wilku213 Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Witam Pany Moją furke męczy pewna sprawa... Zaczęła mi szarpać przy ruszaniu...taka zależność, że raczej tylko na skręconych kołach, np na skrzyzowaniu jak ruszam w lewo lub w prawo. Oraz przy cofaniu strasznie szarpie/rzuca autem:thumbdown: Jakie propozycje pomocy?
wilku213 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Sorry za długą nieobecność. VAG bez błędów.
ja74687 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 a świece, filtry ?? Czy samochód ma jakieś objawy np.: w mieście przy zmianie biegów itp.?? Czy przy ostrzejszym ruszaniu słychać jakieś hałasy tzn. takie pukanie
wilku213 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Właśnie szarpie mi tylko na wstecznym i przy ruszaniu... i to kuźwa też nie zawsze Na dwumasa to chyba nie są objawy bo jest cisza, żadnych stuków, puków itd Świece i filtry były zmieniane. Ale jak objawy są nie przy każdym ruszaniu/cofaniu to chyba nie tu leży problem..
ja74687 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 może coś ze spalaniem jest nie tak, dobrze by było jak by ci się udało cewkę podmienić
wilku213 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Postaram się to jakoś załatwić, już jakiś punkt zaczepienia jest. Zacznę od cewki, wszelkie sugestie jak najbardziej mile widziane ---------- Post dopisany 15-08-2013 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 12-08-2013 at 19:00 ---------- Cewka git. Takie o to błędy na vagu mam: 16514 Sonda lambda obwód (bank 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - mnożenie 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 17734 Czujnik antystukowy cylindra 2 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Co doradzicie?
ja74687 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 najważniejszy jest błąd 16514 czyli sonda skasuj go i zobacz czy po jakimś czasie się pokaże jeżeli tak to znaczy że sonda do wymiany A jeżeli po skasowaniu się nie pokaże to będzie trzeba dalej myśleć
wilku213 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Błąd po skasowaniu cały czas powraca. O jakim numerze kupic sondę do 1.8 adr z 95 roku?
ja74687 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Więc sonda do wymiany Reszta błędów jest od sondy po wymianie i skasowaniu reszta też powinna zniknąć kodu ci niestety nie podam ale w sklepie motoryzacyjnym powinni ci prawidłową dać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się