gregor_gg Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Witam! Oceńcie proszę logi które zrobiłem. Od razu powiem, że coś dziwnego dzieje się z wtryskami, ale nie wiem co może być przyczyną. Jeśli coś wypatrzycie, to napiszcie. Dzieje się tak od 2-3 dni. Raz wyskoczył błąd 16686. Więc tak, auto czasami strasznie trzęsie budą na jałowym, logi poniżej: Auto jest rozgrzane na maksa ( w grupie 001 było 90 stopni) przytrzymałem jakieś 10-15 sekund auto na obrotach koło 2000rpm i po tym przestało trząść budą i logi wyglądają tak: Nic z tego nie rozumiem. Podajcie ewentualne przyczyny dlaczego tak może się dziać. Z góry dzięki.
Sztomel Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Najpierw maksymalna dodatnia korekcja na plusie na 2 cylindrze co tłumaczy nierówną pracę silnika i trzęsienie budą oraz ten błąd braku zapłonu paliwa a potem średnia dodatnia korekcja na czwartym po tej przegazówce. Ta wysoka korekcja powraca z czasem na ten drugi cylinder jak bumerang ? Wygląda na to jakby się zasyfiały dysze tego pompowtryskiwacza i nie podawał wcale paliwa.
gregor_gg Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2013 A może być przyczyną kulejąca pompa paliwa (mechaniczna)? Albo jakieś trefne paliwo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się