soulmaster3m Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 Czyli cisnąć do 6500 jeśli się da albo do muła i po jednym i drugim zatrzymać dany LOG. Dokładnie. Cisnę, słychać syk i jak za długo cisnę to wywala EPC, obroty są gdzieś jak na jałowym i stoją, nie daje się przyspieszać. Tak za każdym razem. Mam nadzieję, że szybko dam radę to zrobić. Statyczne mogę pod domem bez problemu, ale do dynamicznych aktualnie nie mam pomocy i czasu bo to jednak trza się nieco przejechać.
pioteros Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 jak zlapie mula to juz go nie cisnij nie bedzie sensu, wytarczy kiedy w logach wyjdzie moment i wartosci kiedy zlapal tryb awaryjny
soulmaster3m Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 W końcu miałem czas na zabawę i pierw zacząłem od sprawdzania tego czego chwytałem się i po czym była maniana. Oczywiście miałem też przygodę bo się wszystko chyba skumulowało, uparło na mnie i po odpaleniu gasł, więc 80km jechałem z prędkościami 50-70 i to z wielkim trudem bo ciężko było ruszyć. Okazało się, że wąż, ten na dole, do intercoolera nie był skręcony wcale a jak jechałem to zrobić to całkiem spadł. Także jak się bierze kogoś do pomocy to lepiej później samemu wszystko sprawdzać. Jako, że były też błędy m.in. ze świecami to sprawdziłem je i okazało się, że chyba miałem ori i to na przebiegu 200 tysięcy. Czy je ktokolwiek kiedykolwiek wymieniał czy nie to ich stan był po prostu fantastyczny. Wymieniłem na prawie nowe, takie z przebiegiem prawie 10 tysięcy, inter przykręcony porządnie i jak ręką odjął. Wszystko śmiga, gra i huczy. Już zabrakło mi czasu na robienie LOGów, ale skoro wszystko działa to zrobię je już na działającym silniku i wstawię w odpowiedni dział. Aha, bezpiecznik ten w skrzynce ECU znowu jest przepalony. WTF????????????????????????????????? Po naprawie wywaliłem błędy i pokazało się kilka nowych: VCDS-Lite Version: Release 1.2 - Friday, 19 July 2013, 18:35:37:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Controller: 4B0 906 018 AL VCID: 6BA944AF0A9D 10 Faults Found: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit - P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High - P1114 - 35-00 - - 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected - P0411 - 35-10 - - - Intermittent 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity - P0140 - 35-00 - - 17743 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded - P1335 - 35-10 - - - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low - P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation - P1557 - 35-00 - - 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High - P0103 - 35-10 - - - Intermittent 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich - P1127 - 35-00 - - 17931 - Crash Signal from Airbag Controller: Implausible Signal - P1523 - 35-10 - - - Intermittent End-----------------------------------------------------------------------------
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się