Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Analiza logów - który czujnik uszkodzony ?


rav

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Poniżej logi, z których najprawdopodobniej wynika, że jest uszkodzony czujnik

G62: czujnik określający temperaturę na potrzeby ECU;

lub

G2: czujnik określający temperaturę na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej.

I tu chciałbym postawić pytanie który?

Logi były wykonywane na zimnym silniku

01-Engine: 007;

log_01_007zimny_silnik.jpg

17-Instruments: 003.

log_23_003_insrtuments_zimny_silnik.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli juz to G62 i G2 to jest jeden czujnik tyle ze podwojny ... :wink4: [takie 2w1 jak szampon :decayed:]

poza tym z tych logow nic takiego nie wynika .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm. Sądziłem, że różnica pomiędzy 31,9 0C a 25 0C daje podstawy do stwierdzenia uszkoszenia czyjnika :?:

Skoro czujnik(i) są sprawne to co może być przyczyną braku wskazań temperatury płynu chłodzącego na desce rozdzielczej. :mysli:

Po za tym zauważyłem, iż w/w wskaźnik sporadycznie wskazuje prawidłowe pomiary, lecz zazwyczaj ani drgnie. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro czujnik(i) są sprawne to co może być przyczyną braku wskazań temperatury płynu chłodzącego na desce rozdzielczej. :mysli:

Po za tym zauważyłem, iż w/w wskaźnik sporadycznie wskazuje prawidłowe pomiary, lecz zazwyczaj ani drgnie. :?:

zrob te same logi na rozgrzanej motorowni ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro czujnik(i) są sprawne to co może być przyczyną braku wskazań temperatury płynu chłodzącego na desce rozdzielczej. :mysli:

Czujnik cieczy jest podwójny,czyli 2 piny do ECU,2 na blat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro czujnik(i) są sprawne to co może być przyczyną braku wskazań temperatury płynu chłodzącego na desce rozdzielczej. :mysli:

Po za tym zauważyłem, iż w/w wskaźnik sporadycznie wskazuje prawidłowe pomiary, lecz zazwyczaj ani drgnie. :?:

zrob te same logi na rozgrzanej motorowni ...

Logi na "rozgrzanej motorowni":

A jeśli chodzi o regulator układu chłodzenia tzw. termostat to chyba jest do wymiany - tak moje niewprawne oko z logów wyczytało ?

01-Engine: 007;

log_01_007_cieply_silnik.jpg

17-Instruments grupa: 003 poz.1

log_23_003_cieply_silnik.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz uszkodzony blat.

Czyli wskaźnik do wymiany ?

Czy w takiej sytuacji wymianie podlega cały zegar czy tylko mechanizm poruszający wskaźnikiem zegara?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...