radek8 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Witam. Jak w temacie. Kupiłem niedawno audi, kilka dni temu byłem w trasie i chciałem go przy okazji sprawdzić. Na początku było wszystko bardzo dobrze, przyśpieszał, był zrywny itp., ale gdy rozpędziłem go do 160 km/h nagle stracił moc, jak przyhamowałem i chciałem znowu przyśpieszyć nawet do tych 110, to jechał tak jakby miał z 90 KM, strasznie się mulił. Co to może być i czy da radę to sprawdzić bez większych kosztów ? Bardzo proszę o pomoc. Dzięki.
dziadek Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 łapie notlauf-a ...mln powodów , mln razy pisane co trzeba zrobić w różnych przypadkach - poszukaj na forum
radek8 Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 Już szukałem, wpisywałem różne słowa: brak mocy, traci moc, itp. Zapomniałem jeszcze dopisać, że żeby auto jechało znowu normalnie to muszę się zatrzymać, zgasić go, odpalić i wtedy jest ok, jakby nic wcześniej się nie stało, ale znowu po dojechaniu do tych 160 max 170 km/h traci moc.
kanu Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Auto przechodzi w tryb awaryjny, więc aby się dokładnie przekonać co to Powodów może być mnóstwo od turbo które się zapiekło, po wszelakie zaworki lub inne pierdółki...
radek8 Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Opublikowano 11 Lipca 2013 Ok. Będę musiał popytać u siebie czy ktoś ma VAG-a, wtedy zrobię zdjęcie i wrzucę na forum, tylko niewiem teraz kiedy siedzę praktycznie od rana do wieczora w robocie. Ale napewno jak tylko uda mi się to zrobić to się odezwę, przynajmniej wiem że to jest tryb awaryjny. Jak pytałem mechanika to już zalecał wymianę turbiny.
dziadek Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Już szukałem, wpisywałem różne słowa: brak mocy, traci moc, itp.Zapomniałem jeszcze dopisać, że żeby auto jechało znowu normalnie to muszę się zatrzymać, zgasić go, odpalić i wtedy jest ok, jakby nic wcześniej się nie stało, ale znowu po dojechaniu do tych 160 max 170 km/h traci moc. no to przecież napisałem ci "notlauf" lub inaczej jak kolega wyżej pisze "tryb awaryjny" szukaj pod tymi hasłami - poza tym nikt ci tu z fusów nie wywróży - znajdziesz masę tematów szukając tych haseł ale wyjście będzie takie że po kolei będziesz musiał sprawdzać lub podłączyć komputer i sprawdzić co jest nie tak ---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ---------- ... Jak pytałem mechanika to już zalecał wymianę turbiny. no to już wiesz żeby do tego mechanika więcej nie jechać
pastaldo Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Mechanicy już tak mają, wymienisz pół osprzętu i może zgadnie. Zrób porządne logi, może na jakims spocie ktoś Ci pomoże. Jak byś miał profil uzupełniony to i chłopaki z okolicy może by się odezwali i pomogli. żeby auto jechało znowu normalnie to muszę się zatrzymać, zgasić go, odpalić i wtedy jest ok Ja w AFNie łapałem noflauty to nawet nie zatrzymywałem się tylko w czasie jazdy robiłem restart Wyobraź sobie zdziwko ludzi jak ze mną jechali i nie byli wtajemniczeni Jak będa logi to koledzy tu pomogą ogarnąć problem
radek8 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 A jeszcze takie pytanie: Jakie logi mam tutaj wrzucić ? Nie znam się na tym, znalazłem elektromechanika z dobrymi opiniami w internecie niedaleko mnie. Przeglądając fora to są jakieś logi dynamiczne, statyczne, log 004, 008, 001, 003, 010, 011 itp. Czy jak pojadę na pełne badanie VAG, to to wszystko będzie zrobione i dostanę cały wydruk ? Pytam, bo nie mam zbyt dużo czasu żeby jeździć w tą i spowrotem, a wiadomo do tego jeszcze trzeba płacić za każdym razem, dlatego chciałbym to załatwić od razu za jednym zamachem.
