wicio150 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 To i ja podepne sie pod temat na vagu wyszlo mi ze mam padniety czujnik G2 i teraz mam do was pytanie czy czujnik g62 jest razem z g2 bo ktos mi mowil ze sa to osobne czujniki a widze ze tutaj ludzie sie znaja na rzeczy i mnie oswiecicie Dokladnie wywala mi takie cos: 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 To i ja podepne sie pod temat na vagu wyszlo mi ze mam padniety czujnik G2 i teraz mam do was pytanie czy czujnik g62 jest razem z g2 bo ktos mi mowil ze sa to osobne czujniki a widze ze tutaj ludzie sie znaja na rzeczy i mnie oswiecicie Dokladnie wywala mi takie cos: 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Tak jest to jeden czujnik temperatury taki jak na tej aukcji http://www.allegro.pl/item1046523514_czujnik_temperatury_vw_audi_seat_1_9_tdi_2_0_tdi.html. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 czy czujnik g62 jest razem z g2 tak jest to jeden czujnik G2/G62 i ma 4 piny, jego nr 078 919 501c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicio150 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Dzieki na was zawsze mozna liczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GerabbkA Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Przejechałem jakieś 30km i na klimatroniku na kanale 49-85*C a Vag pokazuje 87,3*C nawet na chwilke temp nie podskoczyła do 90*C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Minimalnie ta temp. jest za niska , wygląda na to , że termostat za dużo się otwiera przy takiej temp. , możesz na razie tak jeszcze jeździć (powiedzmy do jesieni). Poczekaj na chłodniejsze dni co wtedy będzie , a jak będzie tak samo to wszystko ok. Jak już byś wymieniał to pamiętaj termostat tylko ORI i to z ASO a nie żadne allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GerabbkA Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 ok tak zrobię! no chyba ze zacznie bardziej nie dogrzewać to wymienię :> dziex i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ok tak zrobię! no chyba ze zacznie bardziej nie dogrzewać to wymienię :> dziex i pozdro Gdzie kupiłeś czujnik? Jeżeli na allegro a nie w ASO to może być jego wina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ok tak zrobię! no chyba ze zacznie bardziej nie dogrzewać to wymienię :> dziex i pozdro Gdzie kupiłeś czujnik? Jeżeli na allegro a nie w ASO to może być jego wina. A według Ciebie kto produkuje termostaty dla ASO? Ja kupiłem wahler i trzyma parametry jak fabryczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ok tak zrobię! no chyba ze zacznie bardziej nie dogrzewać to wymienię :> dziex i pozdro Gdzie kupiłeś czujnik? Jeżeli na allegro a nie w ASO to może być jego wina. A według Ciebie kto produkuje termostaty dla ASO? Ja kupiłem wahler i trzyma parametry jak fabryczny. Nie wiem co ma Twój termostat do czujnika o który pytałem się kolegę GerabbkA ale widzę, że pytanie cię ruszyło. Wiem kto produkuje termostaty na pierwszy montaż. Chcesz się dowiedzieć to użyj opcji szukaj. Tak na marginesie to nie trzeba od razu wyrzucać termostatu a wystarczy go włożyć do płynu WC Sansed, który oczyści nalot i cieszymy się dalej sprawnym termostatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GerabbkA Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 czujnik kupiłem w sklepie w poznaniu oryginalny made in luxemburg. na czujnik mogę być pewny bo gościu shit'u nie sprzedaje a co do termostatu to mam założony WAHLERA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ok tak zrobię! no chyba ze zacznie bardziej nie dogrzewać to wymienię :> dziex i pozdro Gdzie kupiłeś czujnik? Jeżeli na allegro a nie w ASO to może być jego wina. A według Ciebie kto produkuje termostaty dla ASO? Ja kupiłem wahler i trzyma parametry jak fabryczny. Nie wiem co ma Twój termostat do czujnika o który pytałem się kolegę GerabbkA ale widzę, że pytanie cię ruszyło. Wiem kto produkuje termostaty na pierwszy montaż. Chcesz się dowiedzieć to użyj opcji szukaj. Tak na marginesie to nie trzeba od razu wyrzucać termostatu a wystarczy go włożyć do płynu WC Sansed, który oczyści nalot i cieszymy się dalej sprawnym termostatem Przecież napisałem wyzej nazwe firmy, która produkuje dla aso termostaty i nie widze sensu przepłacac skoro mozana miec to samo. Dziwi mnie, że ludzie tak ochoczo biegną do aso wydać górę pieniędzy skoro moga mieć to samo za połowę ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 czujnik kupiłem w sklepie w poznaniu oryginalny made in luxemburg. na czujnik mogę być pewny bo gościu shit'u nie sprzedaje a co do termostatu to mam założony WAHLERA Jeżeli czujnik kupiłeś poza ASO to może być jego wina i nie sugeruj się tym, że będzie na nim kraj producenta. Miałem podobna sytuację kupiłem sobie podobny zamiennik i temperatura była w granicach 85 stopni. Nie potrzebnie wymieniałem termostat bo sprawca okazał się ten czujnik. Zanim go wymieniłem nie mogąc dojść końca z temperaturą konsultowałem się z mechanikiem specjalizującym się w elektronice samochodowej. Pierwsze co to zapytał się mnie jaki mam czujnik i gdy usłyszał, że zamiennik to kazał mi kupić oryginalny w ASO. Po wymianie czujnika problem minął ponadto zużycie paliwa też się zmniejszyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Jeżeli ma ktoś w pobliżu ASO SKODY to proponuje tam robić zakupy czujników, termostatów itp. - jest o wiele taniejniż w VW/AUDI .. nigdy nie kupujcie takich części z Allegro , a jeżeli już ktoś kupi to niech nie pisze w tym wątku , że ma problem z temperaturą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki24 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam panowie troszke sie juz motam w tym temacje, wiec do rzeczy na blacie mam 70 C na vag-u 007 czwarta pozycja 67,5 C a na klimatroniki kanal 51 90 C podejrzewam czujnik .... moge prosic o potwierdzenie... z gory dziekowac i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Czujnik albo termostat, sprawdź jeszcze VAGiem wskazania G62 w "01 ENGINE" i porównaj Wskazania G2 w klimatroniku są na 49 kanale a nie 51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tysiac Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 witam a co moze sie dziac jak temperatura rosnie powyzej 90 stopni przekroczyla 100 woda sie nie gotuje a na kanale 52 caly czas stoi na 90 stopniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 witam a co moze sie dziac jak temperatura rosnie powyzej 90 stopni przekroczyla 100 woda sie nie gotuje a na kanale 52 caly czas stoi na 90 stopniach Układ chłodzenia jest układam zamknietym i ciśnienie jest w nim wyższe od atmosferycznego wiec temp wrzenia też jest wyższa niż 100*C. Jak w korkach dochodzi do 100*C i spada jak ruszysz po kilkuset metrach to ok u mnie też czasem pojawi sie taka sytuacja. Normalnie jadąc sobie trasą delikatnie powyżej 100km/h powinienieś mieć 93*C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tysiac Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 powiem ci tak ona odrazu rosnie stalo sie mi to wczoraj i co odpale silnik to idzie w gore wiec chyba nie moge z tym jezdzic [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 19:12_________________________________________________dodam ze fakt termostat byl zly bo nie dogrzewal silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 powiem ci tak ona odrazu rosnie stalo sie mi to wczoraj i co odpale silnik to idzie w gore wiec chyba nie moge z tym jezdzic [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 19:12_________________________________________________dodam ze fakt termostat byl zly bo nie dogrzewal silnika To jak jedziesz sbie 100km/h to jaką tem masz na blacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się