Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] RTDSI4 B5,5 Avant


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Max, to co, zegary z B6...? Czalencz akceptet? :grin:

Opublikowano

Już myślałem o tym ze względu na kolor FIS :decayed: Ale kształt nie ten :facepalm:

Opublikowano
Już myślałem o tym ze względu na kolor FIS :decayed:Ale kształt nie ten :facepalm:

i to są słowa rezacza...? :whistling::decayed:

Opublikowano

Ty wszystko potrafisz wyrzezbic

Doreczone przez Edzia listonosza poprzez Tapatalk 4

Opublikowano
Już myślałem o tym ze względu na kolor FIS

:decayed:Ale kształt nie ten :facepalm:

i to są słowa rezacza...? :whistling::decayed:

no co wy obleśne zegary b6 do kultowych b5:decayed:

Opublikowano
Już myślałem o tym ze względu na kolor FIS

:decayed:Ale kształt nie ten :facepalm:

i to są słowa rezacza...? :whistling::decayed:

no co wy obleśne zegary b6 do kultowych b5:decayed:

musiał! :decayed:

Opublikowano
kurna zeby jeszcze szlo ori mf z kiery podpiac pod to radio to chyba bym odrazu graty zbieral na przekladke konsoli :kox:

Na pewno gada z ori MF B6 :wink:

z b5 na canach tez pewnie

---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:28 ----------

Max, ale Przemo ma kierę przedliftową więc jest to spora zagadka.
nie zagada inna komunikacja panciu
Opublikowano

o to to. tam chyba z kiermany bezpośrednio pod radio kabelki zaiwaniają

Opublikowano
o to to. tam chyba z kiermany bezpośrednio pod radio kabelki zaiwaniają
zaiwania kabelek do przekaznika a z przekaznika do radia,canow i czegos tam jeszcze jest na warsztacie watek na taki kierat
Opublikowano

to wiem, w poliftowej, a komunikacja w przedliftowej jest bezpośrednio do radia

Opublikowano
to wiem, w poliftowej, a komunikacja w przedliftowej jest bezpośrednio do radia
o to to a w poliftowej bez canow na przekazniku tez, ale SW przekaznika i tasmy musi sie zagdzac i taka polka :facepalm:
Opublikowano

Wycieraczki z Passeratti od Kuba84 :hi:

201310191158_zpse1b47029.jpg?t=1382116090

201310191156_zps51516927.jpg?t=1382116222

---------- Post dopisany at 19:16 ---------- Poprzedni post napisany at 19:11 ----------

Ori dla porównania :decayed:

20130813978_zpsfdc17e85.jpg

Opublikowano
Już myślałem o tym ze względu na kolor FIS

:decayed:Ale kształt nie ten :facepalm:

i to są słowa rezacza...? :whistling::decayed:

no co wy obleśne zegary b6 do kultowych b5:decayed:

musiał! :decayed:

B6 nie ma temp oil i voltomierza :wink:

Opublikowano

B6 nie ma temp oil i voltomierza :wink:

Weś mje nawet nie podniecej... :disgust: o kodach climatrona nie wspominam... :facepalm:

Napaćkane z japca kaja

Opublikowano

B6 nie ma temp oil i voltomierza :wink:

Weś mje nawet nie podniecej... :disgust: o kodach climatrona nie wspominam... :facepalm:

Napaćkane z japca kaja

Jakie znowu kody climatrona? :decayed: Poza tym niedługo będę miał custom tarcze do zegarów, więc szkoda zmieniać :decayed:

W poniedziałek ogarniam wydech i koniec z poważniejszym rezaniem. Pojeżdżę trochę i zobaczę co dalej. A w międzyczasie zajmę się gwintem HRa bo trochę rdzą zaszedł :facepalm:

Opublikowano

Jakie znowu kody climatrona?

Max błagam!!!

Opublikowano

W B5 na climatronicu spradzisz sobie np. prędkość, temperaturę cieczy itd. W B6 tak łatwo nie jest.

Opublikowano
W B5 na climatronicu spradzisz sobie np. prędkość, temperaturę cieczy itd. W B6 tak łatwo nie jest.

no cześć Andrzej! :drunk::kox:

Opublikowano

Te cyfry na klimatroniku nie pokazuja nic konkretnego chyba, z reszta na poliftowym chyba tego nie ma?

Doreczone przez Edzia listonosza poprzez Tapatalk 4

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...