darkb Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Potrzebuję pomocy , czeka mnie wymiana sondy lambda tylko pytanie takie gdzie znajduje się wtyczka złączka kabli od sondy lambda ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć gdzie idą kable od sondy i gdzie znajduje się wtyczka , złącze tejże sondy bardzo proszę o pomoc
Marc!n Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 pewnie na ścianie grodziowej za zbiorniczkiem wyrównawczym cieczy chłodzącej..
darkb Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 a czy znacie może sposób na sprawdzenie sondy lambda
darkb Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 a można prosić bardzo o te instrukcje bądź nakierowanie mnie jak sprawdzić vaga mam i multimetr też mam wiem gdzie jest złącze więc proszę bardzo jeśli to możliwe o jakieś instrukcje, noszę się z zamiarem zakupu sondy lecz szkoda wydac ponad 300 zł
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 kup sobie VAG-a i bedziesz mógł sam sobie działac przy aucie: BartSoft.pl - Produkty - Interfejs VAG USB + Polski VAG 2.5
jacek70 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Wtyczka znajduje się obok zbiornika wyrównawczego ,jest czarna i ma cztery przewody.
darkb Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 koledzy posiadam vaga , sprawdzałem na kanałach powyzej 30 w blokach pomiarowych tylko nie wiem co powinno znajdować się w okienkach jeśli sonda prawidłowo działa , czy wie ktoś mam i vaga i kabelel KKL tak że z tym nie ma problemu tylko jak sprawdzić , proszę o pomoc . wtyczkę sondy zlokalizowałem
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 sonda powinna płynnie i szybko oscylowac w bloku nr 7 w zakresie od 0.1...1.1 V
darkb Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 a u mnie w aucie nie ma nic w bloku nr 7 ,
darkb Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 w bloku nr. 31 patrzyłem i pokazuje cały czas napięcie sondy 0.435 V, napięcie wogóle się nie zmienia. I pytanie czy właśnie jakoś można zmierzyć multimetrem tą sondę aby porównać z odczytem z VAGA
Dev Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 czyli jest uwalona, sprawdzałes na luzie przy wysokich obrotach czy oscyluje ?
darkb Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 tak patrzyłem na luzie i na wysokich obrotach i jest bez zmian, nawet zmierzyłem napięcie na wtyczce idącej od komputera silnika , na białych kablach czyli na grzałce nie mam wogóle zaś na siwym i czarnym od strony kompa wyświetla mi 0,43 V czy to komputer silnika wariuje, na wtyczce od sondy nie mam napięcia na szarym i czarnym kablu
darkb Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2013 a czy posiada ktoś z was jak zmierzyć prawidłowo sondę lambda miernikiem multimetrem ---------- Post dopisany 19-08-2013 at 08:23 ---------- Poprzedni post napisany 16-08-2013 at 08:49 ---------- wrzucam logi dynamiczne i logi statyczne które może jeszcze pokaż wam koledzy co może być przyczyna tego uszkodzenia : Poniżej logi dynamiczne : Log (0 - 002) Log (1 - 023) Log (2 - 033) Log (3 - 020) Log (4 - 026) Log (5 - 041) Log (6 - 031,031) Log (7 - 032) Log (8 - 030) Log (9 - 022) Poniżej logi statyczne : Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 023) Log (3 - 030) Log (4 - 020) Log (5 - 032) Log (6 - 033) Log (7 - 031) Log (8 - 002) Log (9 - 022) Log (10 - 006) Log (11 - 026) Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem czy szukać już sondy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się