Dawyd Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam. Kupujac auto mialem wgrany amerykanski program. Auto wtedy bardzo dobrze jechalo i na czujniku doladowania pokazywalo 21psi. Juz nie bd sie rozpisywal ale byla koniecznosc aby ten program usunac. Wgrałem serie ktora podawala 10psi. Dlugo dlugo jezdzilem i dłubałem w autku, w koncu wczoraj pojechalem na chipa. I mam taki problem ze turbina pompuje 15psi, zaraz spada do 8psi, znowu 15psi, znowu 8psi a ciagle trzymam pelny gaz. Wyraznie slychac ze raz pompuje wiecej raz mniej. Nie udalo mi sie wlaczyc vaga na moim lapku. Jedynie POLSKI VAG ruszyl ale tam chyba nie ma opcji zrobienia logow. Jedyne co otworzylem to byl jakis wykres ale wyraznie ta niebieska linia pokazala jak pracuje turbo na pelnym gazie. Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Oprocz tego mialem tylko jeden blad. 18010 - napiecie zasilania sterownika silnika 30 za niskie Ktos wie jaka moze byc tego przyczyna?
Dawyd Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 Ale gosc robil mi juz program jak mialem leona i bylo super. Teraz tez zmienial i probował z 6 razy i ciagle to samo... ---------- Post dopisany 15-07-2013 at 15:08 ---------- Poprzedni post napisany 14-07-2013 at 23:17 ---------- dzis jak wracałem z pracy zapalil sie check. Przebadałem go vagiem całego i co sie okazało.. 17698 - czujnik temperatury silnika - sygnal za mały ?????? 16804 - system katalizatora ponizej progu wydajnosci 18256 - Odczytaj pamiec bledów silnika - bład sporadyczny ktos wie o ktory czujnik dokladnie chodzi i co to za blad 18256 ??
AudiB4 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Może chodzi o odczytanie "zmrożonych ramek"?
Dawyd Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Opublikowano 17 Lipca 2013 nie mam pojecia ale auto teraz pali jak szalone.. moze ten czujnik temperatury jakis? ze ciagle na ssaniu albo cos... co do braku mocy to zrobie kata, ic i zobaczymy. zastanawiam sie tez czy ten blad z kata to nie moze byc sonda 1 tez ? i ona dawki myli?? od jakiegos czasu zauwazylem ze auto zaczyna coraz wiecej palic.. za 100zł 95 oktanowej robie 130km... kiedys 170 i narzekałem
AudiB4 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 To pozostaje wgrać ten "amerykancki' i zobaczyć,mając nadzieję że masz backup....
Łukasz13 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Czujnik jeśli zle wskazuje to auto bedzie dużo palić, najlepiej sprawdz na vagu jaka temp. pokazuje na zimnym silniku i na rozgrzanym bodajże w bloku 001, czujnik jest z tyłu silnika przy grodzi sprawdz wtyczkę, ten drugi bład od kata raczej na nic nie wpływa, i zrób te logi zobaczymy co to za program ci gosciu zrobił.
Dawyd Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 no tylko ten "POLAKI VAG" to taki o d*** rozbic jest ale zobacze moze bd opcja zeby ta temp sprawdzic. Dzis zabiore sie za wtyczke, ona jest gdzies wlasnie tak jak piszesz z tyłu silnika gdzies głeboko (poczekam az auto sie ostudzi i poszukam) no i kata rozetne, wybebesze i zaspawam.. Co do postu o wgraniu "amerykanckiego" to tak, mam backup ale sprawa jest taka ze ta firma amerykancka zhakowała sobie ten program i nawet nie idzie go odczytać. Cały komp był poblokowanyh i musiałem robic wylut. A co do logów to tez nie zrobie bo vagi nie chca sie odpalic chyba przez to ze win7 a nie xp.... chyba ze macie jakis link poslac gdzie moge dorwac działający
wampir Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Zrob sobie na win7 maszyne wirtualna z xp. Wpisz w youtube to są tam filmiki poglądowe jak to zrobić. PS: a tuner co powiedział na Twoje problemy?
Dawyd Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 On rozłozył bezradnie rece ze cos musi byc nie tak z autem. Mechanik rozklada rece mowi ze kat i sondy sa ok ze nie wie skad ten blad ze raczej wina programu... ---------- Post dopisany at 15:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:09 ---------- a swoja droga to ja nawet nie wiem czy ten ori plik był ok bo to tez od goscia z forum... ---------- Post dopisany 30-08-2013 at 17:02 ---------- Poprzedni post napisany 24-07-2013 at 15:09 ---------- Witam. Nie chce zakładać nowego tematu. Padła mi turbina i potrzebuje kupic byle jaka używaną tylko nie wiem czy ta z 150konnej wersji pasuje. mam k04 teraz dlatego nie moge numeru bo seryjnie jest k03 tylko potrzebuje pomoc jaka. Jakby ktos mogl jakis link czy ogolnie wyjasnic jakie turbo seryjnie montowali w mojej 170 konnej, albo jakie turbo spasuje. Dzieki z gory
wampir Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 W Twoim aucie czyli AMB 170KM jest to samo co BFB 163KM czyli k03-029 o numerze producenta KKK53039880029 i numerze wg audi 058 145 703J. Nie polecam turbiny mniejszej ze 150KM czyli k03-005, która bardzo często na allegro jest opisywana jako zamiennik k03-039, a z info znalezionego na audizine, jest niestety od niej mniejsza. W motoremo chcieli za k03-029 ok 1900, ale jak pomarudziłem to obniżyli do 1750zł. Masz wtedy pewność ze to oryginał KKK, a nie jakaś podróbka albo regeneracja bo oni sa dystrybutorem KKK w Polsce. Możesz też odezwać się do Frankenturbo.com oni mają sprawodzone hybrydy k04, które są dużo mocniejsze niż k04-015 i w dobrej cenie. Poproś o opcję tylko sama turbina z kolektorem to może Ci zrobia cene $900, a to dużo taniej niż nowe k04-15 w Polsce. Z opisu na forach mają dobrą obsluge klienta i nawet jakbys zarznał tą tubrinę kiedyś to wysyłają sam rdzeń tzn CHRA za chyba $150, a tańszej regeneracji nie widziałem PS: Dlaczego zmieniasz turbo?
Dawyd Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Akcja ogarnieta mozna zamknac temat. (powod: gruszka)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się