Kunik Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Witam, mam pytanie odnośnie zamontowania licznika z fisem w poliftach (2000rok). Czy w liczniku od anglika da się zmienić przebieg na km oraz wszystkie wartości na km i tarcze na europejską ? Czy da się zaprogramować swój przebieg ? Jak jest z dodatkowymi zegarami od ładowania i ciśnienia oleju ? Mając vaga jestem w stanie sam podłączyć taki licznik ? Czy licznik musi być dokładnie od silnika 1.8t ? Są jakieś różnice w licznikach ? Pozdrawiam.
Szarik Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Wszystko opisane w dziale: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/
PhiL Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Wszystko opisane w dziale: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/ Niby tam wszystko jest ale przebicie się przez ten zlepek informacji o różnych typach liczników, wpisy nie na temat itd. jest praktycznie nie do wykonania, nie mając wcześniej styczności z tematem. Czy w liczniku od anglika da się zmienić przebieg na km oraz wszystkie wartości na km i tarcze na europejską ? Da się podmienić tarcze i zmienić VAGiem mile na kilometry ale tylko jednostki a nie wskazania, ale lepiej kupić licznik europejski, bo same tarcze europejskie też potrafią kosztować. Żeby zmienić wskazania trzeba podmienić wsad. Czy da się zaprogramować swój przebieg ? Da się ale nie VAG'iem. Najprościej zaopatrzyć się w interfejs typu np. VAG Tacho. Jak jest z dodatkowymi zegarami od ładowania i ciśnienia oleju ? Na dodatkowych wskaźnikach jest temperatura, nie ciśnienie oleju ale i tak oba czujniki są w poliftach zainstalowane fabrycznie i nie trzeba prowadzić dodatkowej instalacji do komory silnika (ewentualnie do czujnika poziomu płynu do sprysków). Wypadałoby natomiast poprowadzić wiązkę do radia, i do prawego słupka A, bo tam są wyprowadzone sygnały z krańcówek drzwi no i do manetki oczywiście. Mając vaga jestem w stanie sam podłączyć taki licznik ? W licznikach po lifcie znajduje się immobilizer 3 generacji w liczniku. Wymiana licznika wiąże się z koniecznością ponownego dopisania kluczyków do samochodu. Konieczny jest do tego PIN immobilaizera który z licznika można wyciągnąć wspomnianym VAG Tacho ale nie VAGiem. Przy tej metodzie konieczne są również czyste transpondery Crypto ID48 do kluczyków. Czy licznik musi być dokładnie od silnika 1.8t ? Najlepiej żeby był z samochodu o takim samym zakresie na obrotomierzu i prędkościomierzu. Wtedy nie ma konieczności zmiany wsadu pamięci licznika. Jest ona natomiast konieczna w przypadku gdy chciałbyś założyć licznik z anglika. Zmianę wsadu też można przeprowadzić wspomnianym kablem. Wsady i dużo pomocnych informacji można dorwać na elektrodzie i forum Passata. Są jakieś różnice w licznikach ? Są. Choćby w producencie czy funkcjach jak np. możliwość synchronizacji czasu z DCF77.
bediks Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Mając vaga jestem w stanie sam podłączyć taki licznik ? W licznikach po lifcie znajduje się immobilizer 3 generacji w liczniku. Wymiana licznika wiąże się z koniecznością ponownego dopisania kluczyków do samochodu. Konieczny jest do tego PIN immobilaizera który z licznika można wyciągnąć wspomnianym VAG Tacho ale nie VAGiem. Przy tej metodzie konieczne są również czyste transpondery Crypto ID48 do kluczyków. tu sie nie zgodze immo 3 bylo montowane w autach od ok maja 2000 roku, w poliftach od 99 do wspomnianego maja 2000 ( a dokladniej jest podany konkretny tydzien roku ) bylo immo 2 dopiero pozniej immo 3 , rozni sie to tym ze w immo 3 konieczna jest adaptacja vinu i id immo do nowego licznika poprzez wpisane starego pinu w nowym liczniku w kanale 50 ( wtedy licznik pokazuje nasz vin, w immo 3 bez tej operacji nie odpalimy auta ) w obu przypadkach jest konieczne takze dopisanie kluczy ale NIE POTRZEBNE JEST WYMIANA TRANSPONDERÓW da sie dopisac klucze na starych bez problemu problemem moze byc to ze kolega ma prawdopodobnie 1/2 fis a raczej napewno, pytanie jakiej firmy bo jesli jaeger to wyciagniecie starego pinu moze byc klopotliwe i drogie, jesli vdo to zwyklym vag commanderem da sie to zrobic, jak i pozniej wymiane wsadu np w angliku, adaptacje vinu w kanale 50 mozna zrobic zwyklym vagiem jak i dopisanie kluczy tez
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się