dybson Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 witaj czy auto traci moc również jak przyspieszasz od zera z pedałem w podłodze na maksa aż do tych powiedzmy 160 km/h?
radek8 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Nie, od 0-160 idzie elegancko. Tak przy ok. 90-110 wrzucam 5, jadę normalnie do 160 i notlauf. Ale wiem, że bez logów się nie obejdzie dlatego wyżej zapytałem co i jak dokładnie mam zrobić, żeby nie jeździć kilka razy i za każdym razem płacić.
wesz82 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Podłącz pod kompa odczytaj błedy. Ja ostatnio też tak miałem ale okazało sie ze mam najfajniejszy bład jaki można mieć Poczytaj tak jak radzą koledzy o faulach i trybach awaryjnych tam jest duzo opisane i raczej na pewno rozwiążesz problem sam lub z drobną pomoca. A mechanikowi który wywróżył z fusów że turbo nie żyje nie oddawaj auta bo wymieni pól auta za 2tyś a okaże się że np gdzieś przewód podciśnienia ma dziurę
radek8 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Dzisiaj kolega do mnie przyjechał z VAG-iem. Wyszły takie błędy: http://www.fotoszok.pl/show.php/1641520_1373654786345.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/1641518_1373654768193.jpg.html http://www.fotoszok.pl/show.php/1641519_1373654773971.jpg.html
kanu Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 no to wstępnie masz do sprawdzenia kabelki i świece
radek8 Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Ok, sprawdzę. A co z tym pierwszym kodem 16618 ? Bo wydaje mi się, że to jest przyczyna tego notlauf-a.
kanu Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 16618/P0234/000564 - Boost Pressure rozporządzenia: limit (stan Overboost) Possible Symptoms Możliwe Objawy Boost pressure too high Boost zbyt wysokie ciśnienie Reduced power output Zmniejszona moc Possible Causes Możliwe przyczyny Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Węże nieprawidłowy podłączony, odłączony, blokowane lub wycieka Malfunction N75 Awaria N75 Possible Solutions Możliwe rozwiązania Check charge pressure control Indeks opłaty kontroli ciśnienia Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Indeks zawór sterujący Boost do kontroli ciśnienia (N75)
pastaldo Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 http://www.fotoszok.pl/show.php/1641...73971.jpg.html To winowajca. Czyli klasyczny tryb awaryjny spowodowany przeładowaniem pytanie tylko co jest winne tej sytuacji. To trzeba zrobić logi.
franekv6 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 najprawdopodobniej zapieczone kierownice turbiny .jedź do jakiegoś ogarniętego mechanika.wystarczy pewnie czyszczenie turbiny.niech obluka czy grucha pracuje jak należy
radek8 Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Opublikowano 13 Lipca 2013 Ok. Jak tylko będę miał czas to podjadę najpierw zrobić logi (bo to tańsze), w najgorszym wypadku no to oczywiście poszukam jakiegoś dobrego mechanika u mnie w okolicy. Tylko najgorsze, że ja przeważnie w domu jestem ok. 19/20 i już wszystko jest pozamykane. "pastaldo" a które logi są u mnie niezbędne ? Chodzi mi o to, które grupy w statystycznym i dynamiczym, jest ich dużo i niewiem czy jak pojadę na badanie czy dostanę wszystkie.
pastaldo Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Tu jest wszystko opisane http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ A w szczególności Diagnostyka silnika właściwa. i Logi.
danu44 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Chodzi mi o to, które grupy w statystycznym i dynamiczym, jest ich dużo i niewiem czy jak pojadę na badanie czy dostanę wszystkie. Kolego, Ty nie masz jechac na badanie, ale sam musisz zrobic logi. Wiec nawet jak wrocisz z pracy wieczorem to zaden problem. Musisz miec tylko druga osobe do kierowania autem i sprzet do logowania. To co miał kolega u Ciebie to skaner i tym logow nie zrobisz. I z tego co sie orientuje, to zaden mechanik logow rowniez ci nie zrobi. No chyba ze u Was jest innaczej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się