Skocz do zawartości
IGNOROWANY

muli na zimnym silniku i czasami na rozgrzanym


niestandardowy

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co mi wiadomo to 120stp to wymysł chyba mastersa do wyścígów rajdówką.

Ten link z regulacją powinien być gdzieś dostępny na widoku-bo wiele ludzi nie prawidlowo reguluje sobie pd -na 225stp a to dala tych silników jest nie prawidłowe.

Na starych ust.miałeś dobre korekcje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekcje niby ok a jedna pompka na 360 ustawiona...

Nic nie robilem, paliwo na rezerwie, a auto od dwoch dni chodzi jak zloto...

Zaraz znowu sie cos zamuli...

Tez tak macie ze gdy wcisniecie pedal gazu do oporu auto gorzej przyspiesza niz przy stopnioeym dociskaniu pedalu przyspieszenia?

Maly update...

Po regulacji silnik nadal raz mulil raz nie. Nie sawalo mi to spokoju wiez ponownie sprawdzilem vacupompe. Zawsze mierzylem podcisnienie przy trojniku miedzy przewodem do serwa a idacym na n75. ( przy dwoch pomiarach zawsze mialem -0.8 b ). Tym razem mowie sobie ze pomiar zrobie na kruccu przy wyjsciu z vacu. I tu moj zdzieienie. Kruciec jak i wezyk który do niego jest podpiety caly zawalony olejem. No to wymieniam. Z racji tego ze to juz druga wymiana pompy ( poprzednia luka rozszczelnila sie i pusczala paliwo ) postanowilem kupic nowke boscha. Koszt w IC po rabacie 660 zl.

Wczoraj po pierwszej jezdzie probnej caly czas banan na twarzy :)

- Auto bez mula turbina wstaje od 1200 obr.

- przy zmianie biegow auto plynnie zchodzi z obrotow

- po delikatnym nacisnieciu gazu auto juz reaguje ( wczesniej trzebabylo mu niezle dusic )

- przy predkosci okolo 80 km/h spalanie na fisie od 2.8-4.2 na tempomacie ( wczesniej raz bylo 4.2 nawet do 8-9 litrow podczas "mulenia" )

W weekend porobie logi moze cos jeszcze z nich wyniknie :) i dam znac po dluzszej jezdzie czy problem rozwiazany ...

c33b14df22e113c5c353e3dc1827f394.jpg

bae29723861d1a42902862069e58637f.jpg

Edytowane przez niestandardowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dpf-a juz nie mam a zaczal mulic juz wczesniej. Jak go kupilem nie bylo żadnego mulenia. Teraz jest tak ze czasami muli i na cieplym. Pogonie go na 3-cum biegu, wrzuce 4-ty i przez sekunde dwie brak mocy. Rzadko sie to zdarza ale zdarza. Wiec cos go boli i to mnie drazni. Czy zimny czy cieply diesel wrzycisz 1 bieg i bez gazu ruszy. A mi w tym momencie sie dlawi Ale raczej na zimnym silniku.

To odpowiedzcie jakie grupy zlogowac?

Albo niedokładnie czytałem, albo mam pypcia na oku, bo nie załapałem , że to mulenie jest raz na jakiś czas :hi:

Może faktycznie to problem z podciśnieniem, obejrzyj przewód vacu od tandempompy ,do grodzi komory silnika.

Może faktycznie gdzieś przełamany i jak szarpnie silnikiem w czasie zmiany biegu to podciśnienie zanika i niema jak sterować gruchą ? :naughty:

Miałem kiedyś taką akcję w Golfie IV, tylko że wtedy też nie było wspomagania hampli :hi:

Dla pewności pasowało by pojeździć z podpiętym vacuometrem , (trójnik zaraz za odejściem fi 4mm i na zegar) i poobserwować wskazania :whistling:

Kiedyś sugerowałem :naughty::hi:

Przy takich akcjach jak u Ciebie , trzeba się uzbroić w cierpliwość i jak najwięcej rzeczy dających się sprawdzić, po prostu posprawdzać :naughty:

Tylko raczej nie ma co liczyć na pomoc mechaników, trzeba wyposażyć się narzędzia diagnostyczne i główkować samemu :hi::wink:

Ważne że wreszcie śmiga tak jak chciałeś :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jak zdejmiesz kruciec od podciśnienia tam powinien być olej? Czy tam powinno być sucho?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprawnej vacum pompie z jej króćca nie powinien się wydostawać olej :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak do tej pory auto zasuwa niesamowicie :D

obiecane logi :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem w Bukowinie jak się widzieliśmy że leżą podciśnienia. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...