maciucha512 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Siema Moje audi coś nie domaga. Zacząłem od logów statycznych. Nie wiem czy coś źle robię czy sterownik silnika mojej Niuni nie obsługują logów Basic Settings. Zrobiłem logi (mam nadzieję, że dobrze) w blokach mierzonych grup, które dały się logować. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Mam kilka wątpliwości. 1 Wyczytałem, że wartości w polu 2 i 3 w grupie 003 powinny być podobne - u mnie nie są 2 W grupie 011 wartość w polu 3 na biegu jałowym jest większa niż w polu 2, natomiast po ściągnięciu wężyka podciśnienia na turbo wartości w polu 2 i 3 wyrównują się. Czy tak ma być? 3 Podczas logowani BS dla 003 i 004 nic się nie działo - logi identyczne z normalnymi - tak ma być? Proszę o pomoc w okiełznaniu tematu. Są to moje pierwsze kroki z logowaniem audi, jeżeli jest coś czego nie zrobiłem proszę dać znać.
przemik Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Twój sterownik nie obsluguje 011 Basic Settings. Zrob Statyczne - 000,001,003,004,007 i 013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 Dynamiczne - 000,003,004,008,010 i 011
maciucha512 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Twój sterownik nie obsluguje 011 Basic Settings.Zrob Statyczne - 000,001,003,004,007 i 013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 Dynamiczne - 000,003,004,008,010 i 011 Statyczne 000,001,003,004,007 i 013 wkleiłem Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 wychodzi to samo co bez BS Dynamiczne zrobię jutro, bo już po piwie jestem
przemik Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Statyczne w trybie Basic Settings - 000,003,004 wychodzi to samo co bez BS To Ci się tylko tak wydaje... zrob razem z dynamicznymi. Bedzie komplet... bedzie rozmowa
maciucha512 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Dzisiaj zrobiłem komplet logów: 1. Statyczne Grupy 000 - 001 - 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy 004 - 007 - 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy 014 - 018 - 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Statyczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 2. Dynamiczne Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wydaje mi się, że albo kabel coś nie daje rady albo sterownik silnika nie obsługuje pewnych funkcji
grzegorzmen Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 nikt się nie bawił nastawnikiem i igłą RSW.? Dobrze ci pali samochód na zimnym i ciepłym? Turbo słabo wstaje , ustaw dawkę na 3,2-4,0 mg. Przepływomierz albo przeczyść albo szukaj innego .
przemik Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 j.w ale zanim zaczniesz szukac przepływomierza... wywal katalizator i powtorz logi dynamiczne.
maciucha512 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 nikt się nie bawił nastawnikiem i igłą RSW.?Dobrze ci pali samochód na zimnym i ciepłym? Turbo słabo wstaje , ustaw dawkę na 3,2-4,0 mg. Przepływomierz albo przeczyść albo szukaj innego . Na zimnym pali z pół obrotu, ale jak się nagrzeje tak powiedzmy po 100 km, to trochę gorzej, ale pali. Co do nastawnika i RSW nie wiem co to jest, ale odkąd mam wóz nikt w nim nie grzebał. Dawkę da radę ustawić VCDS?
maciucha512 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Patrzę na te logi i się tak zastanawiam: w grupie 001 jest podana dawka paliwa oraz napięcie nastawnika. Domyślam się, że dawka powinna być zależna od napięcia liniowo. U mnie na pełnym gazie napięcie nieznacznie wzrasta, natomiast dawka paliwa żyje własnym życiem. Domyślam się, że tu leży problem z nastawnikiem. Nie mogłem nigdzie znaleźć poprawnych logów dla tej grupy, to też pytam.
ciahciah Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 dawka mg i napięcie V nie można nazwać liniowym, zapomniałeś jeszcze o obr, trzecim wektorze, to co wydaje ci się problemem jest jak najbardziej prawidłowo skoryguj dawkę jałowa na 3,0mg, wywal kata i zrób ponownie 008 i 011 dynamiczne, kolektor wypalić też wskazane
maciucha512 Opublikowano 22 Września 2013 Autor Opublikowano 22 Września 2013 Za wóz zabiorę się jak tylko wrócę z urlopu. Teraz nie chcę się tym martwić ---------- Post dopisany 22-09-2013 at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany 13-08-2013 at 07:55 ---------- Po długiej przerwie zabrałem się za wóz, poprawiona dawka paliwa, wyszyszczona przepływka, wóz przegoniony parę razy po autostradach. Logi statyczne Log (0 - 008,007) Log (1 - 003,004) Log (2 - 000,001) Dynamiczne Log (0 - 010,011) Log (1 - 007,008) Log (2 - 003,004) Log (3 - 000,001) Nie wiem dlaczego w BS wychodzi to samo co dla statycznych. Widzę, że turbo do czyszczenia, ale co do reszty proszę o diagnozę. Przepływka nowa czy z tej coś da się wyciągnąć? P.S. Po zmianie dawki paliwa wóz pali lepiej na ciepłym, mniej pali (około 1-1,5 litra na 100km), poprawa dynamiki, przy pełnym bucie zaciemnia się obraz we wstecznym lusterku.
przemik Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Jakbys wyczyscil sprezarke to byloby malinowo. Jest lepiej.. ale regulacja cienienia doladowania ciagle strzela foacha. Niepokoi mnie ten "pływajacy" kat wtrysku. Dawno rozrząd byl zmieniany ?
ciahciah Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 przeplywka ok, nic z nią nie rób zaciemnia się obraz w dzień czy w nocy w światłach auta za tobą? nie koniecznie turbo do czyszczenia, to mozę byc gruszka do wymiany, węzyki podciśnienia lub coś jeszcze w układzie sterowania
maciucha512 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 Rozrząd wymieniany 5 tyś temu, za dnia jak przycisnę to widać "bączka", ale świata nie zasłania definitywnie. Jak patrzę na logi z początku zabawy z a4 to widzę, że nie było takich "zawieszeń" turbo, później wstawało, a potem stałe ciśnie od około 2500 obr. Teraz lepiej się zbiera, ale czuć spadek mocy przy około 2500 obr. Jeszcze takie pytanie - dzisiaj zrobiłem trasę 2 x 130 km, miejscami do 130 km/h reszta po 70-90 - spalanie wyszło mi 5,1 na sto - nie za dużo?
vauxhall95 Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 spalanie dobre ---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:22 ---------- Kat wtrysku jest ok,a co do falowania doladowania przejrzyj podcisnienia zawor zwrotny bialo czarny i podmien n75.Moze to byc przyczyna tych falowan mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się