Rafimi Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Cześć! Mam taki problem z moja a4. Otóż wskaźnik temp płynu chłodzącego cały czas stał na 60C, podnosił się do 70 tylko w upalne dni. Pomyslalem, ze to termostat, wymienilem i dalej to samo. Glupi bylem, ze przed wymiana nie podlaczylem auta do vaga. Po podlaczeniu okazalo sie ze cool temp wynosi 91-92C czyli jest ok. W takim razie padlo na czujnik temp cieczy. Czujnik dzisiaj wymienilem, podlaczam do vaga i znowu cos nie tak. Temp na desce rozdzielczej jest w porzadku, 90C. Za to cool temp w vagu pokazuje max 42,3C . Sam juz nie wiem co moze byc nie tak. Auto odpowietrzalem (max temp i dmuchawa). Macie jakies pomysly co jeszcze moze byc padniete?
radioo11 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 prawdopodobnie masz wadliwy czujnik temp cieczy,jesli dales za niego 30zl to jest to normalne przy nich nigdy nie sa sprawne,a przynajmniej 70% z nich to buble a oryginal to koszt opkolo 100zl
bodino Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Jak pisze Radek wadliwy czujnik temp. Mogę Cię pocieszyć że ori. także zdarzają się wadliwe....A co do czujnika temp. i termostatu zawsze zakładamy ori.
Rafimi Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Czyli dobrze rozumiem, ze silnik jest caly czas niedogrzany? I nie jest to po prostu zly pomiar przez czujnik tylko realna temperatura silnika?
Polisa Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Temp silnika jest prawdopodobnie ok, czujnik źle podaje temp
Rafimi Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Opublikowano 12 Lipca 2013 Temp silnika jest prawdopodobnie ok, czujnik źle podaje temp Czyli przez walniety czujnik spalanie bedzie wyzsze? Dzisiaj odpalajac silnik po nocy zaswiecila mi sie kontrolka grzania swiec zarowych i dodatkowo obroty na biegu jalowym byly ponad 1 tys/min :/
Prezes870 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Ostatnio kupiłem oryginalny termostat w ASO i pisało na nim wahler ... i niczym się nie różnił od zwykłego wahlera oprócz tego że miał malutki znaczek audi...
Jarek882 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Czujnik g62 do wymiany. Świece Ci grzały bo g62 podaje do komputera temperatury cieczy chłodzącej a ten podgrzewa świeczki i reguluje dawke paliwa dlatego miałeś obroty ponad 1tyś. Ja przy odpaleniu latem mam tak na oko około 900 w AJM Możesz też sprawdzić temperature w kodach climatronic'a wciskająć recylkulacje i bodajże górną strzałke sprawdź sobie kanał 49 i 51. 49 jest od temp płynu a 51 od temperatury zegarów w liczniku mam nadzieje ze troche pomogłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się