witjacrf 3 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Witam. Dzisiaj przeglądając auto pod maską zauważyłem że w jednym miejscu dość trochę silnik się poci, jest to jakby ta gruszka czy klapa gasząca jak jedni nazywają. W piątek wybieram się nad morze i tutaj pytanie czy zlekceważyć ten wyciek czy szybko go robić? Oto foto o które miejsce mi chodzi: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi55 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 kolego to jest standart w b6 ze sie poci gruszka jak nie ubywa oleju to niema co sie przejmowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Mam to samo i jeżdżę tak już dłuższy czas. Objechałem z tym Mazury, Wiedeń i Chorwację i odpukać nic się nie działo. Co jakiś czas, zawsze przed dalszym wyjazdem, czyszczę w tych miejscach wyciekający olej i jak na razie się tym nie przejmuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Mam to samo i jeżdżę tak już dłuższy czas. Objechałem z tym Mazury, Wiedeń i Chorwację i odpukać nic się nie działo. Co jakiś czas, zawsze przed dalszym wyjazdem, czyszczę w tych miejscach wyciekający olej i jak na razie się tym nie przejmuję Kolego w powiedz mi czym to czyscisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zwykłą szmatką tylko przecieram tam gdzie wyciekł olej... i tak na okrągło:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-awx-wymiana-czyszczenie-zaworu-egr-kolektora-dolotu-68996/ Jeżeli chcesz mieć na dłuższy czas spokój z wyciekiem to warto wymontować EGR i go wyczyścić. W swoim czyściłem 1,5 roku temu i teraz czeka mnie ponowne czyszczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Czyli co jeździć na tym i nad morzem ze spokojem jechać z tym? ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- I jak widać na zdjęciach olej aż lubi kapnąć na złącze elastyczne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Nic się nie stanie. Śmigaj nad morze. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Na niebiesko zaznaczyłem taką jakby "kałużę" gdzie olej można powiedzieć nawet stoi i jest świeży - to normalne? A jeśli chodzi o ubywanie oleju to w jakim sensie mam to traktować? W trakcie zmiany oleju(co 10kkm) nie robię żadnych dolewek. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Kapie ci z EGR-a (który jest wyżej) na tę właśnie "gruszkę" i jej dźwigienkę. To bardzo częsta przypadłość w A4 B6. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Ja praktycznie też nie robię żadnych dolewek pomiędzy poszczególnymi wymianami oleju w związku z tym wyciekiem. Nie przejmuj się tym aż tak bardzo. Jest to częsta przypadłość i generalnie nie powinno być większych problemów w codziennym użytkowaniu jeśli trochę oleju ci tam wycieknie. Jeśli nakapie ci na złącze elastyczne to co jakiś czas to powycieraj, bo jeśli będzie cały czas uwalona mocno z oleju to jakiś tam wpływ na jej żywotność będzie to pewnie miało. Skoro jednak tak bardzo cię to nurtuje to po prostu wymień egr na nowy, ewentualnie go wyczyść i będziesz miał na jakiś czas spokój:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Powiem Wam panowie, ze temat tego watku dla osoby niewtajemniczonej jest za***iście smieszny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 kolego kupujesz 2 uszczelki tył przód EGRa,czyścisz i na chwilę np:rok masz spokój,można zaślepić i mieć spokój na dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kshyhu87 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2013 czy ktoś dodatkowo wymieniał uszczelki przy rurce łączącej tej pod EGR ? rzućcie okiem na mój post tutaj: http://a4-klub.pl/b6-division-175/b6-division-146445/index1183.html#post3737703 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się