej :)

Ustawialismy je na 180 ( choć nie wiem czy na 120 nie bylo by lepiej )

Przed ustawianiem patrzylem luz jaki byl wczesniej. I tu byla tragedia: 360, 300, 180, 220

Teraz silnik duzo ciszej chodzi, odzyskal moc z dolu :)

Dam jeszcze znac czy muli na zimnym... na rozggrzanym jest ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...