gregzakopane Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Dzięki za temat, pomału będę przymierzał się do poszukiwań jakiejś eSki - tyle że czytając wiele wątków wychodzi że może być o to bardzo bardzo ciężko. Koszty mogą trochę przerażać, bo za rozrząd 8 klocków Szukam auta na weekend, bo cały tydzień zasuwam służbowym w pracy i taka odskocznia by się przydała - a z 1.9tdi mega frajdy nie wyciągnę. Mam tylko pytanie jak wygląda konfrontacja 3.0 vs 4.2 - czy koszty i ogólnie utrzymanie auta jest na zbliżonym poziomie? Dodam że auto rocznie nie ma szans zrobić +10tysi więc relatywnie możliwości uszkodzeń niskie, ale nigdy nie wiadomo. btw. pozazdrościć maszyn
lester Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Auto w sumie mam od niedawna na liczniku ma 127000 i raczej jest to autentyczny przebieg. Niestety mój mechanik ma czas dopiero w przyszłym tygodniu więc autko stoi i czeka na swoją kolejkę aaa i jest to 2004 r . Witam Panowie. Niestety nie było mnie w kraju ale już wiem co z moją eską niestety przestawił się rozrząd i urwało jeden zawór szukam silnika ... może ktoś może coś polecić ?? albo jakiegoś rozbitka ? Kolego coś mi się wydaje że ten przebieg w twoim aucie to jakaś wielka ściema skoro padł Ci napinacz przy takim przebiegu. Mój dobija do 197000 i jeździ się normalnie. Współczuje problemu. Pewnie na naprawę pójdzie Ci jakieś 10 000 zł.
winczako Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 ..... Pewnie na naprawę pójdzie Ci jakieś 10 000 zł. Raczej więcej, bo w środku pewnie burdel będzie... Ale za to jak wszystko zrobisz, to będziesz miał nowy silnik ;-).
Spawn1984 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opcja remontu legła w gruzach ... mój kochany mechanik źle zapakował silnik do wysyłki i coś popękało muszę szukac innego "serduszka" można jeszcze kupic nowy od niemców za 5,500 E ;/ najprawdopodobniej na pompie olejowej było ciut za niskie ciśnienie i dla tego przeskoczył na łańcuchu
chrostek7 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 hej, jestem świeży tutaj, ale mam pytanko. Trzy dni temu kupiłem s4 b6. Autko sprawdziełem, było serwisowane w niemczech do końca dziś ma nalatane 176 000km z tym, że w 2007 był w niemiecki serwisie wymieniony silnik ma teraz nalatane ok 70tys. Autem wracałem do domu ponad 400km i bajka caly czas banan na buzi, ale po dwóch dniach zacząłem odczuwać iż auto jak jest zimne wibruje(drży) ale tylko w momencie kiedy dodaje sie gazu. Zarówno na luzie jak i w trakcie przyśpieszania, jak się nagrzeje to wibracje mijają. Co może być przyczyną? Czytałem, że mogą być cewki ale błędu w podpinanym kompie nie ma, a dwu masa raczej nie bo na luzie skrzynia jest manualna kiedy dodaje gazu tez wibruje. Jeździ pięknie ale drażni mnie to gdy autko chce by było idealne. Jutro planuje kupić świece może to one są winne. Proszę o wasze opinie
lester Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opcja remontu legła w gruzach ... mój kochany mechanik źle zapakował silnik do wysyłki i coś popękało muszę szukac innego "serduszka" można jeszcze kupic nowy od niemców za 5,500 E ;/ najprawdopodobniej na pompie olejowej było ciut za niskie ciśnienie i dla tego przeskoczył na łańcuchu Mechanik zawiódł. Szkoda. Nie można było temu jakoś zapobiec? Jak się objawia taka usterka, kiepskiego ciśnienia oleju na pompie? Ciężko będzie znaleźć dobry motor. ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- hej,jestem świeży tutaj, ale mam pytanko. Trzy dni temu kupiłem s4 b6. Autko sprawdziełem, było serwisowane w niemczech do końca dziś ma nalatane 176 000km z tym, że w 2007 był w niemiecki serwisie wymieniony silnik ma teraz nalatane ok 70tys. Autem wracałem do domu ponad 400km i bajka caly czas banan na buzi, ale po dwóch dniach zacząłem odczuwać iż auto jak jest zimne wibruje(drży) ale tylko w momencie kiedy dodaje sie gazu. Zarówno na luzie jak i w trakcie przyśpieszania, jak się nagrzeje to wibracje mijają. Co może być przyczyną? Czytałem, że mogą być cewki ale błędu w podpinanym kompie nie ma, a dwu masa raczej nie bo na luzie skrzynia jest manualna kiedy dodaje gazu tez wibruje. Jeździ pięknie ale drażni mnie to gdy autko chce by było idealne. Jutro planuje kupić świece może to one są winne. Proszę o wasze opinie Mój również drży przy przyśpieszaniu. Wynika to z dużej mocy silnika a niewielkiej wagi auta. Gdy silnik chodzi swobodnie wszystko jest ok. Kiedy jadę spokojnie też nic nie drży. Drżenie czuje kiedy wcisnę pedał do spodu. To chyba tak ma być.
winczako Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 moj tez tak ma i wszystkie esy którymi miałem przyjemnosc jechać. To juz wiekowe wozy z dużą mocą, które lekkiego żywota nie miały i pewnie sztywność niektorych elementów jest nieco nadwyrężona.
Spawn1984 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Można było zaradzić lepiej pakując paczuszkę kiedy wracałem feralnej nocy do domku to kilka kilometrów przed "tragedią" wysłuchałem takie lekkie grzechotanie przy jeździe ze stałą prędkością. Mechanik sprawdził pompę i się okazało iż ma trochę za niskie ciśnienie ale też był pęknięty jeden ślizg na łańcuchu (ale o dziwo nie na tym który przeskoczył). silnik już zakupiłem i profilaktycznie wymieniłem wszystkie ślizgi i sprawdziłem pompę i wszystko powinno grać zakupiłem również wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju pod koniec tygodnia odbieram autko no i zobaczymy
Spawn1984 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 hehe zobaczymy w przyszłym tygodniu odbieram autko zobaczymy co z tego wyszło
lester Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 hehe zobaczymy w przyszłym tygodniu odbieram autko zobaczymy co z tego wyszło No to Spawn zdradź nam ile zainwestowałeś w naprawę usterki?
Spawn1984 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 zdecydowanie za dużo 14 000 ... tak mniej więcej wyszło ... na razie pojeździłem pół dnia i wydaje się iż wszystko powinno być ok
lester Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Napisz jeszcze co kupiłeś i wymieniłeś. Duża kasa. Kupiłby już jakieś auto za to.
Spawn1984 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Wymieniłem silnik, sprzęgło, oczywiście wszystkie oleje, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, nowe ślizgi rozrządu, no i robocizna oczywiście. Troszkę się nazbierało
lester Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Wymieniłem silnik, sprzęgło, oczywiście wszystkie oleje, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, nowe ślizgi rozrządu, no i robocizna oczywiście. Troszkę się nazbierało Jaka cena kompletu ślizgów bo za jakieś 20 tyś będę sam wymieniał?
Spawn1984 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Cena samych ślizgów 800 zł + 400 za napinacze. Jakie powinno być ciśnienie oleju w tych silnikach ?
Spawn1984 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 tak na razie stare ... i tak już się nieźle zapożyczyłem niestety to musi poczekać
waskivw Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Ciekawy jestem co pokazuje grupa 93 , jak mechanik ustawił rozrząd na nich, łańcuchy się wyciągają i to one są główna przyczyną niedomagań tego silnika .
Spawn1984 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 niestety nie mam możliwości sprawdzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się