niestandardowy Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 najlepiej sprawdzic przy wymianie rozrzadu. czy duzo pracy? hm... treba uniesc silnik i zrzucic miske olejowa ( troche pracy z tym jest ) po zrzuceniu miski ukaże sie taki widok, wyciagasz mala zawleczke wkrecasz malutka srubke ( nie pamietam srednicy ) i wyciagasz imbusa
VesslaN Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Czy przy tym procesie należy spuścić olej z silnika ? - sorki może to głupie pytanie
SotoM Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Dobry żart... no jasne że trzeba olej zlać-wymontowanie miski z jej zawartością jest nie wykonalne. Rozrządu nawet palcem nie dotykasz. Jeśli jest napęd jak na zdjęciu to kwestia tylko-podniesć silnik,opuścić ławę zawieszenia,wymontować podstawy wraz ze stabilizatorem i na luzaku micha wychodzi. I teraz-jeśli masz moduł jak na foto to fajnie,jesli masz moduł na łańcuchu to już więcej ciut roboty.
niestandardowy Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Ma na 99.9 % ten naped bo w BPW od 11.2005 byl juz naped na kolach zebatych
serfin Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 a jak sie z ta pompa oleju ma to do A4b7 z grudnia 2006r 2.0tdi silnik BRD 170KM jest tam juz na 99.99% na kolach zebatych?
Wihajster Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 a jak sie z ta pompa oleju ma to do A4b7 z grudnia 2006r 2.0tdi silnik BRD 170KM jest tam juz na 99.99% na kolach zebatych tak
wujek496 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 a jak sie z ta pompa oleju ma to do A4b7 z grudnia 2006r 2.0tdi silnik BRD 170KM jest tam juz na 99.99% na kolach zebatych tak czyli co, jak jest na tych kołach zębatych to wystarczy tylko wymienić ten imbus?
Wihajster Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 a jak sie z ta pompa oleju ma to do A4b7 z grudnia 2006r 2.0tdi silnik BRD 170KM jest tam juz na 99.99% na kolach zebatych tak czyli co, jak jest na tych kołach zębatych to wystarczy tylko wymienić ten imbus? jak jest wałek dobry to tak ale trzeba sprawdzic
serfin Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Dzis mechanior zadzwonil i powiedzial, ze u mnie tj a4B7 rok prod 12.2006 silnik BRD 2.0TDI 170KM jest pompa olejowa juz na walkach z kolamo zebatymi czyli bez lancucha
SotoM Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 No i miło,niech włoży nowy zabierkak,spr czy występuje luz na boki jeśli brak luzu,to nowy zabierak wsunąć i niech składa...
VesslaN Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Kurde - to wszystko mnie przeraża jednak przy wymianie rozrządu - warto by było sprawdzić ten napęd. Czy miska olejowa jest na jakąś uszczelkę - czy na jakiś silikon - może watro kupić nową uszczelkę ? To chyba bez sensu wymieniać w grudniu olej i filtr oleju skoro na styczeń/ luty planuję wymianę rozrządu ? Edytowane 21 Listopada 2014 przez VesslaN
SotoM Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Micha jest na "silikonie". Np ja u siebie robiłem to jak miałem wym.oleju.-śmierzo po zakupie auta. A ogolnie jak dla mnie to bez różnicy kiedy to robić... Rozrząd i zdemontowany prźód to osobna -micha na luzaku bez tego wychodzi. Przestań się stresować-to nic nie wiadomo jak poważnego.mechanik zdejmie miche-włoży nowy imbus i po zabiegu.
serfin Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Eeee aby sprawdzic stan imbusa a tym bardziej wałka z gniazdem na ten imbus i przy koniecznosci wymiany tych elementow, to juz nie obedzie sie bez podnoszenia silnika aby zdemontowac pompe oleju. Moja wyslali do Gdanska a ma wrocic ponoc z wiekszym imbusem juz. Jaki jest realny koszt calkowity regeneracji takiej pompy sama pompa + koszta robocizny? Bo 800zl za pompe to troche nie duzo?
aburchacki Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Eeee aby sprawdzic stan imbusa a tym bardziej wałka z gniazdem na ten imbus i przy koniecznosci wymiany tych elementow, to juz nie obedzie sie bez podnoszenia silnika aby zdemontowac pompe oleju. Moja wyslali do Gdanska a ma wrocic ponoc z wiekszym imbusem juz. Jaki jest realny koszt calkowity regeneracji takiej pompy sama pompa + koszta robocizny? Bo 800zl za pompe to troche nie duzo? Zależy od firmy w FUTURUM np za naprawę wałka plus ten nowy mocniejszy imbus 599 zł jutro wysyłam do nich moją pompe imbus już był na wykończeniu plus wyrobione gniazdo w wałku.
Pawelkiwi Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Oto dzisiejszy rekordzista. 2.0 TDI BRD, przebieg ok. 100 tys. Imbus w stanie takim jak na zdjęciu, gniazdo w niewiele lepszym. Edytowane 26 Listopada 2014 przez Pawelkiwi
bouzuki Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Ja to samo miałem w służbowym Pasku BMR miałem po 120 tys km.Graty na wymianę brałem w FUTURUM.
SotoM Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 To ja swój jak wymienialem dobobry na nowy to stary miał ślady jak powyżej nad obrobionymi kantami-ale to byl nalot 215tkm.
Pawelkiwi Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Dlatego zamieściłem zdjęcie, by ludziska nie mówili że problem rodzi się powyżej nalotu 150 kkm. Widocznie są odstępstwa od reguły. Akurat to imbus z auta kolegi z forum.
niestandardowy Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Mialem wrecz identyczny przy przelocie 260.000...
Pawelkiwi Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Dzisiaj następny imbus w podobnym stanie ale przebieg 130kkm. Widzę że ostatnie auta dość mocno zaniżają średnią przebiegu. Przed wymianą słychać było na wolnych obrotach dość mocne "terkotanie" w dolnej części silnika - okolice miski olejowej. Po wymianie - cisza (jeśli taka jest możliwa w dieslu).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się