bediks Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 O mechanice silnika jak nie mialem pojecia tak nie mam i nie bede mial ale za wymiane swiec sie zabralem , pomyslalem co w tym trudnego generalnie wymianialem nie dlatego ze cos sie dzialo z silnikiem zaplonem etc ale dlatego ze nbie byly wymieniane NAPEWNO CONAJMNIEJ 70 000 km, a po wyjecie ich mam wrazenie ze grubo ponad 100 000 ponizej foty w kolejnosci od strony chlodnicy 1234 powinny tak wygladac jesli chodzi o kolor?? generalnie elektrody sa suche ale ciekawi mnie olej na gwintach, tak powinno byc, nowe swiece powinienem wkrecic na sucho czy smarnac olejem po gwincie??
ja74687 Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 twoje świece nie są jeszcze krytyczne, dość ładnie wyglądają, możliwe że troszkę oleju ci się do cylindra dostaje ale to nie katastrofa wyglądają normalnie świece wkręcasz na sucho po przejechaniu ok 1000km sprawdzasz czy są dobrze dokręcone ponieważ świeca się ułoży przy temp. jak bym ci mógł zaproponować to bym świece kupił irydowo platynowe wiadomo że silnik który ma przejechane kilka tys. km nie będzie w 100% szczelny tzn. troszkę oleju się spala stąd ten rudy kolor ale nie przejmuj się tym pierścienie też wieczne nie są po zdjęciach moim zdaniem twój motor jest jeszcze w dobrej kondycji pojeździsz na nim troszkę jeszcze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się