Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie przy ruszaniu.


Miki4321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Auto zaczelo mi szarpac przy ruszaniu. Sprzeglo ma z 6k najechane, dwumas ma 250k. Jak zaczynam jechac i daje sprzegla i gazu to szarpie mi jakbym zrywal sprzeglo. Jak juz rusze i przejade kawalek, (wystarczy 20 metrow) stane i znow ruszam to jest ok. Taki problem mam raz na kilka odpalen silnika. Macie moze pomysl co jest przyczyna? Dwumas, skrzynia, zablokowany reczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałęm podobnie u mnie szarpało w przy ruszaniu na klimie najbardziej w upalne dni objaw dwumas po wymianie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podejrzewam dwumas, tyle ze sie nie tlucze na wolnych i przy gaszeniu - moze nie musi... Drugi podejrzany to skrzynia biegow - mysle ze jedynka moze byc wyrabana bo haczy czasami i ogolnie biegi raczej mi zgrzytaja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czytałeś co pisze w instrukcji do sprzęgła ?? Przed wymianą sprawdzić stan koła dwumasowego. Ponadto dwumas przy pewnym przebiegu naturalnie się zużyje i nie jest wieczny. 250 tys. to już najpewniej jego kres ale mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie że można jest pytanie czy jest sens mając wszystko na wierzchu. Dołozysz parę złotych i masz spokój na parę lat albo ładujesz jednomas i schodzisz z kosztów przy dłuzszym użytkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie że można jest pytanie czy jest sens mając wszystko na wierzchu. Dołozysz parę złotych i masz spokój na parę lat albo ładujesz jednomas i schodzisz z kosztów przy dłuzszym użytkowaniu.

1-mas zamiast 2 -masa to dla mnie tragedia, ja specjalnie w 1z wymienilem na 2-mas i o niebo lepiej sie jezdzi ,zero drgań i przyjemnośc z jazdy wresczie jest.

dla mnie to jest bez sens kupowania auta za iles tysiaków a potem wklaac jakieś 1 -masy bo jest tańsze. potem po kilku tysiacach km sie dzieją cyrki.

juz rozumiem jak ktoś robi jakies tjuningi czy coś ale to tez na krótką mete jest.

kolega w golf IV ma 2 -masa ori sachs uzywany po 30 tys km ,jest po chipie i ma juz okolo 160km i nic sie ze sprzeglem nie dzieje, 1-masa za chiny ludowe powiedzial ze nie zalozy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jak kto jezdzi jak mam sie zastanawiać czy mi się dwumas posypie przy kolejnym strzale ze sprzęgła to wolę jednomas. Wcale tak nie telepie jak ludzie gadają. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Norma.

Dwumas był ok ale nowe sprzęgło dało mu po pupie i teraz odzywa się.

A jak były upały i dałeś klimę nie trzęsło silnikiem,drążkiem??

Nie musi stukać ale problem z wbiciem biegu to także zdechniety dwumas...

Jakie dawałeś sprzęgło Ori czy od AWX-a???

Ja bym pojeździł jeszcze trochę i założył komplet i miał spokój na parę latek:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzeglo LUK'a dawalem nie z ASO tylko taki drugi montaz... (najpierw kupilem sachs'a bo nie wiedzialem co tam jest, ale wolalem nie kombinowac zgodnie z tym co mechanik mowil), Dwumas tez jest LUK'a.

Juz wymienie tego dwumasa, lubie miec sprawne auto... tylko troche szkoda mi wywalac prawie nowe sprzeglo...

To duza roznice zrobi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luk to dla mnie taki sobie ,do normalnej jazdy ok i troche wytrzymuje ,ja zalecam sachs i ten to nawet jakieś mody wytrzymuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jak kto jezdzi jak mam sie zastanawiać czy mi się dwumas posypie przy kolejnym strzale ze sprzęgła to wolę jednomas. Wcale tak nie telepie jak ludzie gadają. :wink:

Mając dwumas trzeba myśleć i jak się ma soft to nie może być dowalone z dołu. Coś za coś, ale faktem jest że przy jkz auto jest bardziej nerwowe i sprawia wrażenie zrywniejszego. Ale na pewno nie przeniesie płynnie tyle momentu co dwumas. Wiem z autopsji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ja tez mam to samo zawsze rano przy zimnym silniku telepie jak bym nie umial ruszac na pol sprzegle,mam nowe sprzeglo okolo 10tys temu wymienione,nie mam 2masy po zaslepieniu egr dalej to samo,teraz testuje odpiecie przeplywki bo na kompie pokazuje ze zakladana ilosc powietrza powinna byc 2500 a jest 4100 na wolnych obrotach biegu jalowego wiec moze to jest przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo zaślepiles egr i nie dostaje spalin wiec bierze więcej powietrza. Tak ma być.

Sony Xperia E dual Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...