audkic Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Mechanika to nie problem:) gorzej było z elektryka bo w tym kuleje, ale dzięki kolega z forum audi80.pl jakoś dało rade
audkic Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Wersja robocza:) Edytowane 18 Października 2014 przez audkic
audkic Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Z nowości:Układ dolotowy w kupie, układ chłodzenia poskładany, chłodnica już na swoim miejscu. Na razie walka trwa z ustawieniami, a w miedzy czasie wpadły koła na tapetę. Pierwsza przymiarka Mała przejażdżka - autko jeździ, hamuje i skręca:)https://www.youtube.com/watch?v=eNWjTXIVVrU Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez audkic
audkic Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) W miedzy czasie, pomiędzy budowa garażu i pracą, wpadły fotele na swoje miejsce. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez audkic
ŁukaszA4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Ciekawy projekt, a wiesz może czy te 2.5 TDI wychodziły w którymś modelu w quattro? Pochwal się spalaniem
audkic Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Ciekawy projekt, a wiesz może czy te 2.5 TDI wychodziły w którymś modelu w quattro? Pochwal się spalaniem Legendarna jednostka A6 C4 2,5 TDI Quattro, z takiego pochodzi moja. Pozatym silniki te były montowane w VW i Volvo. Pod 2,5 TDI pasuja skrzynie z VW i audi, można spokojnie wkłądac quattro na swapa od A4 B5 1,9 TDI czy od 2,5 TDI V6. Zarzucasz jednomas od AAT lub 2,3 NG i możesz sie bawić. Ja mam koło i tarcze od 2,3 NG, nie ma zauważalnych wibracji jak to niektorzy pisza. W A6 C4 Avant Quattro zadowolila sie 7 l on. A jak sie pociagło po tłokach to i 10 nie stanowiła dla niej przeszkody w cabrio to tak kolo 6 - 6.5 przy takiej normalnej jezdzie, nie emeryt. Edytowane 9 Lutego 2015 przez audkic
ŁukaszA4 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 No właśnie tak myślę, że pali tyle co moje 1.9 90KM Trochę czytałem o tej jednostce, mi się marzy Audi 90 B2 quattro z właśnie tym silnikiem przeszczepionym. Dobić do tych 170 koni i wystarczy, bo na więcej koni potrzeba już sporej gotówki. Czytałem właśnie że 2.5 ma ciężkie koło zamachowe. Pewnie dużo Cie taki silnik nie kosztował, bo dosyć sporo ich na rynku? Ostatnio jeździłem audi w quattro, jak bardzo żałuję że takiej od razu nie kupiłem! Temat będę obserwował, 80-tka w cabrio to jest coś!
chudy30 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 praca jak na 2.5 tdi rzędówkę bardzo ładna
audkic Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) No właśnie tak myślę, że pali tyle co moje 1.9 90KM Trochę czytałem o tej jednostce, mi się marzy Audi 90 B2 quattro z właśnie tym silnikiem przeszczepionym. Dobić do tych 170 koni i wystarczy, bo na więcej koni potrzeba już sporej gotówki. Czytałem właśnie że 2.5 ma ciężkie koło zamachowe. Pewnie dużo Cie taki silnik nie kosztował, bo dosyć sporo ich na rynku? Ostatnio jeździłem audi w quattro, jak bardzo żałuję że takiej od razu nie kupiłem! Temat będę obserwował, 80-tka w cabrio to jest coś! Jednomasowe koło miało tylko audi 100 C4 2,5 TDI AAT w A6 C4 2,5 TDI był już dwumas. Możesz zostawić na dwumasie bo kolo od AAT sporadycznie idzie dostać, ja mam wsadzone od 2,3 NG silnik podobny tylko benzyna. Gdzieś czytałem ze 2,3 i 2,5 TDI maja takie same bloki. Silnik miałem ze swojego auta:) ale jesli sie juz bawic to u mnie pojawiła sie mysl na 80 w avancie i 2,5 TDI z quattro:) i tutaj można nabyć auti 100 C4 2,5 TDI w dobrej cenie bo praktycznie kupujesz auto za 2-3 tys i masz wszystko, z tym ze wersja 115ps. Miedzy AAT a AEL roznica jest w wtryskach i pompie. Jeśli chodzi o koszty tuningu tego silnika to już zależy w co celujesz. Jak 170 ps to nic nie trzeba w zasadzie robic poza programem oczywiscie:) praca jak na 2.5 tdi rzędówkę bardzo ładna Mruczy zacnie:) a na przelocie bedzie jeszcze milej, niby jeden gar wiecej jak w 1,9 TDI a jaka roznica. Edytowane 13 Lutego 2015 przez audkic
audkic Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Jak poskładam wszystko jak nalezy bedzie jakiś ciekawy filmik:) A narazie turbo przygotowane do montażu, także pomału do przodu. Można wreszcie brać się za downpipe z kwasiaka. Turbo wpasowane, tylko dorobić olejowanie i będzie ready oraz oczywiście downpipe.
Maras Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Super robota. Z drugiej strony ciekawi mnie czy taki silnik podszedl by do A6 C5
audkic Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Super robota. Z drugiej strony ciekawi mnie czy taki silnik podszedl by do A6 C5 Podejsc by podszedl, pytanie co by trzeba przerobic, w C5 silnik siedzi jak mi sie wydaje na sankach?? u mnie czy w C4 siedzi na podluznicach, tutaj juz masz pierszwa przeszkode:) a wiele jeszcze po drodze
Maras Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Dokladnie tak jest jak mowisz. Trzeba by mocowanie robic w sankach chyba
audkic Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Było by zabawy, chyba lepiej kupic 100 albo A6 C4 lub Volvo bo tez tam wychodziło 2,5 TDI
Maras Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 narazie juz mi sie nie chce juz z tym bawic. Moze kiedys. Chcialbym kupic A6 C5 2.5 quattro w dobrej cenie i zeswapowac na 1.9 130 plus pare modyfikacji.
audkic Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 narazie juz mi sie nie chce juz z tym bawic. Moze kiedys. Chcialbym kupic A6 C5 2.5 quattro w dobrej cenie i zeswapowac na 1.9 130 plus pare modyfikacji. W takiej konfiguracji nie bedzie wiekszych problemow:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się