Sebek (-_-) Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Tak wszystko się dzieje podczas jazdy :] a ma to wpływ na ogrzewanie?
ROBERT Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 [quote name=Sebek () ] Tak wszystko się dzieje podczas jazdy :] a ma to wpływ na ogrzewanie? Czyli winny termostat. Kup ori ew. Wahler. Oczywiście ze ma to wpływ na ogrzewanie
lukasz1979 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Witam mam taki problem wiele tu czytałem ale jakoś nie moge sobie z tym poradzić... Autko zakupiłem w zesżłym roku wszystko było oki do póki nie przyszła zima Zaczeła mi się swiecic kontrolka od temperatury cieczy zaraz po odpaleniu auta gdy tem na dworze spadła poniżej minus kilku stopni gdy jest ciepło tak się nie robi.... autko było podpięte pod komputer który nie wykazał błędów, płyn do chłodzenia jest na ok poziomie nie brakuje go w zbiorniczku, Temp nie dochodziła nigdy do 90 stopni tylko do 80 na wskażniku więc wymieniłem termostat teraz po przejechaniu iluś km wskakuje na 90 ale potem spada zaś rośnie itd tak faluje. Po wymianie termostatu autko grzeje ok ale dalej sie świeci kontrolka od cieczy chłodzacej co robić w takiej sytuacji? Termostat zmieniony Płyn na ok poziomie Autko grzeje Ok Bardfzo prosze o pomoc i dziękuje z góry
NYNA Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Jak Ci wskaźnik wariuje to walniety masz czujnik temperatury.
ROBERT Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Jak Ci wskaźnik wariuje to walniety masz czujnik temperatury. Dokładnie-czujnik G2/G62
bigkaban Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 witam mam takze pytanko w tym dziale.. przeczytalem go od A do Z ale dalej nie mam pewnosci 100% wiec zapytam otoz tak: Pacjent: Audi a4 b6 1.9 tdi avb Objawy: na blacie temperatura stoi w okolicy 75-85 stopni... w zimie..VAG pokazuje kolo 90 jak mierze... dodam, ze latem temp normalnie na 90 stopniach na blacie stala... Pytanie: czy walniety termostat czy czujnik.. wydaje mi sie, ze skoro VAG pokazuje normalna to chyba jednak czujnik?? a moze to pogoda?? jest ujemna temp, a ja jezdze tak do 2 tys obrotow.dodam jeszcze, ze jak wstawilem oslone silnika dolna bo stara zostala w sniegu to temp jakby podskoczyla o 5 stopni w gore... i teraz nie wiem czy kupowac czujnik czy moze termostat czy moze olac sprawe i poczekac az bedzie cieplej i zobaczyc co sie dzieje??? PS dzis do pracy sie wleklem 25km tak 80-100km/h i mialem jakies 75-80 stopni.. wiecej ni cholery. PS VAG byl pozyczony.. kolega wyjechal do londynu dorobic wiec nei mam mozliwosci ponownego podlaczenia. PS2 spalanie wzroslo do 7.8 litra na 100km ale jesli czujnik podaje zla temp do ecu to moze byc to jego wina.. i nei wiem czy kupowac termo czy czujnik. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.
ROBERT Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Sprawdź VAGiem najpierw wskazania w [01 ENGINE] tam masz wskazania G62, potem w [17-INSTRUMENTS] tam znowu są wskazania G2 który podaje temp. na zegary i klimatronik, sprawdź na klimatroniku co pokazuje kanał 49 (tam są też wskazania G2) Jeżeli G2 bardzo różni się od G62 to czujnik do wymiany.
