ynos Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 witam, mam skręcone pasy o 1 obrót i zastanawiam się czy mam źle zamocowany bęben z napinaczem na słupku, czy źle przykręcony drugi koniec pasa (pas pod tapicerką słupka nie jest okręcony -tylko któryś koniec mam źle przykręcony do karoserii). Poproszę by ktoś sprawdził lub się wypowiedział, co jest u mnie okręcone, bo wydaje mi się, że koniec pasa w podłodze z wygiętą blachą (w kierunku fotela kierowcy) jest prawidłowo zamocowany. Wnioskuję, że bęben okręcony - ale z drugiej strony pas z niego rozwija się wzdłuż karoserii od zewnętrznej strony auta. Czy tak ma być? A może pas z bębna ma się rozwijać od w słupku od strony tapicerki (od strony wnętrza auta)? poniżej zdjęcia jak to jest u mnie. 1.widok od tylnej kanapy (pas kierowcy): 2. widok z góry słupka kierowcy:
pastaldo Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 z tego co mi się wydaje to bembna jak to nazwałes odwrotnie nie przykręcisz. Może ktoś u góry odkręcał. Trzeba by zdjąc obudowę słupka i zobaczyc jak to wygląda bo tam z za winkla to nie wiele widać.
ynos Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 z tego co mi się wydaje to bembna jak to nazwałes odwrotnie nie przykręcisz. Może ktoś u góry odkręcał. Trzeba by zdjąc obudowę słupka i zobaczyc jak to wygląda bo tam z za winkla to nie wiele widać. Tak jak pisałem: 1. pas nie jest okręcony pod słupkiem - sprawdzałem ładnie prosto idzie i dopiero po wyjściu z tapicerki okręca. Zdjęcia już nie robiłem bo nic nie wniesie. 2. właśnie słupek karoserii wygląda tak jakby bęben mógł być okręcony - ale nie chcę okręcać, jeśli aktualna pozycja jest poprawna. Patrzyłem dziś w serwisie ale rysunki tam mało szczegółowe mają, że nic nie wynika - co mam źle.
pastaldo Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Aha. No bemben o ile mnie pamięć nie myli to jak zdejmowałem u siebie osłony to miałem tak jak u Ciebie wiec to chyba nie to. No ale może jeszcze ktoś bardziej w temacie się jeszcze wypowie.
ynos Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 znalazłem parę tematów o okręconych pasach w B5. Czy one tak wychodziły z fabryki? Może kiedyś były inne tendencje co do sposobu układania się pasów na obojczykach? Możecie sprawdzić jak jest w Waszych A4 i odpisać z dodaniem jak to model A4?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się