Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelniacz między blokiem a korpusem pompy wody


Misian88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Wczoraj wymieniałem łożysko na której siedzi wiskoza, robiłem to na gorąco, czyli musiałem cały wspornik wyciągnąć na którym siedzi napinacz paska wielorowkowego, alternator, pompa wspomagania i wisko.Natomiast pompa wody i cały jej korpus jest dociskany poprzez wyżej wymieniony wspornik, no i przez przypadek ruszyłem cały korpus pompy wody i ruszyłem uszczelkę. Uszczelka była od nowości (95rok) no i poskładałem to z powrotem, ale uszczelka juz tam nie trzyma. Pytanie do siedzących w temacie, gdzie mógłbym dostać taką uszczelkę =czytaj oring, która siedzi między kadłubem silnika a korpusem pompy wody.

Pomóżcie chłopaki, bo codziennie jeżdżę w granicach 100km i od wczoraj zszedł mi już cały zbiorniczek borygo, i dzis juz w akcie desperacji wlałem 1 litr borygo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytać w motoryzacyjnym najprościej czy sprzedawane są osobno a jak nie to proponuje kupić masę uszczelniającą, np silikon victor reinz i nałożyć z obu stron starej uszczelki, bądź całkowicie uszczelkę wywalić i nałożyć bezpośrednio. Trzyma bardzo dobrze - sam stosowałem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No byłem dzisiaj w kilku sklepach, są uszczelki ale do pompy, takie papierowe, żadna w zestawie nie ma tego gumowego oringu, chyba zrobie tak jak mówisz, na tą mase uszczelniającą, tylko znowu pół silnika rozkopać... ehhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...