bigkaban Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 jak juz pisalem nie mam VAGA to po pierwsze.. po drugie kody klimatronika z tego co wiem nie dzialaja w B6
ROBERT Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 jak juz pisalem nie mam VAGA to po pierwsze.. po drugie kody klimatronika z tego co wiem nie dzialaja w B6 Sorki nie zauważyłem że masz napisane B6 Zagrzej silnik na postoju aż na zegarach będzie 90oC, a potem jedź jeżeli temp. spadnie podczas jazdy to obstawiam termostat. Jeżeli chcesz sprawdzić czujnik to bez VAGa sie nie obejdzie, teraz sobie przypominam że w B6 są chyba dwa czujniki temp. , w B5 jest jeden podwójny a w B6 [br]Dopisany: 18 Styczeń 2010, 14:30_________________________________________________Tutaj jeszcze dla "potomnych" choć nie wiem czy już to gdzieś nie było Dla A4 B5-czujnik zespolony, nie wiem jak wygląda to w B6 bo są według mnie dwa czujniki osobno. Sprawdzenie rezystancji czujnika temp. omomierzem: Zapożyczone z książki "Sam Naprawiam"
bigkaban Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 no to teraz prosze jeszcze kogos kto sie zna zeby mi powiedzial czy w moim przypadku jest jeden czy 2 czujniki bo juz w ogole nie wiem co zamawic w ASO Ps tutaj podaja, ze taki czujnik jest czyli skoro ma 4 piny to chyab jeden dwuobwodowy.. pozdrawiam http://www.moto-sklep.eu/czujnik-temperatury-audi-seat-skoda-vw/ar_38065.html
ROBERT Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Są dwa czujniki , ale jeden jest na 100% podwójny czyli taki jak na rys. powyżej. Ale sprawdź najpierw termostat jak pisałem Ci na PW, bo mi to wygląda na to, że termostat otwiera Ci się przy 80oC
zen64 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 tu masz taki sam o połowę tańszy http://allegro.pl/item882687339_czujnik_temperatury_zielony_vw_skoda_octavia_audi.html
bigkaban Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 zen64 oj nei chodzilo o cene bo i tak w ASO kupie tylko o fakty czemu kurde pokazuje za malo ta cholerna wskazowka..... itp.
ROBERT Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 zen64 oj nei chodzilo o cene bo i tak w ASO kupie tylko o fakty czemu kurde pokazuje za malo ta cholerna wskazowka..... itp. Sprawdź najpierw termostat. Na tamtej aukcji masz to samo co w ASO a o 1/3 tańsze, ale ja bym wybrał i tak ASO
rikardo Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 zen64 oj nei chodzilo o cene bo i tak w ASO kupie tylko o fakty czemu kurde pokazuje za malo ta cholerna wskazowka..... itp. Ja bym termostatu nie ruszał. Łatwo go możesz wykluczyć jak nagrzejesz samochód do tych 80 sprawdź czy dolny przewód od chłodnicy jest zimny jeżeli tak to termostat jest sprawny. Może to być wina czujnika ale uprzednio pisałeś, że VAG pokazywał 90 stopni i jaka była wówczas temperatura na wskaźniku? Jeżeli chodzi o czujnik który jest oferowany na allegro to już kupił sobie taki mój ojciec. Czujnik był wadliwy i wymienił niepotrzebnie termostat a Pan reklamacji nie uwzględnia dlatego warto kupić w ASO.
zen64 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 aso też ci nie uwzględni reklamacji chyba że usługę zlecisz w aso
bigkaban Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 dobra sprawdze zaraz jeszcze raz weze...moze przepuszcza lekko i przy tej temperaturze wychodzi az 10 stopni mniej....??
ROBERT Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 dobra sprawdze zaraz jeszcze raz weze...moze przepuszcza lekko i przy tej temperaturze wychodzi az 10 stopni mniej....?? Wąż dolny i tak będzie zimny bo całe ciepło zdąży się rozejść po chłodnicy, jak wrócisz z pracy (silnik zagrzany już jak mówisz do tych ~80oC) zostaw go niech chodzi na wolnych, wyłącz kilmatronik na OFF, możesz jeszcze lekko przegazować co chwilę, wtedy temp. powinna wzrosnąć do 90oC, jak się tak stanie to jedź czy temp. zaraz podczas jazdy opadnie. Jak tak to termostat kaput. Jak nie to sprawdź dony wąż czy robi się choćby troszkę letni, wtedy też termostat kaput. Ale ja bym się wstrzymał z wymianą czegokolwiek, aż się troszkę ociepli i wtedy jeszcze sprawdzisz, z tego co wiem diesle dużo dłużej się nagrzewają od benzyn tylko 80oC to jest trochę za mało. Możliwe że czujnik G2 przekłamuje. Najlepiej podjedź jeszcze do kogoś co ma Vaga Pozdrawiam.
bigkaban Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 no wiec tak dzis sobie pojechalem do pracy 28km srednia predkosc 100 wiec spokojnie... wsaznik 78 stopni pokazywal tak na oko... tyci wiecej niz 75 stanalem na parkingu otworzylem maske gorny waz cieply.. nie goracy ale cieply... natomiast dolny zimny jak d*pa eskimosa... wiec chyba termostat ok...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się