Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

wczoraj pojechałem do sklepu samochodem,kiedy ruszałem do domu auto odpaliło ale po chwili jakby straciło moc.Kiedy wcisnąłem pedał gazu dławiło się,zjechałem na pobocze zgasiłem i odpaliłem samochód,ruszyłem ale momentami objawy się powtarzały.Po przejechaniu paru kilometrów było dobrze.

Rano samochód odpalił i zgasł po paru sekundach i tak kilka razy.Teraz już wcale nie odpala.

Posiadam książkę Sam naprawiam samochód Audi A4 B5,zacząłem sprawdzać przyczynę według zawartych w niej instrukcji.

Sprawdziłem:

-pompę paliwa

-przekaźnik pompy

-sterowanie przekaźnika pompy

-bezpieczniki

-rezystancje między stykami wtryskiwaczy

-napięcie zasilania wtryskiwaczy

-sterowanie wtryskiwaczy

-napięcie zasilania modułu wzmocnienia zapłonu

-sterowanie modułem wzmocnienia zapłonu i tu pojawił się problem.

Wszystko co sprawdzałem było ok,natomiast kiedy podłączyłem żaróweczkę do styku 1 wtyczki modułu wzmocnienia zapłonu,włączyłem rozruszniki,żaróweczka nie migała.To samo jak podłączyłem do styku 15.Natomiast gdy podłączam do styku 4a ,żaróweczka świeci.

W książce jest napisane,że albo przewód łączący moduł z sterownikiem albo awaria sterownika.

Nie wiem jak można sprawdzić czy to wina przewodu oraz czy jest możliwość stwierdzenia samemu awarii sterownika?

Przebywam obecnie w Niemczech i nie uśmiecha mi się wizyta u elektryka....

Sprawdzałem polskim VAGiem błędy,były dwa :

-18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie- BŁĄD SPORADYCZNY

-1247 Zawór węgla aktywnego-N80 zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY

Pozdrawiam

Jarek

Opublikowano

Hmy, żaden z błędów nie wskazuje na problem. Pierwszy to po prostu padnięty aku a drugi związany z EVAPem - co najwyżej nierówno by chodził. Odkręć korek zbiornika i sprawdź czy czasem nie tworzy się za duże podciśnienie. Wykręć świece i sprawdź czy ich nie za lewa. A tak po za tym filtr paliwa kiedy wymieniany?

Opublikowano

W maju wymieniałem wszystkie paski i kazałem mechanikowi wymienić wszystkie filtry.Muszę poszukać rachunku i sprawdzić czy wymienił filtr paliwa.

Dodam jeszcze,że dwa dni przed awarią musiałem troszkę dłużej pokręcić żeby auto odpaliło.

Co do świec to szukam klucza żeby je odkręcić,klucze które mam są za grube.

Opublikowano

Obstawiam czujnik temperatury silnika G62/G2.

Częsta usterka.

Opublikowano
Obstawiam czujnik temperatury silnika G62/G2.

Częsta usterka.

Przy walniętym czujniku byłby problemy z odpalaniem ale by odpalał. Tym bardziej przy tych temperaturach. Mam przecież lato a nie zimę.

Opublikowano

Jeżeli parametry sensora zmieniły wartość, to mogą być problemy z odpaleniem.

Odepnij wtyczkę z czujnika i sprawdź jak odpala.

Opublikowano

z tym czujnikiem to i ja myślę że to nie będzie to czujnik nie jest w stanie unieruchomić całkiem silnika jedynie co to może powodować problemy z odpalaniem ale odpalić powinien, jak sterownik by padł to by VAG ci pokazał zobacz przewód może się gdzieś przetarł, odłącz mu też na noc aku i rano jak podłączysz to przekręć zapłon na ok 40 -50 s. nie dotykając przy tym niczego radio wyłączone dmuchawa też skrzynia na luzie, po odczekaniu wyłącz zapłon na 30 s. i po tym czasie postaraj się odpalić jak by odpalił to go zostaw chwilkę żeby złapał temp. a wtryski w ogóle oglądałeś czy paliwo rozpylają, sprawdź czy przepustnica się otwiera, i czy przypadkiem rozrząd nie przeskoczył. zobacz czy każda świeca daje iskrę jak daje to nie moduł zapłonowy :) Posprawdzaj to co napisałem i daj znać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...