google1 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Witam. Przeglądając tematy o 1.8 znalazłem informacje o zmiennej długości kolektora dolotowego. Następnie zauważyłem że u mnie niema części zaznaczonej na zdjęciu. Czy występowały silniki bez tego, czy ktoś sobie to wymontował.? Ma to wpływ na osiągi silnika? Posiadam instalacje LPG.
Labiel Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Pierwsze modele ADR nie miały zmiennej długości dolotu więc oczywiście możesz tego nie mieć. Ja sam tego nie miałem. Z tego co słyszałem to jest z tym więcej problemów niż pożytku.
rafal9119 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 nie wiem po co to potrzebne tobie akurat. u mnie tez tego nie ma. i ja przyszłość to zamin napiszesz watek to uzupełnij profil!!
Labiel Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Zadanie tego jest takie że masz maks moment obrotowy chyba 500 obrotów niżej.
ja74687 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Dokładnie jak kolega wyżej napisał ale ja twierdzę jak poprzednicy więcej z tym problemów niż pożytku a ten niby większy moment praktycznie niewyczuwalny u mnie też tego nie ma
Labiel Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Moment nie jest nawet wiekszy tylko chwile wczesniej jest maks.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się