Duncan Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Witam ,prosze o ocenę logów narazie statycznych.Na dynamiczne musze poczekać.Pozdrawiam Log (0 - 001,003,004) Log (0 - 013,018,023) Log (0 - 007) i logi Basic settings Log (0 - 007) Log (0 - 011)
nastradamus Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 strasznie skaczą kąt synchro w tych statycznych... wychyla się nawet do -1.1. Powinien stać w miejscu najlepiej na 0.0, coś jest nie tak z rozrządem - dawno był wymieniany?
Duncan Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Przejechane jest na nim 50 tys.Co może powodować że tak skacze?? jakie sa tego objawy??może sie cos uszkodzić??a jak reszta logów??jest oki? ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ---------- dodam że Auto pali na zimnym na strzał,jedynie na ciepłym jest troszke gorzej. ---------- Post dopisany 13-08-2013 at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2013 at 16:28 ---------- Witam ,własnie zrobiłem Logi dynamiczne ,proszę o ocenę czy wszystko jest tak jak należy. Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011)
Duncan Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 A możwsz mi powiedziec cos o pompowtryskach?? jak z nimi??Zauważyłem że jak jade na podpiętym Vagu to strasznie korekcje skaczą na 1 i 4 cylindrze ,prawie identycznie tak od 0.00 nawet do 1.22 ,z tym że jeden na minusie a drugi na plusie.Czyżby się kończyły??a może to uszczelniacze??
goldi Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 dość ciekawie opisane Sprawdzenie stanu pompowtryskiwaczy w silniku TDI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się