LukaszD Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Witam, Kiedyś przez jakiś czas w akcie desperacji pracowałem jako konsultant techniczny:) Zadzwoń i poproś o sprawdzenie stabilności łącza - widzą w systemie wszystkie zerwane połączenia. Przed telefonem sugeruję przywrócić ustawienia fabryczne routera i skonfigurować go na nowo (bo konsultant pewnie o tym wspomni). Najprawdopodobniej zrobią lekarstwo na wszystko czyli "reset portu":D - czasami pomaga, jeżeli się nie uda to przy drugim zgłoszeniu powinni już wysłać do Ciebie technika. Tutaj dobra rada, awarię najlepiej zgłaszać w piątek - nie będę już pisać dlaczego:) Usterki w orange same nie ustępują i trzeba je zgłaszać niestety:/
cabanmat Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 U mnie lata Neo 10Mb i nie narzekam... Panowie co się boicie nie długo w całym Lubelskim będzie nam budowała Hiszpańska firma oczywiście polskimi podwykonawcami światłowodowe sieci szerokopasmowe Rozstrzygnięto przetarg na wykonanie SSPW w Lubelskim | IT Lublin
Kowi87 Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Opublikowano 28 Lipca 2013 Dzieki chłopaki za zainteresowanie tematem, juz sie poprawiło, nie zrywa połaczenia, a obecnie prędkosć tak wygląda
goldi Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Zrywanie połączenia jest też związane z telefonem bezprzewodowym panasonic livebox współpracuje na tym samym paśmie co telefon i gdy ktoś dzwoni zrywa połączenie
Kowi87 Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Opublikowano 28 Lipca 2013 Nie, nie ja sobie zrobiłem sieć na własnym osprzecie:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się