Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Plus po zapłonie dla świateł dziennych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, poradźcie gdzie wpiąć się w mało inwazyjny :) sposób ze światłami do jazdy dziennej, chodzi o "+" po zapłonie w B5 2000r (1,8 benzyna). z góry dzięki za pomoc

Opublikowano

Hejas. Mam ten sam problem tyle ze w B6. Rzezbimy z kumplem od wczoraj dzienne u niego w B6. Wszystko podpiete oprocz +. Gdzie radzicie sie Pany wpiac w komorze silnika?

Wysłane z prodiża

Opublikowano
Witam, poradźcie gdzie wpiąć się w mało inwazyjny :) sposób ze światłami do jazdy dziennej, chodzi o "+" po zapłonie w B5 2000r (1,8 benzyna). z góry dzięki za pomoc

temat już był o światłach dziennych...

jesli chcesz to zrobić sam to zrób to porządnie i fachowo, Miernik w rękę -lub oczko z żaróweczki-zdejmujesz osłonę pod kierownicą i tam jest taka listwa do której są przykrecone przewody nakredką M6.

Po sprawdzaj na ktorym przewodzie ukaże się 12V po załączeniu zapłonu...następnie powinieneś wyprowadzić z tego miejsca przewód do skrzynki bezpieczników (wolne pole ) dołozyć odpowiednie konektory by załozyć bezpiecznik a drugi kabel ze skrzynki już do sterownika swiateł dziennych (zasilanie 12V) (Wazne by układ był zabezpieczony bezpiecznikiem ) A sterowanie świateł bierzesz z pod bezpiecznika światła pozycyjnego (prawego) Rownież powinieneś to zabezpieczyć bezpiecznikiem Myślę ze zrozumiesz ..to nie skomplikowane ...:wink:

Ja tak mam i polecam zrobić raz a porządnie i śmigać bezpiecznie ....:decayed:

Opublikowano
Witam, poradźcie gdzie wpiąć się w mało inwazyjny :) sposób ze światłami do jazdy dziennej, chodzi o "+" po zapłonie w B5 2000r (1,8 benzyna). z góry dzięki za pomoc

temat już był o światłach dziennych...

jesli chcesz to zrobić sam to zrób to porządnie i fachowo, Miernik w rękę -lub oczko z żaróweczki-zdejmujesz osłonę pod kierownicą i tam jest taka listwa do której są przykrecone przewody nakredką M6.

Po sprawdzaj na ktorym przewodzie ukaże się 12V po załączeniu zapłonu...następnie powinieneś wyprowadzić z tego miejsca przewód do skrzynki bezpieczników (wolne pole ) dołozyć odpowiednie konektory by załozyć bezpiecznik a drugi kabel ze skrzynki już do sterownika swiateł dziennych (zasilanie 12V) (Wazne by układ był zabezpieczony bezpiecznikiem ) A sterowanie świateł bierzesz z pod bezpiecznika światła pozycyjnego (prawego) Rownież powinieneś to zabezpieczyć bezpiecznikiem Myślę ze zrozumiesz ..to nie skomplikowane ...:wink:

Ja tak mam i polecam zrobić raz a porządnie i śmigać bezpiecznie ....:decayed:

polecam :wink: ja tam pod ta listwe podpielem cb-radio

Opublikowano

Ja mam podlaczone zalaczanie pod alternator, masa to masa i sterowanie pod pozycyjne

Zadnych problemow nie ma

Opublikowano

Ok, zasilanie podłączone do listwy przy przekaźnikach, wydawało się że będzie trudniej ale łatwo poszło. (alternator jest tak osłonięty że nie ma podejścia). Dzięki za pomoc

Opublikowano

Jaki bezpiecznik zalecacie do takiej instalacji?

Wysłane z prodiża

Opublikowano

Jesli dobrze pamietam wkladalem 15

Opublikowano

15A przy 6-10 wat???? ledy zabezpieczylem 5 max

Opublikowano

wpialem sie w + po zaplonie przy przeplywomierzy koniec koncow. calosc zabezpieczylem bezpiecznikiem w gniezdzie na kablu.

Opublikowano

Najlepiej nie montowac ledow bo nie ma to sensu. I opszpeca auto.

Opublikowano
Najlepiej nie montowac ledow bo nie ma to sensu. I opszpeca auto.

O gustach sie nie dyskutuje .-) kazdy woli jak mu sie podoba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...