ja74687 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 daj zdjęcie tej odmy a przepływomierz jest od tego aby (najprościej ) mierzyć powietrze czyli sprawdza masę powietrza jak jest sucho samochód inaczej chodzi jak np.: idzie burza to możesz zauważyć że samochód dużo lepiej chodzi niż w suche dni od tego jest właśnie przepływomierz, jak wiadomo do spalania potrzebne jest powietrze a można powiedzieć skład tego powietrza bada przepływomierz To tak najprościej a jak chcesz wiedzieć więcej i dokładniej to: Przepływomierz
marys Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Tu widać jak wystaje ta rurka do węża od lewej strony pierwsze kółko zaznaczone ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
ja74687 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 tu jest odma podłączona i ona jest bardzo potrzebna ponieważ odpowietrza ona skrzynię korbową jeden koniec wchodzi tam gdzie zaznaczyłeś a drugi pod kolektor ssący do takiego kolanka uszkodzenie tego może powodować falowanie obrotów itp bo silnik lewe powietrze łapie więc zrób najpierw to, zobacz efekt a potem dopiero przepływkę jeżeli nie pomoże bo możliwe że właśnie dlatego że lewe powietrze łapie to błąd przepływki wyskakuje i silnik w tryb awaryjny wpada
marys Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 No to musiało być już dawniej uszkodzone bo ja nigdy tam nie grzebałem, a jednak samochód chodził zawsze dobrze, ale tak czy siak muszę to naprawić, ale pocieszyć to mnie nie pocieszyłeś
ja74687 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 może wcześniej przepływka sobie jakoś z tym lewym powietrzem radziła ale wiadomo wszystko się zużywa jak narazie to powalcz z tą odmą (ładnie opisane co i jak będziesz miał w książce NAPRAW SAM AUDI A4 B5) później przeczyść przepływkę i zobacz efekt jeżeli nie pomoże to wtedy wymiana ale to ostateczność one do tanich nie należą lepiej ratować tą jak istnieje taka możliwość środek do czyszczenia to kosz ok 20 zł i zawsze się do czegoś przyda a odmę i tak musisz naprawić dokładnie wyczyścić itp. tam jest olej a jak wiadomo olej + piasek = papier ścierny tak działa więc powymieniaj to poczyść dokładnie i będzie git Podobno można to wymienić bez ściągania kolektora ale strasznie ciasno tam jest a ściągnięcie to nie jest też wielki problem i wtedy będziesz miał wszystko na widoku decyzja należy do ciebie
marys Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 że ciasno tam jest to już mi mówić nie musisz hahahh już na samą myśl dziękuje za pomoc jeśli coś z tym wszystkim pocznę na pewno tu napiszę. A jak ten preparat się nazywa? i gdzie to nim tam psikać by nic innego jeszcze nie uszkodzić ?
ja74687 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 tzn jak pójdziesz do sklepu to ci go dadzą nazwy nie pamiętam Ja tam swoją czyściłem zmywaczem uniwersalnym i też pomogło i nic nie zniszczyło A żeby to wyczyścić to najlepiej ściągnij przepływkę z osłoną od filtra powietrza i potem odkręcasz dwie śruby od tego plastikowego pudełeczka gdzie wtyczka wchodzi i wyciągasz całą przepływkę tylko musisz to robić bardzo ostrożnie bo są tam takie dwa druciki i ich nie możesz pod żadnym pozorem dotykać żadną szmatką ani palcami tylko psiukasz i czekasz aż wyschnie potem montujesz i wszystko te śrubki zaznaczyłem na czerwono :)musisz być z tym bardzo ostrożny dodatkowo jak już wyciągniesz osłonę razem z przepływką to przeczyść jej styki gdzie wtyczkę się wpina Roboty na ok 30 min jak już ze wszystkim się uporasz skasuj jej błąd w ECU i zobacz czy znów się pojawi jak nie masz VAG-a to radził bym od razu się zaopatrzyć w niego koszt ok 70zł a nikogo nie będziesz musiał prosić i przy samochodach z grupy VAG to narzędzie bez którego nie zaczniesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się