romator 0 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam!mam problem 3dni podczas jazdy nagle moja Audianka 1.9 TDI 131ps stracila moc z rur wydobywa sie czarny dym do tego przy dodawaniu gazu tak jakby jakies powietrze wlatywalo z klimy i zaczynaja sie takie krotkotrwale drgania silnika i tak na kazdym biegu przy dodawaniu gazu Boje sie nia jezdzic zeby jeszcze bardziej nie ''polepszyc'' sprawy . Pojechalem do mechanika podlaczyl pod kompa wykazalo blad 17664 cos z podcisnieniem ale wykasowal mi blad i komputer nie wykazuje zadnych bledow. Powiedzial mi ze to moze byc zle paliwo(tankowalem na Orlenie bo na takich mniejszych prywatnych stacjach nie tankuje).Nie wiem co jest . Jezli ktos mial podobny problem albo mniej wiecej wie co moze byc to prosilbym o pomoc... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam!mam problem 3dni podczas jazdy nagle moja Audianka 1.9 TDI 131ps stracila moc z rur wydobywa sie czarny dym do tego przy dodawaniu gazu tak jakby jakies powietrze wlatywalo z klimy i zaczynaja sie takie krotkotrwale drgania silnika i tak na kazdym biegu przy dodawaniu gazu Boje sie nia jezdzic zeby jeszcze bardziej nie ''polepszyc'' sprawy . Pojechalem do mechanika podlaczyl pod kompa wykazalo blad 17664 cos z podcisnieniem ale wykasowal mi blad i komputer nie wykazuje zadnych bledow. Powiedzial mi ze to moze byc zle paliwo(tankowalem na Orlenie bo na takich mniejszych prywatnych stacjach nie tankuje).Nie wiem co jest . Jezli ktos mial podobny problem albo mniej wiecej wie co moze byc to prosilbym o pomoc... Pozdrawiam mechanik chyba ma problemy ale z podcisnieniem we wlasnej doopie ... blad 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62) poza tym sprawdz szczelnosc dolotu .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romator 0 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 na razie samochodzik jest u znajomych mechanikow i dopiero wieczorkiem do nich podjade i im powiem wiem ze jeszcze jakis przewodzik mi zmienili ktory dochodzil do jakiegos zaworku ale nic to nie pomoglo.... [br]Dopisany: 29 Lipiec 2008, 13:16 _________________________________________________aha zapomnialem jeszcze dodac ze byl jakis blad 17964 ale co to jest to nie wiem bo laik jestem jesli chodzi o mechanike samochodowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 wiem ze jeszcze jakis przewodzik mi zmienili ktory dochodzil do jakiegos zaworku Bardzo precyzyjnie napisałeś co wymienili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 aha zapomnialem jeszcze dodac ze byl jakis blad 17964 ale co to jest to nie wiem bo laik jestem jesli chodzi o mechanike samochodowa 7964 - to przekroczona dolna granica regulacji ciśnienia doładowania możliwe przyczyny usterki: -uszkodzony zawór N75, -uszkodzona turbosprężarka, -nieszczelność w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romator 0 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 na lewo od pokrywy silnika jest jakis zaworek podcisnieniowy czy jakos tak i od tego ten przewod byl zmieniony dlugosci 50cm mam nadzieje ze chociaz troche lepiej to wytlumaczylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 jezeli piszesz przewod nie okreslasz czy elektryczny czy podcisnieniowy. zawsze latwiej gdy chociaz wrzucisz fotografie. mnie wyglada na dziure w dolocie ale najprosciej zlogowac silnik przynajmniej statycznie wtedy widac co sie dzieje z cisnieniami w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romator 0 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 to przewod podcisnieniowy a jesli chodzi o fotke to pozniej postaram sie ja wrzucic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 zrób logi i sie wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romator 0 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 a wiec mechanicy znalezli taki gruby przewod z dziura (mozna bylo wlozyc tam palec) dzis zakupilem ta czesc zostala ona wymieniona i wszystko juz w porzadku samochod chodzi tak jak trzeba dziekuje za pomoc temat uwazam za zamkniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu43 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Witam.Mam podobny problem,który jest tu opisywany z taką różnicą że u mnie problem pojawia się tylko wtedy gdy pojeżdze dłużej w deszczu wtedy traci moc gdy zdejmę wąz podciśnienia z EGR jest ok.czy czujnik tem.zewnętrznej ma jakiś wpływ na to zjawisko bo gdy tylko go zaleje woda traci moc.Jeszcze jedno pytanie,czy gdy do układu dolotowego poprzez nieszczelność dostanie się woda czy możliwa jest wtedy utrata mocy.prosze o wszelką pomoc dlatego że za 2dni wyjezdzam na kilka miesięcy do żabojadów a tam już mi nikt nie pomoże!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 możesz kolego napisać czy ta dziurka to od ocierania o coś? może byś innym zaoszczędził kłopotu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się