mycha1236 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Witam co sadzicie o wymianie dwumasy na sztywne koło ( jednomase) gdzie tłumikiem drgań jest tarcza sprzęgłowa , mechanik poleca od siebie taki zabieg ponoć sa zestawy przystosowane pod dany silnik i podchodzi to p&p , czy troszkę większe drgania po wymianie na sztywne koło będą odczuwalne dla przeciętnego użytkownika samochodu , jak wiadomo trwalosc jednomasu jest niezaprzeczalnie większa i cena niższa. Czy ma ktoś u siebie zamontowane takie rozwiązanie ? ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- P.S proszę po przeniesienie do działu " układ napędowy "
Biszczan Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Kolega na dniach odbierze auto, w którym mechanik zmieni mu dwumas na jednomas. Dam znać jakie są odczucia po takiej wymianie
egon@ Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Powiem tak, znajomy zmienił w leonie na jednomas i jest b. duża różnica, oczywiście na minus decyzja należy do Ciebie
kokojumbo123 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 ...i do tego predzej czy pozniej rozleci Ci sie skrzynia jak u mojego kumpla w BMW dlatego darowalem sobie. Wlasnie zakupilem sprzeglo (docisk lozysko tarcza) + dwumas LUKa i mam spokoj na conajmniej 150 000km. Potem zrobie regeneracje dwumasu i jeszcze posmigam i pewnie sprzedam bo juz dorobie sie na cos innego. Koszt zestawu LUKa to 1500zl. Ile cena nizsza sztywnego kola? 300zl ? Sam dwumas to okolo 1000zl.
mycha1236 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Opublikowano 24 Lipca 2013 Trochę poszperałem i wywnioskowałem ze nie warto pchać się w jednomas stawiam na kulturę pracy i komfort rożne telepania na niskich obrotach i dziwne dźwięki przy 2000 obr/min mnie nie przekonują . Tak na marginesie ile średnio wytrzyma nowy dwumas Sachs-a ?
grabson765 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 200tys powinien posmigac choc u mnie w pasku juz dwumas przesmignal juz 450tys... i dalej smiga
mycha1236 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Opublikowano 24 Lipca 2013 Obecnie mam 171 tys. ori przebiegu i zaczyna dawać o sobie znać drży drążek na 1-2 i trochę na 3 biegu bije w pedal jak lekko wcisnę sprzęgło cyklicznie co jakiś czas telepie buda przez 2-3 sek i jak jadę na 1 biegu wcisnę sprzęgło to słychać takie tarcie przez ok. 2 sek na sam koniec nie jest juz tak lekko wrzucić bieg jak wcześniej drążek stawia mały opór. Także wrzucę nowy dwumas od Sachs-a i nie będę kombinował.
sołtys85 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Ja jak wymieniałem u siebie sprzęgło to popytałem trochę w różnych miejscach o sprzęgła i akurat polecali LUKa. Sachs ma podobno bardzo duzo reklamacji, która jest ciężko egzekwowalna.
adrian998998 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 1 minus jednomasa to dzwonienie szkrzyni na jałowym a tak to kwestia przyzwyczajenia. Zadnch wibracji itp nie ani brzęczen przy 2 tys. Zestaw woziłem wyważyłem i była gitara.
Tommy Gun Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Ja jak wymieniałem u siebie sprzęgło to popytałem trochę w różnych miejscach o sprzęgła i akurat polecali LUKa. Sachs ma podobno bardzo duzo reklamacji, która jest ciężko egzekwowalna. A ja z kolei słyszałem na odwrót. Zresztą jedna i druga firma dostarcza części na pierwszy montaż więc tak naprawdę może goście mieli na zbyciu Luka. Założyłem nowy dwumas Sachs'a właśnie z AWX i jestem mega zadowolony. Spełnia swoje zadanie, wszystko idzie bardzo płynnie, bez szarpnięć i stuków.
kokojumbo123 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 A ja z kolei LUK'a wymieniam wlasnie w poniedzialek + komplet sprzegla. Nie sluchajcie glupot zarowno Sachs jak i LUK to dobre firmy i jezeli jeden typ mowi ze na LUKu zrobil 150kkm, a drugi ze na Sachs'ie przejechal 250kkm to doszukiwac sie nalezy winy po technice jazdy, a nie trwalosci sprzetu. Jak napisalem wyzej zarowno LUK jak i Sachs to dobry sprzet.
mycha1236 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Opublikowano 25 Lipca 2013 Zdecydowanie więcej jest negatywnych opinii na temat luka przekopałem trochę Google i nie rzuciło mi się w oczy żeby ktoś narzekał na sachs-a , wiadome ze każdej firmie trafi się bubel ale ja postawiłem na sachs-a ---------- Post dopisany at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany at 18:52 ---------- Btw. mając ori zamontowane kolo luk-a będzie pasował p&p sachs ? bo na innych forach coś ludzie wspominali ze różni się trochę kształtem ?
alik16 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 bedzie pasowalo ale zebys sie nie zdziwil ja dostalem luka w opakowaniu sachsa... nie wiem czy to przez sklep czy maja dziwna polityke ale przynajmniej mam ori sprzeglo takie jak mialem . pozdr. a i jakie objawy miales przy dwumasie?
sołtys85 Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 W moim komplecie na kartonie było logo Luk a w zestawie łożysko było sachsa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się