bipi555 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Witam, prosze o odczytanie logow, bo idzie w tryb awaryjny, dziekuje. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:19 ---------- pomoze ktos ?
german81 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 geometria stoi deba w pozycji max dołądowania .
bipi555 Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 czyli co ? kierownice zapieczone ? czy zawor N75 , ? od czego mam zaczynać ? dodam że nie mam katalizatora tylko zwykly przelot, turbawka była wyciagana z 6 miesiecy temu, bo działo sie to samo, ale po wyciagnieciu okazało sie na stole że nic sie nie zacina, i włożyłem ją spowrotem, i jakis czas było ok, teraz znowu jest problem;/
german81 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 zacznij od sprawdzenia czy geometria chodzi płynie w całym zakresie recznie jesli bedzie ok to podmien n75 z n18.
bipi555 Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 zacznij od sprawdzenia czy geometria chodzi płynie w całym zakresie recznie jesli bedzie ok to podmien n75 z n18. wczoraj chcialem podmienic tak wlasnie , wszystko poprzekładałem a na koncu okazało sie ze nie mozna założyc wtyki pradowej bo rowki mają w innych miejscach, ehh, i robota na marne;/ ---------- Post dopisany 11-07-2013 at 10:06 ---------- Poprzedni post napisany 07-07-2013 at 12:35 ---------- Kupiłem i zmieniłem N75 , z demontażu zaworek z 2010 roku, wiec nei wychulany, turbinka jak by lepiej na nim gwizdała, ale niestety dalej odcinki, zrobilem raz jeszcze pomiary na tym nowym N75, prosił bym o porownanie, czy sa jakies zmiany, i jak wartosci sie zmieniły, dziekuje : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:06 ---------- pomoze ktos odczytac ?
Sztomel Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Zmienna geometria turbo nie może działać prawidłowo przy takich skokach ciśnienia doładowania i wyraźnie widać, że się przycina.
bipi555 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Turbawke dzis wypakowałem, wyczysciłem , poskładałem smiga , logi jutro, bo dzis troche leszko pomagał
Sztomel Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Ja mam pytanie : czy miałeś widoczne rysy na bieżni wewnątrz muszli gorącej wyryte przez krawędzie kierownic spalin i czy je spolerowałeś na "zero" bo jeśli nie to na wiele się zwykłe czyszczenie zmiennej geometrii tylko z samego nagaru nie zda. Chodzi o tą bieżnię i o takie rysy : fotem.pl - Lekki i przyjazny hosting zdjęć
bipi555 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Opublikowano 14 Lipca 2013 Spolerowałem to na zero, myśle że bedzie to smigac ok, sporo czasu poswieciłem na czyszczenie , ale koncowy efekt Bdb.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się