marcin_czewa Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam, poradźcie gdzie wpiąć się w mało inwazyjny sposób ze światłami do jazdy dziennej, chodzi o "+" po zapłonie w B5 2000r (1,8 benzyna). z góry dzięki za pomoc
endriuu Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Hejas. Mam ten sam problem tyle ze w B6. Rzezbimy z kumplem od wczoraj dzienne u niego w B6. Wszystko podpiete oprocz +. Gdzie radzicie sie Pany wpiac w komorze silnika? Wysłane z prodiża
OLIVER Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam, poradźcie gdzie wpiąć się w mało inwazyjny sposób ze światłami do jazdy dziennej, chodzi o "+" po zapłonie w B5 2000r (1,8 benzyna). z góry dzięki za pomoc temat już był o światłach dziennych... jesli chcesz to zrobić sam to zrób to porządnie i fachowo, Miernik w rękę -lub oczko z żaróweczki-zdejmujesz osłonę pod kierownicą i tam jest taka listwa do której są przykrecone przewody nakredką M6. Po sprawdzaj na ktorym przewodzie ukaże się 12V po załączeniu zapłonu...następnie powinieneś wyprowadzić z tego miejsca przewód do skrzynki bezpieczników (wolne pole ) dołozyć odpowiednie konektory by załozyć bezpiecznik a drugi kabel ze skrzynki już do sterownika swiateł dziennych (zasilanie 12V) (Wazne by układ był zabezpieczony bezpiecznikiem ) A sterowanie świateł bierzesz z pod bezpiecznika światła pozycyjnego (prawego) Rownież powinieneś to zabezpieczyć bezpiecznikiem Myślę ze zrozumiesz ..to nie skomplikowane ... Ja tak mam i polecam zrobić raz a porządnie i śmigać bezpiecznie ....
fafnasty Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam, poradźcie gdzie wpiąć się w mało inwazyjny sposób ze światłami do jazdy dziennej, chodzi o "+" po zapłonie w B5 2000r (1,8 benzyna). z góry dzięki za pomoc temat już był o światłach dziennych... jesli chcesz to zrobić sam to zrób to porządnie i fachowo, Miernik w rękę -lub oczko z żaróweczki-zdejmujesz osłonę pod kierownicą i tam jest taka listwa do której są przykrecone przewody nakredką M6. Po sprawdzaj na ktorym przewodzie ukaże się 12V po załączeniu zapłonu...następnie powinieneś wyprowadzić z tego miejsca przewód do skrzynki bezpieczników (wolne pole ) dołozyć odpowiednie konektory by załozyć bezpiecznik a drugi kabel ze skrzynki już do sterownika swiateł dziennych (zasilanie 12V) (Wazne by układ był zabezpieczony bezpiecznikiem ) A sterowanie świateł bierzesz z pod bezpiecznika światła pozycyjnego (prawego) Rownież powinieneś to zabezpieczyć bezpiecznikiem Myślę ze zrozumiesz ..to nie skomplikowane ... Ja tak mam i polecam zrobić raz a porządnie i śmigać bezpiecznie .... polecam ja tam pod ta listwe podpielem cb-radio
Johny_92 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Ja mam podlaczone zalaczanie pod alternator, masa to masa i sterowanie pod pozycyjne Zadnych problemow nie ma
marcin_czewa Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Opublikowano 14 Lipca 2013 Ok, zasilanie podłączone do listwy przy przekaźnikach, wydawało się że będzie trudniej ale łatwo poszło. (alternator jest tak osłonięty że nie ma podejścia). Dzięki za pomoc
endriuu Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Jaki bezpiecznik zalecacie do takiej instalacji? Wysłane z prodiża
fafnasty Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 15A przy 6-10 wat???? ledy zabezpieczylem 5 max
endriuu Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 wpialem sie w + po zaplonie przy przeplywomierzy koniec koncow. calosc zabezpieczylem bezpiecznikiem w gniezdzie na kablu.
KrzysiekSPI Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Najlepiej nie montowac ledow bo nie ma to sensu. I opszpeca auto.
d4widoV Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Najlepiej nie montowac ledow bo nie ma to sensu. I opszpeca auto. O gustach sie nie dyskutuje .-) kazdy woli jak mu sie podoba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się