Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Kiedyś przez jakiś czas w akcie desperacji pracowałem jako konsultant techniczny:)

Zadzwoń i poproś o sprawdzenie stabilności łącza - widzą w systemie wszystkie zerwane połączenia.

Przed telefonem sugeruję przywrócić ustawienia fabryczne routera i skonfigurować go na nowo (bo konsultant pewnie o tym wspomni).

Najprawdopodobniej zrobią lekarstwo na wszystko czyli "reset portu":D - czasami pomaga, jeżeli się nie uda to przy drugim zgłoszeniu powinni już wysłać do Ciebie technika.

Tutaj dobra rada, awarię najlepiej zgłaszać w piątek - nie będę już pisać dlaczego:)

Usterki w orange same nie ustępują i trzeba je zgłaszać niestety:/

Opublikowano

U mnie lata Neo 10Mb i nie narzekam...

Panowie co się boicie nie długo w całym Lubelskim będzie nam budowała Hiszpańska firma oczywiście polskimi podwykonawcami światłowodowe sieci szerokopasmowe :naughty:

Rozstrzygnięto przetarg na wykonanie SSPW w Lubelskim | IT Lublin

Opublikowano

Dzieki chłopaki za zainteresowanie tematem, juz sie poprawiło, nie zrywa połaczenia, a obecnie prędkosć tak wygląda

2864959688.png

Opublikowano

Zrywanie połączenia jest też związane z telefonem bezprzewodowym panasonic livebox współpracuje na tym samym paśmie co telefon i gdy ktoś dzwoni zrywa połączenie

Opublikowano

Nie, nie ja sobie zrobiłem sieć na własnym osprzecie:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...