gumini Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 bl:3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM bl:11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 4 biegu brakło trochę drogi ale nie ma przeładowania bardzie się zastanawiam czy poczatek jest ok? narazie tyle jak żonka przyjedzie to dołącze Grupy: 003,011,003,011,003,011,003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brakło prostej ale do 4 tyś powinno być ok Grupy: 004,004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,010,008,010,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gumini Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 co sądzicie czemu tak późno się zbiera? ---------- Post dopisany 13-08-2013 at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany 07-08-2013 at 18:02 ---------- Proszę sprawdzcie jeszcze te logi dzisiejsze z 13.08 niewiem czemu mi tak zapisuje ze łączy z różnych dat w jedenym pliku trzeba patrzyć na samym dole VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM w tym pliku na samym dole jest bieg jałowy bez obciązenia przepływka do 3 tyś osiąga zadane wartości powyżej nieosiąga
spanky Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 co sądzicie czemu tak późno się zbiera?---------- Post dopisany 13-08-2013 at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany 07-08-2013 at 18:02 ---------- Proszę sprawdzcie jeszcze te logi dzisiejsze z 13.08 niewiem czemu mi tak zapisuje ze łączy z różnych dat w jedenym pliku trzeba patrzyć na samym dole VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM w tym pliku na samym dole jest bieg jałowy bez obciązenia przepływka do 3 tyś osiąga zadane wartości powyżej nieosiąga a jakim cudem na biegu jalowym przy 300 rpm ma osiagac zadane wartosci ? zrob te logi [komplet] raz a porzadnie
gumini Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 pytam tylko bo mapa mimo wszystko żąda a faktyczne niema. A co do logów to dynamiczne są . ---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ---------- pytam tylko bo mapa mimo wszystko żąda a faktyczne niema. Tak wynikło z obserwacji z tąd pytanie. A co do logów to dynamiczne są .
DżedajGrd Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 I jak kolego gumini doszedłeś co było przyczyną wolnego wstawania turbo? Mam podobny problem
gumini Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 I jak kolego gumini doszedłeś co było przyczyną wolnego wstawania turbo? Mam podobny problem Na pare m-cy sobie odpuściłem i wracam do walki (pocztek nieciekawy przy demontażu złamałem N75 dzisiaj niestety). Kupie nowy pierburga zobaczymy. ---------- Post dopisany 10-02-2014 at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 19:03 ---------- I jak kolego gumini doszedłeś co było przyczyną wolnego wstawania turbo? Mam podobny problem Nie zapeszając zrobione Ciągnie z dołu i jest płynnie. Wcześniej było muł muł pomału i wyrywało i tak co zmianę biegu. Sytuacja zmusiła mnie do zakupu regulatora ciśnienia 8E0 906 627C bo ułamałem rurkę na którą nachodzi wężyk. Kupiłem nowy Pierburga ( i może i dobrze że nie cisłem się w używki). Szpecem napewno nie jestem ale z kilku miesięcznych obserwacji powiem wam: jeśli wasze turbiny nie mają przeładowań znacznych w zględem żądanej mapy(powyżej 150-200 jednostek) to obstawiam ten zawór bo on jest regulatorem ciśnienia I NIE CZYŚCIE KIEROWNIC OD RAZU=KIEROWNICE CZYŚCIMY GDY SĄ PRZEŁADOWANIA. Oczywiście przewody teą warto sprawdzić chodź w B7 są trwalsze grubsza ścianka niż w poprzednikach. Logi mam zbyt nieprofesjonalnie zrobione (ja się w nich rozczytam ale nie nadają się na forum) zrobię to wystawię Nie wiem czy to złudzenie bo autko użytkuje żonka na codzień ale mam wyraźne odczucie że się hamowanie poprawiło szybciej lżej intensywnie hamuje. ---------- Post dopisany at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ---------- I jak kolego gumini doszedłeś co było przyczyną wolnego wstawania turbo? Mam podobny problem Nie zapeszając zrobione Ciągnie z dołu i jest płynnie. Wcześniej było muł muł pomału i wyrywało i tak co zmianę biegu. Sytuacja zmusiła mnie do zakupu regulatora ciśnienia 8E0 906 627C bo ułamałem rurkę na którą nachodzi wężyk. Kupiłem nowy Pierburga ( i może i dobrze że nie cisłem się w używki). Szpecem napewno nie jestem ale z kilku miesięcznych obserwacji powiem wam: jeśli wasze turbiny nie mają przeładowań znacznych w zględem żądanej mapy(powyżej 150-200 jednostek) to obstawiam ten zawór bo on jest regulatorem ciśnienia I NIE CZYŚCIE KIEROWNIC OD RAZU=KIEROWNICE CZYŚCIMY GDY SĄ PRZEŁADOWANIA. Oczywiście przewody teą warto sprawdzić chodź w B7 są trwalsze grubsza ścianka niż w poprzednikach. Logi mam zbyt nieprofesjonalnie zrobione (ja się w nich rozczytam ale nie nadają się na forum) zrobię to wystawię Nie wiem czy to złudzenie bo autko użytkuje żonka na codzień ale mam wyraźne odczucie że się hamowanie poprawiło szybciej lżej intensywnie hamuje.
DżedajGrd Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Skoro tak to Wrzuć logi po tym zabiegu i zobaczymy czy koledzy potwierdzą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się