Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wady i zalety 4.2 V8 BBK


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za temat, pomału będę przymierzał się do poszukiwań jakiejś eSki - tyle że czytając wiele wątków wychodzi że może być o to bardzo bardzo ciężko.

Koszty mogą trochę przerażać, bo za rozrząd 8 klocków :kwasny:

Szukam auta na weekend, bo cały tydzień zasuwam służbowym w pracy i taka odskocznia by się przydała - a z 1.9tdi mega frajdy nie wyciągnę.

Mam tylko pytanie jak wygląda konfrontacja 3.0 vs 4.2 - czy koszty i ogólnie utrzymanie auta jest na zbliżonym poziomie?

Dodam że auto rocznie nie ma szans zrobić +10tysi więc relatywnie możliwości uszkodzeń niskie, ale nigdy nie wiadomo.

btw. pozazdrościć maszyn :)

Opublikowano
Auto w sumie mam od niedawna :( na liczniku ma 127000 i raczej jest to autentyczny przebieg. Niestety mój mechanik ma czas dopiero w przyszłym tygodniu więc autko stoi i czeka na swoją kolejkę :( aaa i jest to 2004 r .
Witam Panowie. Niestety nie było mnie w kraju ale już wiem co z moją eską :( niestety przestawił się rozrząd i urwało jeden zawór :( szukam silnika ... może ktoś może coś polecić ?? albo jakiegoś rozbitka ?

Kolego coś mi się wydaje że ten przebieg w twoim aucie to jakaś wielka ściema skoro padł Ci napinacz przy takim przebiegu. Mój dobija do 197000 i jeździ się normalnie. Współczuje problemu. Pewnie na naprawę pójdzie Ci jakieś 10 000 zł. :doh:

Opublikowano
..... Pewnie na naprawę pójdzie Ci jakieś 10 000 zł. :doh:

Raczej więcej, bo w środku pewnie burdel będzie... Ale za to jak wszystko zrobisz, to będziesz miał nowy silnik ;-).

Opublikowano

Opcja remontu legła w gruzach ... mój kochany mechanik źle zapakował silnik do wysyłki i coś popękało :( muszę szukac innego "serduszka" :( można jeszcze kupic nowy od niemców za 5,500 E ;/ najprawdopodobniej na pompie olejowej było ciut za niskie ciśnienie i dla tego przeskoczył na łańcuchu :(

Opublikowano

hej,

jestem świeży tutaj, ale mam pytanko. Trzy dni temu kupiłem s4 b6.

Autko sprawdziełem, było serwisowane w niemczech do końca dziś ma nalatane 176 000km

z tym, że w 2007 był w niemiecki serwisie wymieniony silnik ma teraz nalatane ok 70tys.

Autem wracałem do domu ponad 400km i bajka caly czas banan na buzi, ale po dwóch dniach

zacząłem odczuwać iż auto jak jest zimne wibruje(drży) ale tylko w momencie kiedy dodaje sie gazu.

Zarówno na luzie jak i w trakcie przyśpieszania, jak się nagrzeje to wibracje mijają. Co może być przyczyną?

Czytałem, że mogą być cewki ale błędu w podpinanym kompie nie ma, a dwu masa raczej nie bo na luzie skrzynia jest

manualna kiedy dodaje gazu tez wibruje. Jeździ pięknie ale drażni mnie to gdy autko chce by było idealne.

Jutro planuje kupić świece może to one są winne. Proszę o wasze opinie

Opublikowano
Opcja remontu legła w gruzach ... mój kochany mechanik źle zapakował silnik do wysyłki i coś popękało :( muszę szukac innego "serduszka" :( można jeszcze kupic nowy od niemców za 5,500 E ;/ najprawdopodobniej na pompie olejowej było ciut za niskie ciśnienie i dla tego przeskoczył na łańcuchu :(

Mechanik zawiódł. Szkoda. Nie można było temu jakoś zapobiec? Jak się objawia taka usterka, kiepskiego ciśnienia oleju na pompie? Ciężko będzie znaleźć dobry motor.

---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ----------

hej,

jestem świeży tutaj, ale mam pytanko. Trzy dni temu kupiłem s4 b6.

Autko sprawdziełem, było serwisowane w niemczech do końca dziś ma nalatane 176 000km

z tym, że w 2007 był w niemiecki serwisie wymieniony silnik ma teraz nalatane ok 70tys.

Autem wracałem do domu ponad 400km i bajka caly czas banan na buzi, ale po dwóch dniach

zacząłem odczuwać iż auto jak jest zimne wibruje(drży) ale tylko w momencie kiedy dodaje sie gazu.

Zarówno na luzie jak i w trakcie przyśpieszania, jak się nagrzeje to wibracje mijają. Co może być przyczyną?

Czytałem, że mogą być cewki ale błędu w podpinanym kompie nie ma, a dwu masa raczej nie bo na luzie skrzynia jest

manualna kiedy dodaje gazu tez wibruje. Jeździ pięknie ale drażni mnie to gdy autko chce by było idealne.

Jutro planuje kupić świece może to one są winne. Proszę o wasze opinie

Mój również drży przy przyśpieszaniu. Wynika to z dużej mocy silnika a niewielkiej wagi auta. Gdy silnik chodzi swobodnie wszystko jest ok. Kiedy jadę spokojnie też nic nie drży. Drżenie czuje kiedy wcisnę pedał do spodu. To chyba tak ma być. :)

Opublikowano

moj tez tak ma i wszystkie esy którymi miałem przyjemnosc jechać. To juz wiekowe wozy z dużą mocą, które lekkiego żywota nie miały i pewnie sztywność niektorych elementów jest nieco nadwyrężona.

Opublikowano

Można było zaradzić lepiej pakując paczuszkę :( kiedy wracałem feralnej nocy do domku to kilka kilometrów przed "tragedią" wysłuchałem takie lekkie grzechotanie przy jeździe ze stałą prędkością. Mechanik sprawdził pompę i się okazało iż ma trochę za niskie ciśnienie ale też był pęknięty jeden ślizg na łańcuchu (ale o dziwo nie na tym który przeskoczył). silnik już zakupiłem i profilaktycznie wymieniłem wszystkie ślizgi i sprawdziłem pompę i wszystko powinno grać :) zakupiłem również wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju :) pod koniec tygodnia odbieram autko no i zobaczymy :)

Opublikowano

"będie Pan zadowolony" :-) :whistling:

Opublikowano
hehe zobaczymy :) w przyszłym tygodniu odbieram autko :D zobaczymy co z tego wyszło :D

No to Spawn zdradź nam ile zainwestowałeś w naprawę usterki?

Opublikowano

zdecydowanie za dużo :( 14 000 ... tak mniej więcej wyszło ... na razie pojeździłem pół dnia i wydaje się iż wszystko powinno być ok :)

Opublikowano

Wymieniłem silnik, sprzęgło, oczywiście wszystkie oleje, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, nowe ślizgi rozrządu, no i robocizna oczywiście. Troszkę się nazbierało :(

Opublikowano
Wymieniłem silnik, sprzęgło, oczywiście wszystkie oleje, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, nowe ślizgi rozrządu, no i robocizna oczywiście. Troszkę się nazbierało :(

Jaka cena kompletu ślizgów bo za jakieś 20 tyś będę sam wymieniał?

Opublikowano

A łańcuchy stare zostały ?

Opublikowano

Ciekawy jestem co pokazuje grupa 93 , jak mechanik ustawił rozrząd na nich, łańcuchy się wyciągają i to one są główna przyczyną niedomagań tego silnika .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...