matibati2 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Od momentu kiedy kupilem autko a przejechałem juz nim prawie 80000km między każdą zmianą oleju tj. 15000km ubywa mi około jednej miarki. Wczesniej sie tym zbytnio nie przejmowalem gdyz przy przebiegu 200tys. km "podobno" to ze auto bierze olej to normalka. Ale od dwoch zmian oleju zauwazam pewnien wyciek. Przecierałem i czyscilem to miejsce juz kilka razy i po pewnym czasie znow pojawia sie brudny olejowy osad. Czy to może byc wina jakiejs uszczelki albo zlego skrecenia układu silnikowego? Prosze o rade co to moze byc i jakich ewentualnie napraw trzebaby sie bylo podjac. Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duncan 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Miałem to samo co ty po wymianie EGR problem ustaje:decayed: .Nowy nie jest juz taki drogi oczywiscie kup orginał,zamiennik niewiem jak sie bedzie spisywał.Jaki masz kod silnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 AWX, a co jest przyczyna? Egr przepuszcza czy cały układ? Jaki są koszta tego? Można to samemu wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duncan 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Można,tylko po co?? Poczytaj ten temat: http://a4-klub.pl/1-9-194/b6-awx-wywalic-egr-kupic-nowy-150343/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ale z czym to się wiąże? Silnik na czymś traci czy nie? Wyskakuje jakieś błędy, będzie pózniej z tym problem? A nowy jakie koszta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majflon 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 moj AWX tez ma 200 tys. przebiegu, tez w tym miejscu troszke mokry od ojelu, a na miarce od wymiany do wymiany nie ubywa nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ale z czym to się wiąże? Silnik na czymś traci czy nie? Wyskakuje jakieś błędy, będzie pózniej z tym problem? A nowy jakie koszta ? u ciebie wyskoczy check engine na zegarach ,trzeba wyłączyć programowo,nowy od 500 allego do 1000 aso ,mam zaślepiony i jak narazie nie zauważyłem negatywnego wpływu na silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras837 2 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Tak z innej beczki. Nie wiem jak wyjeździcie swoimi dieslami mając na blacie po 200 tys km w rocznikach 2001, to jest jakieś szaleństwo przecież benzynę ciężko znaleźć z taki stanem silnika, z tego rocznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ojj jeździsz albo bierzesz od Niemca i nie wiesz co było. Probujesz doprowadzić temat do stanu w jakim Niemiec ma jak kupuje fure w salonie i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marynarz____ 7 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Tak z innej beczki. Nie wiem jak wyjeździcie swoimi dieslami mając na blacie po 200 tys km w rocznikach 2001, to jest jakieś szaleństwo przecież benzynę ciężko znaleźć z taki stanem silnika, z tego rocznika. Też się temu dziwię, co drugi pisze że auto z 2001 roku, bezwypadkowe i 200000 na blacie ja mam AVF z 2004 roku i 218 tyś przebiegu Co do EGR wystarczy poszukać ja wywalałem w zeszłym miesiącu całe to ustrojstwo tylko klapę gaszącą zostawiłem, z tej okazji założyłem nowy temat w tym dziale i opisałem co trzeba zrobić- wystarczy poszukać ---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:51 ---------- http://a4-klub.pl/1-9-194/wywalenie-programowe-mechaniczne-egra-281294/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras837 2 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Tak z innej beczki. Nie wiem jak wyjeździcie swoimi dieslami mając na blacie po 200 tys km w rocznikach 2001, to jest jakieś szaleństwo przecież benzynę ciężko znaleźć z taki stanem silnika, z tego rocznika. Też się temu dziwię, co drugi pisze że auto z 2001 roku, bezwypadkowe i 200000 na blacie ja mam AVF z 2004 roku i 218 tyś przebiegu Co do EGR wystarczy poszukać ja wywalałem w zeszłym miesiącu całe to ustrojstwo tylko klapę gaszącą zostawiłem, z tej okazji założyłem nowy temat w tym dziale i opisałem co trzeba zrobić- wystarczy poszukać ---------- Post dopisany at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:51 ---------- http://a4-klub.pl/1-9-194/wywalenie-programowe-mechaniczne-egra-281294/ Mój AVF został zakupiony przez Niemca w listopadzie 2004 roku i ma obecnie 240 tys km (ps: rejestracja auta w Niemczech w grudniu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 ja jak moją brałem od niemca to płakał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scubi206 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ja jak moją brałem od niemca to płakał do tej pory dzwoni tak tęskni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się