Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabo idzie


cj92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam odczucie że mój avj słabo idzie proszę o przeanalizowanie czy doładowanie jest dobrze. Co można jeszcze z logowac?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak masz rację cos jest nie tak doładowanie zadne jest niskie i do tego poźno wstaje turbina, wygląda na tryb awaryjny, logi robiłeś po kasowaniu błędów? były jakieś wogóle? zrób jeszcze z 002 020 118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi po kasowaniu błędów. Był błąd o złej temperaturze i o rozrządzie coś. Logi zrobię ale trochę się zejdzie bo kabel się uwalił.

---------- Post dopisany 20-08-2013 at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2013 at 21:08 ----------

031 032 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

118 002 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

033 034 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

094 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

115 020VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Co sądzicie o tym ? gdzieś chyba zbiegło 25 koników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to był za bład z rozrządem? bo tu tkwi problem z brakiem mocy pasek rozrzadu był wymieniany? trzeba sprawdzic ustawienie rozrządu bo chyba źle jest ustawiony i przez to cofa zapłony i brakuje mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzic rozrząd i napinacz łancuszka rozrządu w głowicy, zaworek sterujacy napinaczem n205: http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/690424.jpg tu masz zdjęcie możesz zrobić test na vagu czy cyka ewentualnie zmierzyć jaki opór jest na stykach w zaworku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mierzyc na odpalonym opór?

---------- Post dopisany 22-08-2013 at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2013 at 20:17 ----------

14-15omów mierzone miernikiem z tesco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wygląda na sprawny, na vagu jeszcze możesz zrobić test wyjść zobaczyć czy cyka, no ale podstawa to sprawdzenie ustawienia rozrzadu, napinacz łańcuszka nie hałasuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź szczelność dolotu, bo wygląda jakby ciśnienie uciekało

Przepływomierz stanowczo za mało mierzy, masz jakieś 120KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim cofaniu zapłonów i obcinaniu doładowania przez ecu mocy nie będzie, do tego korekcja w grupie 093 wskazuje na coś z rozrządem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy piszą -

1.Rozrzad źle złożony

2.Dziura w dolocie (turbo wolno wstaje)

3.Przeplywka zaniza (mozliwe ze przez dziure w dolocie)

4.Motor stuka jak szalony

5.Mocy to tam jest ze 120km jak ktoś słusznie zauważył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale rozrząd źle po której stronie? jeszcze nie zmieniałem paska dopiero mam się za to wziąć. Wydaje mi się że nawet z cofaniem zapłonu powinno być te 0,5 bara. Niżej turbiny elektronicznie nie da się chyba wysterować. Może na początek świece wymienię zaleje 98 i zrobię logi jeszcze raz.

Jeśli była by dziura za turbiną to przepływa powinna chyba pokazywać więcej.

---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ----------

to napinacz jest ok jeśli jest te 15omów?

---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ----------

Czyli wygląda na sprawny, na vagu jeszcze możesz zrobić test wyjść zobaczyć czy cyka, no ale podstawa to sprawdzenie ustawienia rozrzadu, napinacz łańcuszka nie hałasuje?

Zorbie w weekend test na vagu. Rozrząd nie hałasuje. Wręcz cichy jak na 1.8t.

---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ----------

Błędy

yp83.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może na pocieszenie, miałem taki błąd (16395) na oleju Castrol:facepalm: od czasu do czasu

Czasem było słychać napinacz przy odpalaniu.

Wymieniłem olej na Motula o błędzie zapomniałem

Może to też być wina zapchanego smoka.

Wymień olej albo zajrzyj do miski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo w avj 0.5bara przy 2000rpm powinno lapac w ułamek sekundy a nie tak jak u ciebie wstaje wolno jak słoń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w AVJ-otkach sprezarka szybko się budzi a nie mówiąc po programie to już jedzie:) Ostatnio taką stroiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przysłuchałem się noi słychać ten łańcuszek rozrządu. Wiec czeka mnie wymiana rozrządu po obu stronach. Teraz pytanie czy te napinacze i łańcuchy z allegro się nadają ?? Jaki koszt rozrządu po tamtej stronie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): nie Retard Osiągnięta wartość zadana (Over-Advanced)

Ewentualne objawy

Utrata mocy

Możliwe przyczyny

Wałek rozrządu zaworów regulacji 1 (N205) uszkodzony

Przekaźnik pompy paliwa (J17) uszkodzony

Mechaniczne Timing nie poprawne, w tym łańcuchu i / lub paska.

Możliwe rozwiązania

Sprawdź rozrządu zawór regulacyjny 1 (N205)

Sprawdź przekaźnik pompy paliwa (J17)

Sprawdź Mechanical Timing "

Jaki wpływ ma przekaźnik pompki paliwa na ten błąd? Wiem że u mnie coś było kombinowane przy pompce paliwa bo jest zrobiony przycisk który odcina paliwo, taki antykradzieżowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...