MaciejK Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Chłopaki powiedzcie mi proszę czym to może być spowodowane, przy puszczaniu gazu słychać taki dziwy świst (tak jakby spuszczało się powietrze z koła) co to może byc?? Czy to coś poważnego??
SotoM Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 nadraj to wrzóc na YT lub wrzute i zapusc tu link z tym dźwiekiem...zapewne odgłos z turbo...ale to cholerstwo potrafi wiele róznych dźwieków wydawac...
MaciejK Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 Sprawa się wyjaśniła. Po wywaleniu DPF układ wydechowy jest przelotowy i z stąd ten świst. Nie ma się co przejmować.
Karasik2 Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Kurcze nie wiem czy to normalne mam to samo po wywaleniu DPF strasznie mnie to denerwuje nie wsadza sie tam nic za DPF by nie było tego świstu?
Damian320d Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Kurcze nie wiem czy to normalne mam to samo po wywaleniu DPF strasznie mnie to denerwuje nie wsadza sie tam nic za DPF by nie było tego świstu? Wsadź sobie katalizator jak ci to przeszkadza ale nie wiem czy Ci to pomoże bo jak mialem dpf to różnie z występował ten świst ale ciut cichszy, kumplu u mnie po wymianie turbiny na nowa ori, dpf out i egr ten swist rowniez występuje przy schodzeniu z obrotow, z tego co koledzy na forum pisali to jest to calkowicie normalne, glosniejszy wydech bo masz przelotWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 niestety taka cecha tych silników ze słychać jak wirnik tnie ciśnienie... a jeszcze jak nie ma sie DPFa to tym bardziej... 1
Karasik2 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 No tak diagnoza : turbina daje o sobie słyszeć po wycięciu DPD kolejna nią na regenerację...Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Karasik2 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Jaka regenerację? Generacje turbinkiWysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Generacje turbinkiWysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu TapatalkaAle dlaczego? Dymi? Nie ma mocy? Tryby awaryjne? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Karasik2 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Moc jest ale mam 3 obajwy padającej turbiny podczas zmieniania biegów słysze jak chrobocze delikatnie podczas zdejmowania nogi z gazu piszczenie a jak gaszę samochód to turbo hamuje jak odrzutowiec
Damian320d Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Moc jest ale mam 3 obajwy padającej turbiny podczas zmieniania biegów słysze jak chrobocze delikatnie podczas zdejmowania nogi z gazu piszczenie a jak gaszę samochód to turbo hamuje jak odrzutowiec Aha to inna kolej rzeczy. Odzywaj sie jak po regeneracji Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Opublikowano 25 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 30.11.2017 o 13:58, Karasik2 napisał: Moc jest ale mam 3 obajwy padającej turbiny podczas zmieniania biegów słysze jak chrobocze delikatnie podczas zdejmowania nogi z gazu piszczenie a jak gaszę samochód to turbo hamuje jak odrzutowiec Puki się nic nie dzieje ( ma moc od dołu, nie łapie błędów spowodowanych przez turbinę ) to jeździj , jak będziesz miał pecha to po regeneracji dostaniesz gorszą niż masz teraz Zadbaj tylko o to by klapa gasząca była sprawna , tak na wszelki wypadek Na chrobotanie pomaga czasem pranie filterka znajdującego się na N75 : Edytowane 25 Grudnia 2017 przez piotrsob1
Karasik2 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 no już idzie zwariować od tego świszczenia jak w środku auta jest to słyszalne aż nadto to co dopiero na zewnątrz a doczytałem ze regenaracja turbo tu w niczym nie pomoże i teraz nie wiem co mam zrobić z tm piszczeniem...
Karasik2 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 W dniu 25.12.2017 o 18:49, piotrsob1 napisał: Puki się nic nie dzieje ( ma moc od dołu, nie łapie błędów spowodowanych przez turbinę ) to jeździj , jak będziesz miał pecha to po regeneracji dostaniesz gorszą niż masz teraz Zadbaj tylko o to by klapa gasząca była sprawna , tak na wszelki wypadek Na chrobotanie pomaga czasem pranie filterka znajdującego się na N75 : pisałeś "zadbaj o klapę gasząca" dziś jak gasiłem auto czujem telepanie buda czego wcześniej nie zaobserwowałem. Nie wiem czy to klapa ale przeszukałem forum i chyba tak nie wiem czy masz zdalnosci jasnowidzenia?? Czy to objaw u każdego któremu tak świszczy przy zdejmowania nogi z gazu. ps jak zadbać o tą klapę gasząca /przepustnicę/ Podjadę sprawdzić i jak trafiłeś to co polecasz używkę czy może zestaw naprawczy tych kół zębatych?
piotrsob1 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 1 godzinę temu, Karasik2 napisał: pisałeś "zadbaj o klapę gasząca" dziś jak gasiłem auto czujem telepanie buda czego wcześniej nie zaobserwowałem. Pisząc "zadbaj o klapę gasząca" miałem raczej na myśli jej zbawienną pomoc w uratowaniu motorówki w przypadku wystąpienia "choroby wściekłych diesli " Ze świszczeniem z rury wydechowej to raczej ciężko się dopatrywać jakiegoś ciągu przyczynowo-skutkowego z jej udziałem
Karasik2 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) 21 minut temu, piotrsob1 napisał: Pisząc "zadbaj o klapę gasząca" miałem raczej na myśli jej zbawienną pomoc w uratowaniu motorówki w przypadku wystąpienia "choroby wściekłych diesli ":decayed: Ze świszczeniem z rury wydechowej to raczej ciężko się dopatrywać jakiegoś ciągu przyczynowo-skutkowego z jej udziałem [emoji3] To co to za choroba wściekłych diesli? Bo wychodzi że klapa pada i trzeba będzie coś postanowić Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka Dobra doczytałem o tej chorobie...i mam też turbo do regeneracji..btw Edytowane 9 Stycznia 2018 przez Karasik2
piotrsob1 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 4 minuty temu, Karasik2 napisał: To co to za choroba wściekłych diesli? Wystarczy skopiować i wkleić w wyszukiwarkę na YT : https://www.youtube.com/results?search_query=choroba+wściekłych+diesli
Karasik2 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Doczytałem o tym rozbieganiu.. Mam też turbo do regeneracji więc klapa gasząca pomaga przy ew zdławieniu silnika ??. co może spowodować brak ew. sterowania klapa gasząca?
piotrsob1 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Dokładnie, sprawna klapa odcina dopływ powietrza do cylindrów po wyłączeniu stacyjki, co szczególnie w automatach jest wskazane przy awarii turbiny polegającej na puszczaniu do dolotu dużych ilości oleju silnikowego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się