Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Xenony w B6 - Brak samopoziomowania - błędy V49 i V48


Robero321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie posiadam B6 w której jest problem z xenonanmi (już taką kupiłem) poniżej wklejam co pokazały vagi

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4Z7 907 357

Component and/or Version: dynamische LWR D06

Software Coding: 00060

Work Shop Code: WSC 63351

3 Faults Found:

01539 - Headlights Not Adjusted

35-00 - -

01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49)

30-00 - Open or Short to B+

01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48)

30-00 - Open or Short to B+

-------------------------------------------------------

Polski vag

1539 Nie przeprowadzone nastawienia podstawowe

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

1535 Uszkodzenie prawego silniczka podnoszenia - V49

przerwa lub zwarcie do plusa

1534 Uszkodzenie lewego silniczka podnoszenia - V48

przerwa lub zwarcie do plusa

--------------------------------------------------------------

Reflektory są sprawne z resztą lewy niedawno wymieniałem. Po delikatnym otarciu pękł

Czujniki na kołach też pokazują prawidłowe wartości napięcia zresztą generowały by inne błędy

Pomocy gdzie szukać rozwiązania z tymi bykami co może je powodować a właściwie raczej gdzie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób procedure ustawiania lamp i wsio powinno być oki:wink:

Może podałem za mało szczegółów

- procedura była robiona bez powodzenia (nawet przed chwilą sprawdzałem dla pewności). Bez powodzenia pewnie dlatego że są błędy a w sterowniku ich nie powinno być przed rozpoczęciem. Błedy po wykasowaniu wracają sekunde poźniej nawet bez uruchomienia świateł.

W momencie rozpoczecia procedury w Grupie 001 są w zasadzie same Errory lub info że funkcja nie dostępna brak jakichkolwiek wartości.

Pomocy miał już ktoś z czymś takim doczynienia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma mozliwości żeby te błędy były generowane przez coś innego? (jakieś faktyczne zwarcie ?)

W sumie nie są jakieś drogie te sterowniki można kupić i sprawdzić bo pożyczyć nie mam od kogo

Jeszcze jedno pytanie gdzie szukać tego sterownika w którym miesjcu jest usytuaowany i czy są jakieś nietypowe rzeczy do zdjęcia żeby się do niego dostać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma mozliwości żeby te błędy były generowane przez coś innego? (jakieś faktyczne zwarcie ?)

W sumie nie są jakieś drogie te sterowniki można kupić i sprawdzić bo pożyczyć nie mam od kogo

Jeszcze jedno pytanie gdzie szukać tego sterownika w którym miesjcu jest usytuaowany i czy są jakieś nietypowe rzeczy do zdjęcia żeby się do niego dostać?

jak znajdziesz chwile to podleć do mnie to podmienimy , daleko niemasz jesli to legionowo koło wawy:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest Legionowo obok wawy a właściwie to nad nią.

Bardzo chętnie skorzystam z pomocy zawsze lepiej mieć pewność niż w ciemno kupować graty.

Jak byś miał czas np jutro lub pojutrze tak po 15 było by super.

Daj znać np. na priv co i gdzie

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie tez wystepuje ten bład dokladnie

01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Problem pojawil sie po wizycie na myjni....przejechalem kilka km i nagle prawy xenon zaczal przerywac.....i w koncu zgasł;(
Podmienilem zarniki i te oba sa ok wiec gdzie szukac problemu....?
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V 48 i V49 to błąd silniczka w lampie brak z nim "komunikacji".

We wtyczce w lampie są to 4 cieńsze przewody ale nie mają one nic wspólnego z tym że zgasł Ci xenon od tego jest albo palnik albo przetwornica..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V 48 i V49 to błąd silniczka w lampie brak z nim "komunikacji".

We wtyczce w lampie są to 4 cieńsze przewody ale nie mają one nic wspólnego z tym że zgasł Ci xenon od tego jest albo palnik albo przetwornica..

Hmmm....no nic podmienie przetwornice miejscami i sie okaze co i jak, dodam tylko ze zdziwilo mnie ze na obudowie tego niedziałajacego brakuje takiego druta co trzymal obudowe, a ta lekko odstawala:(

chyba ze jest inny sposob by ja sprawdzic przetwornice...?

Ps....kazdy xenon ma swoj bezpiecznik, czy jest jeden dla obydwu...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda lampa ma swoj bezpiecznik.Przetwornice zeby sprawdzic trzeba wyjac.Jak nie bylo tego drutu zatrzaskowego na deklu najprawdopodobniej woda zalala przetwornice.

Wysłane z mojego QUANTUM 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda lampa ma swoj bezpiecznik.Przetwornice zeby sprawdzic trzeba wyjac.Jak nie bylo tego drutu zatrzaskowego na deklu najprawdopodobniej woda zalala przetwornice.

Wysłane z mojego QUANTUM 4 przy użyciu Tapatalka

HMMMM....pewnie tak było;/

opłaca sie ja ewewntualnie naprawiac czy lepsza wymiana na jakas uzywke??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie opłaca się naprawiać,każda inna bedzie lepsza ,ma tylko się zmieścić w miejsce po starej i dobrze zaslepić dziure po tamtej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...