Qpeciarz Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ów jest jednorazowy, czy macie sposób jak go ścisnąć i zablokować ?
sołtys85 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Duże imadło albo prasą da radę. Koniecznie prosto musisz go włożyć bo jest bardzo kruchy i lubi się złamać. I bardzo wolno operuj prasą.
powerbox Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 najlepiej go nagrzać do min 30 stopni przed wciskaniem (tak gdzieś było w instrukcji). Jak wymieniałem pasek to wymieniłem też ten napinacz i z ciekawości chciałem go wcisnąć. Na zimno ciężko było a na siłę nie ma co, więc go podgrzałem kilka minut w wodzie, do jakiś 45stopni (silnik się grzeje dużo bardziej). Wcisnąłem bez problemu bardzo powoli w imadle ale po chwili zaczął się z niego wylewać olej. Jakkolwiek to jest do wyrzucenia i dobrze zrobiłem, że go wymieniłem. Gdzies widziałem na innym forum, żeby go wymieniać jak widać najmniejszy wyciek oleju a mój był delikatnie spocony i nie wiem czy by wytrzymał cały następny okres nowego paska. Jak taki napinacz zawiedzie to silnik na złom.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się