ciahciah Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 a wyjąłeś całą obudowę filtra powietrza przed ruszaniem cięgła? silnik nie równo pracuje, albo ciśnienia na tłokach nie równe albo ciśnienia na wtryskach rozjechane za bardzo, jeżeli na razie ci to nie przeszkadza możesz to olać lub dać wtryski do regulacji(140-200zł) ale zanim cokolwiek zaczniesz robić z wtryskami sprawdź układ paliwa czy jest szczelny i nie zasysa lewego powietrza, potem zrób 001 013 poczytaj o podbijaniu ciśnienia w pompę i napisz tu co mądrego wyczytasz, bo sam jestem ciekaw czy już w necie odkryli wszystko co trzeba robić
wojt_O Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 Właśnie nie rozebrałem filtra bo czas mnie już gonił troszkę ale z pewnościa to zrobie przy najbliższej okazji. Co do nierównej pracy silnika to szczerze mówiąc kompletnie tego nie odczuwam, co prawda jest różnica po zmianie kąta wtrysku ale nie jakaś znacząca. Czasem troszkę szarpnie sinikiem przy przyspieszaniu ale pewnie jest to spowodowane nastawnikiem, który też mam zamiat wyczyścić zgodnie z instrukcją z forum. Szczelność też sprawdzę przy okazji. Co do podbijania ciśnienia to sugerujesz, że pompa pompa pomału klęka ?? Z ciekawości poczytam w sieci o tym ..
ciahciah Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 te pompy są wieczne, wystarczy raz na 200tys wyczyścić w środku i wyregulować wszystkie sprężyny/sprężynki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się