adtzc Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Pomyliłem tematy kurde nie mogę znaleźć jak usunąć tego posta ;P Edytowane 9 Stycznia 2016 przez adtzc
MichałG Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Witam jaki jest koszt wymiany rozrządu bbk sama robocizna mniej wiecej?
adtzc Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Ciężko mi powiedzieć ja ogarnialem sam niech wypowiedza się ci którzy komuś zlecali wykonanie ale wydaje mi się, że w przedziale 3-5tys
Dariokawa Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Witam jaki jest koszt wymiany rozrządu bbk sama robocizna mniej wiecej? Ja dałem 2500 zł.-Gorzów Wlkp.
MichałG Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Dzięki za odpowiedź A jaki olej nalać do skrzyni biegów automat? S4 4.2 BBK 2003 rok dodam ze przy redukowaniu biegów podczas jazdy ma dość mocne uderzenia szarpnięcia. i jadąc delikatnie jak jest zimny to przy 30-40km/h słychać pisk jak by coś z tylnym napędem olej w moście raczej nie był zmieniany
Cin Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Wymiana oleju nie wskrzeszy tej skrzyni juz moim zdaniem. Jedynie co to sprawdz stan oleju bo moze brakuje sporej ilosci. Co do oleju to oryginał lub zamienik do 6 biegowych tipów jest tego pełno na róznych forach, tak samo procedura zmiany oleju i sprawdzenie stanu.
Wawryn Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 A jaki olej nalać do skrzyni biegów automat? S4 4.2 BBK 2003 rok dodam ze przy redukowaniu biegów podczas jazdy ma dość mocne uderzenia szarpnięcia. i jadąc delikatnie jak jest zimny to przy 30-40km/h słychać pisk jak by coś z tylnym napędem olej w moście raczej nie był zmieniany Sto procent pada ci skrzynia , lepiej pojedz gdzieś zanim dopłacisz za lawete..... Swoją drogą w EUROPIE jest BBK a w USA BHF to ten sam motor?ten sam problem???tam klimat cieplejszy może różnić się budowa silnika ktoś coś ma widział robił?
niebieski708 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 To ten sam motor. Podobno kilkakoni mocniejszy...
Wawryn Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 no to jak kilka koni wiecej to coś musi być inaczej, nie wiecie jak ewentualnie z cześciami ?ktoś ma z USA? BHF?
niebieski708 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 W Usa są inne normy itd stąd te różnice... PrzemoS4 ma bhf-a
PrzemoS4 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 no to jak kilka koni wiecej to coś musi być inaczej, nie wiecie jak ewentualnie z cześciami ?ktoś ma z USA? BHF? A no ja mam bhf'a
keiza1990 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Dzięki za odpowiedź A jaki olej nalać do skrzyni biegów automat? S4 4.2 BBK 2003 rok dodam ze przy redukowaniu biegów podczas jazdy ma dość mocne uderzenia szarpnięcia. i jadąc delikatnie jak jest zimny to przy 30-40km/h słychać pisk jak by coś z tylnym napędem olej w moście raczej nie był zmieniany też zdarzy mi się szarpnięcie z takim "uderzeniem" przy mocnej redukcji na D, w trybie S tego nie ma. Obstawiam kończący się konwerter
MichałG Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 a jakies zamienniki w olejach do skrzyni redukcyjnej i do mostu tył to można gdzieś kupić czy tylko serwis? olej do skrzyni po serwisie pokauje zeby nalać 8hp już nie wiem co i jak zrobić Dzięki za odpowiedź A jaki olej nalać do skrzyni biegów automat? S4 4.2 BBK 2003 rok dodam ze przy redukowaniu biegów podczas jazdy ma dość mocne uderzenia szarpnięcia. i jadąc delikatnie jak jest zimny to przy 30-40km/h słychać pisk jak by coś z tylnym napędem olej w moście raczej nie był zmieniany też zdarzy mi się szarpnięcie z takim "uderzeniem" przy mocnej redukcji na D, w trybie S tego nie ma. Obstawiam kończący się konwerter Sprzęgło konwerter sprawdzali i podobno dobre firma Samko to robiła. Witam i mam jeszcze jeden mały problem przy prędkościach 120-140 są drgania samochodem przy większych prędkościach już tego nie ma co to może być za przyczyna?
thcmarcin Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Panowie diagnozuje swoja eske vagiem i w bloku pomiarowyn 93 mam caly czas -2.0 KW I NA JEDNYM I NA DRUGIM jest to dobrze czy zle
Cin Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 To znaczy ze rozrzad nie przeskoczył, ale czy masz cały slizg na łancuchu posrednim to juz tego vagiem nie sprawdzisz
thcmarcin Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 no własnie planuje sie brac za wymiane rozrzadu i kompletu napinaczy. a cisnienie oleju jak jest 2 bary na wolnych obrotach po ostrej jezdzie to mysle ze jest ok OLEJ MOTUL SPECYFIK 5W 40
niebieski708 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Rozrząd masz ok :-) nie ruszaj go. Jak coś padnie w nim to rozjedzie ci się... U mnie było przy pękniętym ślizgu i fazatorze chyba -11 i 8. Po wymianie mam -2 i 1. Im bliżej 0 tym lepiej. Edytowane 18 Marca 2016 przez niebieski708
thcmarcin Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 niepokoi mnie grzechotanie przy odpalaniu czasmi to strasznie a czasami tylko zaszumi ale max 2 sekundy
niebieski708 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Poczytaj nasze forum, jest parę rzeczy które da się udoskonalić w naszych S4 ;-) co do dźwięków to wymień zaworki zwrotne oleju. Jeśli to nie pomoże to niestety fazatory nie trzymają.
Cin Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Pekniety masz slizg, rozbieraj póki nie ma kolizji, ja przy przebiegu 250 tys fazatory w stanie dobrym+ i po wymianie rozrzadu nic nie grzechodze. Fazatory tez nalezy sprawdzic jak juz beda rozebrane, jedna ładny filmik od JHM z USA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się